Tematski poudarki revije Šolska knjižnica: branje, spodbujanje branja (razne motivacijske oblike za uporabnike), vloga knjižnice pri razvoju bralne pismenosti, informacijsko opismenjevanje, uporaba IKT (orodja, aplikacije, programi ipd.), učenje učenja (aktivne oblike učenja, uporaba elementov formativnega spremljanja), izvajanje knjižničnega informacijskega znanja, različne oblike in metode dela z uporabniki, bibliopedagoško delo, formativno spremljanje, inkluzija, prehod na COBISS, idr.
Romana Fekonja
Uredniški odbor
Špela Bergoč, Zavod RS za šolstvo
Alja Bratuša, Osnovna šola Polzela
Tadeja Česen Šink, Osnovna šola Frana Albrehta Kamnik
mag. Mateja Drnovšek Zvonar, Osnovna šola Polje
Metka Kostanjevec, Prva gimnazija Maribor
Biserka Lep, Zavod RS za šolstvo
mag. Nada Nedeljko, Zavod RS za šolstvo
Gregor Škrlj, Narodna in univerzitetna knjižnica
Andreja Urbanec, Osnovna šola Orehek Kranj
Navodila za pripravo prispevkov v reviji
Soglasje za objavo slikovnega gradiva
Prijavnica prispevka
29 let izhajanja
Tematski poudarki revije Šolska knjižnica: branje, spodbujanje branja (razne motivacijske oblike za uporabnike), vloga knjižnice pri razvoju bralne pismenosti, informacijsko opismenjevanje, uporaba IKT (orodja, aplikacije, programi ipd.), učenje učenja (aktivne oblike učenja, uporaba elementov formativnega spremljanja), izvajanje knjižničnega informacijskega znanja, različne oblike in metode dela z uporabniki, bibliopedagoško delo, formativno spremljanje, inkluzija, prehod na COBISS, idr.
Uredniški odbor
Špela Bergoč, Zavod RS za šolstvo
Alja Bratuša, Osnovna šola Polzela
Tadeja Česen Šink, Osnovna šola Frana Albrehta Kamnik
mag. Mateja Drnovšek Zvonar, Osnovna šola Polje
Metka Kostanjevec, Prva gimnazija Maribor
Biserka Lep, Zavod RS za šolstvo
mag. Nada Nedeljko, Zavod RS za šolstvo
Gregor Škrlj, Narodna in univerzitetna knjižnica
Andreja Urbanec, Osnovna šola Orehek Kranj
Navodila za pripravo prispevkov v reviji
Soglasje za objavo slikovnega gradiva
Prijavnica prispevka
29 let izhajanja