Ustvarjalnost in inovativnost s tabličnimi računalniki
Vas zanima, kako oblikovati učni scenarij, ki temelji na ustvarjalni in inovativni uporabi tabličnega računalnika pri pouku? Kako načrtovati pouk, kjer so učenci spodbujeni k sodelovanju in so aktivnosti prilagojene posamezniku? Kako pri pouku spodbujati aktivno učenje s pomočjo tabličnih računalnikov brez omejitve prostora in časa? Kako učinkovito uporabljati IKT pri načrtovanju, izvajanju in vrednotenju, pri evalvaciji projektno sodelovalnega dela?
V praksi so se s temi vprašanji srečevali učitelji, ki so bili vključeni v projekt Ustvarjalni razred (Creative Classrooms). Uspelo jim je odgovoriti na marsikatero vprašanje, saj so nastala gradiva, ki vam bodo zagotovo v pomoč pri vašem načrtovanju pouka:
- didaktična priporočila za učitelje o učinkoviti uporabi IKT pri načrtovanju, izvajanju, vrednotenju in evalvaciji projektno sodelovalnega dela,
- interaktivno didaktično igro za preverjanje znanja Einstein, ne jezi se,
- in izvedli učne scenarije za projektno sodelovalno delo z evalvacijo,
- nabor IKT orodij z opisom uporabe za pouk,
- gradivo Preizkušanje vseevropske strategije, ki ureja področje rabe tabličnih računalnikov v šoli (povzetek projekta Creative Classroms in priporočila za odločevalce v državi).
Na spletni strani projekta si lahko ogledate primere tujih učnih scenarijev, ki so nastali na mednarodni ravni, kjer so se ukvarjali še z obrnjenim učenjem, samostojnim učenjem, individualizacijo …