Revija Šolsko svetovalno delo je namenjena svetovalnim delavcem v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter dijaških domovih, zaradi svoje raznolike in uporabne vsebine pa je primerna tudi za druge pedagoške strokovnjake. Tematski poudarki: konceptualni vidiki dela šolske svetovalne službe, vplivi socialno-ekonomskega in kulturnega položaja družine na šolo, individualizacija in diferenciacija, formativno spremljanje, inkluzija, nevroznanost, razvoj samouravnavanja učenja pri učencih – razvojno preventivna in kurativna vloga ŠSD, sistemska ureditev zgodnje obravnave otrok, prehod v šolo, idr.
dr. Brigita Rupar
Uredniški odbor
Mag. Cvetka Bizjak, Zavod RS za šolstvo
Mag. Tamara Malešević, Zavod RS za šolstvo
Mag. Tanja Bezić, pedagoška svetovalka na Zavodu RS za šolstvo v pokoju
Urška Margan, pedagoška svetovalka na Zavodu RS za šolstvo v pokoju
Marina Vidmar, OŠ Majde Vrhovnik Ljubljana
Dr. Petra Gregorčič Mrvar, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Dr. Tina Pirc, Filozofska fakulteta v Ljubljani, Oddelek za psihologijo
Dr. Milko Poštrak, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za socialno delo
Dr. Tomaž Vec, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Mag. Sandra Jensen, ISOP-Schulsozialarbeit, Graz, AUT
Doc. dr. Mária Matulčíková, Univerzita Komenského, Bratislava, SVK
Dr. Vida Vončina Vodeb, Victoria University, Melbourne, AUS
Navodila za pripravo prispevkov v reviji
Soglasje za objavo slikovnega gradiva
Prijavnica prispevka
Etična načela revije Šolsko svetovalno delo
24 let izhajanja
Revija Šolsko svetovalno delo je namenjena svetovalnim delavcem v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter dijaških domovih, zaradi svoje raznolike in uporabne vsebine pa je primerna tudi za druge pedagoške strokovnjake. Tematski poudarki: konceptualni vidiki dela šolske svetovalne službe, vplivi socialno-ekonomskega in kulturnega položaja družine na šolo, individualizacija in diferenciacija, formativno spremljanje, inkluzija, nevroznanost, razvoj samouravnavanja učenja pri učencih – razvojno preventivna in kurativna vloga ŠSD, sistemska ureditev zgodnje obravnave otrok, prehod v šolo, idr.
Uredniški odbor
Mag. Cvetka Bizjak, Zavod RS za šolstvo
Mag. Tamara Malešević, Zavod RS za šolstvo
Mag. Tanja Bezić, pedagoška svetovalka na Zavodu RS za šolstvo v pokoju
Urška Margan, pedagoška svetovalka na Zavodu RS za šolstvo v pokoju
Marina Vidmar, OŠ Majde Vrhovnik Ljubljana
Dr. Petra Gregorčič Mrvar, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Dr. Tina Pirc, Filozofska fakulteta v Ljubljani, Oddelek za psihologijo
Dr. Milko Poštrak, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za socialno delo
Dr. Tomaž Vec, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Mag. Sandra Jensen, ISOP-Schulsozialarbeit, Graz, AUT
Doc. dr. Mária Matulčíková, Univerzita Komenského, Bratislava, SVK
Dr. Vida Vončina Vodeb, Victoria University, Melbourne, AUS
Navodila za pripravo prispevkov v reviji
Soglasje za objavo slikovnega gradiva
Prijavnica prispevka
Etična načela revije Šolsko svetovalno delo
24 let izhajanja