Tema 5/2016: #npz
Maj ni samo mesec, ko se začne pisanje mature, ampak se v osnovnih šolah piše tudi nacionalno preverjanje znanja #npz.
V sredo, 4. maja, učenci pišejo matematiko, v petek, 6. maja, slovenščino, teden za tem pa še tretji predmet (eden izmed predmetov: fizika, zgodovina, likovna umetnost, tuji jezik).
Učenci sprašujejo, zakaj sploh morajo pisati #npz (odgovor daje spodnja slika), učitelji pa se sprašujejo, katere (koristne) informacije dobijo iz tega. #npz skušamo osmisliti tudi na Zavodu republike Slovenije za šolstvo.
Vir: Nacionalno preverjanje znanja: Informacije za učence in starše. RIC
Kot ključna vprašanja se porajajo:
- Katere podatke nam daje #npz na ravni učenca, šole in sistema?
- Kje jih lahko najdemo?
- Kako jih lahko uporabimo za izboljšanje VIZ dela?
- Je smiselno banko nalog uporabiti tudi pri pouku?
Ne glede na dejstvo, da ima Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport konec maja namen predstaviti prenovljen koncept NPZ-ja, vas vabimo k razpravi. Napišite, kako je možno #npz osmisliti, koristno uporabiti podatke, ki so na voljo, izboljšati raven znanja na področju, ki se je na NPZ pokazalo kot problematično in še kaj…
Tvitnite svoj odziv, predlog ali (za)misel. Potvitajte dobre predloge svojih kolegov.
Svoj tvit opremite s #npz in pojavil se bo na tvitni steni. Tako boste pomagali sooblikovati skupno mnenje, ki ga bomo povzeli v začetku junija.