Tema 9/2015: #računalnik
V slovenski šoli je mnenje o rabi #IKT zelo polarizirano. Eni #IKT zelo radi uporabljajo, drugi ga zavračajo. OECD je sredi septembra objavil mednarodno primerjalno študijo o rabi #IKT v šoli. Novinarji so študijo razumeli kot poraz prevelikih pričakovanj, strokovnjaki pa jo poskušajo osvetliti bolj celostno. Kaj pa vi?
Kakšno je vaše mnenje o rabi računalnika pri pouku ali za pouk? Tvitnite kar takoj ali si za uvod preberite tri novice.
- Poročilo OECD o dijakih, računalnikih in učenju
- Računalniki na šolah niso izpolnili pričakovanj
- Computers ‘do not improve’ pupil results, says OECD
Razmišljajmo skupaj, sodelovalno iščimo odgovore na vprašanja:
-
Ali v zadnjem letu #računalnik pri pouku uporabljate več ali manj?
-
Katera so vaša pričakovanja, ko #računalnik uporabljate pri pouku?
-
Kaj naredim, da se z #računalnik -om učenci/dijaki sami spopadejo z raziskovalnim vprašanjem in ga rešijo?
Vsak tvit opremite z #računalnik, ker se bo le tako pojavil na tvitni steni in ga bomo lahko upoštevali pri pripravi zaključnega mnenja.
Za tiste, ki se hočete načrtneje lotiti problema, širimo raziskovalno polje raziskovalnice:
Vabimo vas k branju najnovejšega poročila @OECD_EDU, ki je nastalo na podlagi rezultatov raziskave PISA 2012, malo starejše knjige O naravi učenja, prav tako iz “založbe” OECD, in Zavodove revije VIZ, ki v svoji številki št. 2-3/2015 obravnava teme, ki so povezane z uvajanjem in uporabo e-vsebin (e-učbenikov in e-gradiv) v osnovne šole in gimnazije.
#Računalnik
Za prikaz tvitov je potrebno sprejeti piškotke za družabna omrežja.