Tema 10/2018: #eko_SVET
Eko je mavrica, ki v sebi skriva dobronamerna in zlonamerna sporočila; predvsem pa željo, da bi ljudje prepoznali naš izdelek, postopek ali ravnanje za nekaj dobrega. Eko je zaščitniški in odprt obenem. Eko je netržen in skrajno tržen obenem. Spomnimo se samo, kako so avtomobilske tovarne pod krinko EKO zavajale kupce in inšpekcijske službe.
Kaj pa na šolskem polju? Je eko dobrohotna mantra, okrasek, ki je nekritično pritaknjen pouku, ali celosten in znanstven pristop k izzivom, ki jih civilizacija postavlja človeštvu? Je zapis v učnem načrtu (levo)? Je eko zgolj enkratna čistilna akcija ali vsakodnevno ozaveščanje? So eko zgolj trije koši za ločevanje odpadkov v učilnici ali refleksno celodnevno delovanje, o katerem učenca ni treba niti spodbujati niti opozarjati? Vse to in še marsikaj več bi rada zvedela #raziskovalnica @zrss_si.
Je učinkovitejši eko-pouk, če je vezan na predmet, so boljše nekajkrat na leto projektne eko-dejavnosti ali je produktivneje, če šola deluje kot eko-šola oziroma Ekošola.
Vabimo vas, da s ključnikom #eko_SVET tvitnete ekomisel, ki je vezana na šolski prostor. Branili pa se ne bomo tudi kakšne biomisli. Npr. ali se prehranjujemo eko ali smetiščno?