#selfievpouk – povzetek
#selfievpouk je bila hudmušna in pedagoško provokativa tema januarske #raziskovalnice. Na tvitni zid je prispelo skromnih 15 tvitov. Urednika #raziskovalnice sva iskala razloge za slabšo bero tvitov.
Ker #doma nisva zasledila strokovnih #rešitev, ki bi #selfie izstrelila med zaželena in učinkovita #učila, sva pokukala na #selfieinclassroom. Tudi drugod je enako :). Objave prikazujejo nasmejane obraze učencev, ki se pri pouku dobro počutijo. Nisva pa našla #selfievpouk, ki bi bil #selfie, obenem pa bi skril obrazno identiteto učenca.
vir: twitter
Očitno je, da #selfie – kot je trenutno navzoč in uveljavljen v vsakdanjem življenju – le pri redkih učitelji naletel na odobravanje ali sistematično rabo pri pouku. Tudi svetovalcem @zrss_si #selfie še ni čudežno učilo, ki bi pripomoglo k izboljšanju uspehov #učečihse.
Ugotavljava, da #učitelj za kakovostno in poglobljeno #učilo #selfie potrebuje več časa, da se bo uveljavilo. Prepričana pa sva, da #učitelj, #učenec ali #dijak lahko pokaže svojo uspešnost in izboljša dosežke z vključevanjem #selfievpouk. Vsaj za samorazmislek postaja #selfievpouk idealna pristna oblika samoreflektiranje – sebe in svojega dela.
Kot upanje ostaja predlog, ki sva ga zasledila med redkimi tviti, da se tema #selfievpouk ponudi na natečaju, ki bi ga bo razpisala v šolskem prostoru uveljevljena #konferenca IKT; na primer na #sirikt 2016