Aktivno učenje naravoslovja z IL Scientix NA-MA
Ste učitelj naravoslovnih predmetov in si bi želeli, da imajo vaši učenci pri pouku čim več možnosti za aktivno učenje naravoslovja in matematike?
Rešitev najdete v uporabi izobraževalnih lističev (IL) Scientix NA-MA. V prvi seriji lističev najdete sedem primerov dejavnosti in idej, ki usmerjajo k aktivnemu, samostojnemu učenju, sodelovanju in vključevanju vseh učencev.
Vsebinsko so lističi razdeljeni v tri večje sklope:
- NA-MA EKSPERIMENT ali POSKUS, kjer so predstavljeni kratki in atraktivni eksperimenti, s katerimi učenci lahko razvijajo osnovne naravoslovne pojme in pojave, poglabljajo razumevanje, povezujejo znanje in razvijajo eksperimentalne raziskovalne veščine;
- NA-MA DEJAVNOSTI, ki spodbujajo samostojne aktivnosti učencev v različnih izvedbenih oblikah, povezane z eksperimentalnim delom, z vizualizacijo, projektnim sodelovalnim delom, terenskim delom, smiselno rabo IKT;
- NA-MA RAZVIJA PISMENOST (naravoslovno, matematično, digitalno, bralno), ki se pri učencih odraža v zmožnostih pridobivanja informacij, povezovanja znanja, sklepanja, interpretiranja, kritičnega primerjanja in vrednotenja informacij …
Prva stran lističev predstavlja osnovne informacije o skupnosti Scientix, opredelitev sklopa in kratko predstavitev aktivnosti. Druga stran IL je namenjena samostojni aktivnosti učencev.
Izobraževalni lističi Scientix NA-MA so nastali v okviru projekta Scientix 2 in so skupaj z didaktičnimi napotki javno objavljeni v Sodelov@lnici NA-MA in Digitalni bralnici ZRSŠ.
V pripravi je naslednja serija IL.