#mobiluč – povzetek
Septembra in oktobra je bilo v obtoku šekspirjansko vprašanje: »Uporabljati mobilnik pri pouku ali ne uporabljati? To je tu vprašanje.«
Objavljenih je bilo preko 300 tvitov, ki so imeli tudi veliko odgovorov, všečkov in potvitov.
Tviti so podpirali ali zavračali, večina pa jih je iskala vmesno pot: raba mobilnikov pri pouku naj bo osmišljena in usklajena s potrebami pouka.
Podporni tviti so bili različni:
A. Šolo so postavljali v pionirsko luč mobilizma
B. Pričakovali so dokončno odločitev.
C. Zavzemali so se za postopnost in občasnost.
Odklonilni tviti so opozarjali na težave z nadzorom in možnostjo, da učenci počnejo vse kaj drugega kot se učijo. Nekateri so se sklicevali tudi na nemške raziskave, ki opozarjajo na digitalno demenco.
Če bi sešteli rezultate tvitanja, videokonferenc in živo razpravo v Kranjski Gori, bi bil rezultat: 66% pouka z mobilniki in 33% brez njih.