Tema 9/2018: #DUHidentiteta
28. septembra bo na Brdu pri Kranju 1. konferenca DUH (družboslovje, umetnost, humanistika). Naslov je aktualen in vseobsežen – Mladi in identiteta. Vseobsežnost bomo poskusili tvitno zamejiti na tista vprašanja, ki se porajajo danes, tukaj in pri pouku; učiteljem, učencem, dijakom in staršem ter šoli, družbi in državljanom. Poleg vprašanj pričakujemo tudi stališča in odgovore.
Zato #raziskovalnica že v izhodišču ponuja eno od možnih osredotočenj – če se vam zdi smiselno. Poskusili bomo ugotoviti, kakšna je vloga izobrazbe – družboslovne, umetnostne in humanistične pri oblikovanju identitete. Temeljno šolsko poslanstvo je vendarle izobraževanje.
Ampak eden od kritikov sedanjega izobraževanja, Frank Furedi, profesor sociologije na univerzi v Canterburyu, se sprašuje “Zakaj šola ne izobražuje več?” (Medklic pikolovskega bralca: sploh ne izobražuje več ali bi morala več?). Furedi trdi, da naj bi šola vse bolj izgubljala vlogo izobraževalne ustanove in se spreminja v kraj vedenjskega nadzora in terapije. Njegov obisk v Sloveniji, ko je bila natisnjen prevod njegovega dela Zapravljeno, je bil medijsko raznovrstno podprt z intervjujem, člankom, blogom, recenzijo in pogovorom.
Zato vas vabimo, da se v tvitanju usmerite na pojmovni okvir izobraževanje – identiteta – mladi – družboslovje – umetnost – humanistika – šola. Poglejte, kaj so drugi objavili s ključnikom #DUHidentiteta in #raziskovalnica, ter z obema ključnikoma opremite svoj tvit. Tokrat se ne bo pojavil samo v družabnem omrežju in virtualnem okolju končnega povzetka, ampak tudi na konferenci., saj bomo s tviti izzivali predavatelje, vodje delavnic in udeležence.