Opolnomočimo učence za branje
Ali se tudi v vašem vrtcu, šoli in na sploh v kateri koli izobraževalni ustanovi sprašujete, kako razviti zmožnosti učencev, da samostojno pridobivajo informacije, jih povezujejo in interpretirajo, si na osnovi informacij ustvarjajo celovite pomenske predstave in razlage pojavov ter dogodkov, razmišljajo o njih in jih vrednotijo, razvijajo argumente za takšno ali drugačno delovanje na osnovi informacij, se znajdejo v novih situacijah, kritično primerjajo, sklepajo?
Zelo preprosto je – opolnomočimo učence za branje!
Vse o strategijah za učence, učitelje, starše in tudi širšo okolico si lahko preberete v monografiji Bralna pismenost v vrtcu in šoli, ki jo sestavljata znanstveni in strokovni del.
Druge koristne povezave:
Strokovna rešitev je nastala v projektu Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja v letih od 2011 do 2013.