Povzetki prispevkov niso lektorirani, avtorji odgovarjajo za vsebino.
Programski odbor si pridružuje pravico do spremembe programa.
9.00 - 9.15 |
Utrinki prvega dne konference |
9.15 - 10.45 |
PLENARNA PREDAVANJA
-
Modeli razvijanja bralne pismenosti
Nataša Potočnik, ZRSŠ
-
Želim se motiti
Jadran Lenarčič, IJS
-
Meje povezovanja
Zlatan Magajna, UL-PeF
|
VELIKA DVORANA |
10.45 - 11.15 |
ODMOR |
11.15 - 12.50 |
SEKCIJSKA PREDAVANJA
|
-
Kako nastane mavrica
Jurij Bajc, UL-PeF
-
KN v dvojcu s krmarjem
Đulijana Juričič, OŠ Trnovo
-
Funkcije – priložnost za povezovanje matematike in fizike in za timsko poučevanje
Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
-
Matematika pri maturi iz fizike, taksonomija in banka nalog.
Aleš Mohorič, UL-FMF
|
GALA DVORANA |
-
Fizikalno ali kemijsko? Destilacija naravoslovja?
Jaka Banko in Andreja Bačnik, ZRSŠ
-
Vloga vizualizacije pri pouku kemije– kaj deluje?
Vesna Ferk Savec, UL-PeF
-
Biogeokemični procesi kontaminantov v tleh
Agnes Šömen Joksić, NIJZ
-
Od kod pridejo kalorije in kam gredo?
Andrej Godec, UL-FKKT
|
VELIKA DVORANA II |
-
Biodiverziteta v tleh ima svojo prikrito vlogo
Ivan Kos, UL-BF
-
Cvetenja v vodnih telesih (pojavljanje neobičajno obsežne biomase fitoplanktona) in razvoj znanosti
Bojan Sedmak, NIB
-
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM MF
-
Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
Mateja Erdani Kreft, UL-MF
|
VELIKA DVORANA I |
-
Predznanje pri naravoslovju kot izhodišče za vertikalno načrtovanje
Bernarda Moravec, ZRSŠ
-
Uporaba delčne narave snovi za razlago kemijskih pojmov pri pouku naravoslovja
Iztok Devetak, Saša A. Glažar in Miha Slapničar, UL-PeF
-
Žival ali rastlina? Predstave učencev o morskih organizmih
Iztok Tomažič, UL-BF
-
Odnos učencev do biologije
Jelka Strgar, UL-BF
|
MODRA DVORANA I |
-
Ali pouk gospodinjstva pripomore k pridobivanju kakovostnih in uporabnih vseživljenjskih znanj in veščin?
Irena Simčič, ZRSŠ
-
Vloga pouka gospodinjstva za vzgojo pismenega potrošnika
Laura Javoršek
-
Uporaba NFC nalepk pri pouku tehnike in fizike
Samo Lipovnik, OŠ Prevalje
-
Ustvarjalnost po meri učencev v projektni nalogi
Janez Virtič, OŠ Sevnica
|
ORANŽNA DVORANA |
-
Sodelovanje med učitelji matematike po vertikali pripomore k večji uspešnosti učencev
Jerneja Bone, ZRSŠ
-
Od konkretnega k simbolnemu
Sonja Rajh, ZRSŠ
-
Od induktivnega sklepanja do dokaza
Mateja Sirnik, ZRSŠ
-
Vrednotenje pri vzorcih
Mateja Sirnik, ZRSŠ
|
SREBRNA DVORANA |
-
Razvoj aritmetičnih sposobnosti pri otrocih
Tina Bregant, Univerzitetni rehabilitacijski inštitut – URI Soča
-
Pojmovanja evolucije pri SPO in NIT
Claudio Battelli, ZRSŠ
-
Raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole
Nina Markuš, OŠ Franca Rozmana Staneta in Vlasta Hus, UM-PeF
-
Spodbujanje kritičnega misleca v naravoslovnem raziskovanju
Mojca Dolinar, ZRSŠ
|
MODRA DVORANA II |
-
Personalizacija vzgojno-izobraževalnega dela kot odgovor na aktualne izzive šolstva
Fani Nolimal, ZRSŠ
-
Diferencirano zasnovano eksperimentalno delo
Irena Rutar, ŠC Nova Gorica in Mariza Skvarč, ZRSŠ
-
Diferenciran pristop pri pouku z uporabo aplikacije Nearpod
Tjaša Mrak, OŠ Ivana Roba Šempeter pri Gorici in Mariza Skvarč, ZRSŠ
-
Načrtovanje ukrepov pomoči za izboljšanje učnih dosežkov
Amalija Žakelj, ZRSŠ
|
ZELENA DVORANA |
12.50 - 14.20 |
ODMOR ZA KOSILO |
14.20 - 15.10 |
DELAVNICE I. SKLOP
|
-
OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj
Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
|
MODRA DVORANA II |
-
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
|
GALA DVORANA |
-
Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
Mateja Erdani Kreft, UL-MF
|
ORANŽNA DVORANA |
-
Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
|
VIJOLIČNA DVORANA |
-
Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe
Samo Božič, ZRSŠ
|
MODRA DVORANA I |
-
Model spektrometra z uklonsko mrežico
Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
|
SEJNA SOBA V |
-
Z didaktičnimi igrami prepleten pouk
Bernarda Moravec, ZRSŠ in Marjetka Kolbl, OŠ Brinje Grosuplje
|
RDEČA DVORANA |
-
Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja
Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
|
SREBRNA DVORANA I |
-
Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo
Sonja Rajh, ZRSŠ
|
SREBRNA DVORANA II |
-
Dejavnosti za razvijanje kritičnega mišljenja
Mojca Dolinar, ZRSŠ
|
ZELENA DVORANA |
-
Smo, kar jemo?
Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
|
ZLATA DVORANA |
-
Delitev celic, mutacije
Alenka Gorjan, SŠFKZ in Sonja Marušič, Srednja šola Veno Pilon
|
VELIKA SEJNA SOBA |
-
Okrogla miza: Pomen biodiverzitete za kvaliteto prsti
Moderator Minka Vičar, razpravljavci: Ivan Kos, Agnes Šömen Joksić, Bojan Sedmak in drugi.
|
VELIKA DVORANA |
-
Ogled Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo
koordinatorica A. Ahmetovič zbor ob 14.20 uri pred Inštitutom hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec
|
-
Ogled Pivovarne Laško
koordinator G. Fišer zbor ob 14.00 uri pri recepciji Kongresnega centra Thermana Laško
|
-
Ogled Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstva
koordinatorica I. Medica zbor ob 14.20 uri pred Ekomuzejem hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, Žalec
|
15.10 - 15.20 |
ODMOR |
15.20 - 16.10 |
DELAVNICE II. SKLOP
|
-
Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
|
GALA DVORANA |
-
Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
|
VIJOLIČNA DVORANA |
-
Spoznavni postopki pri naravoslovju na razredni stopnji ter spremljanje napredka učencev
Leonida Novak in Sandra Mršnik, ZRSŠ
|
ZELENA DVORANA |
-
Uporaba tabličnih računalnikov pri pouku naravoslovja
Manja Kokalj, OŠ Selnica ob Dravi
|
RDEČA DVORANA |
-
Vodni drsalci in pouk naravoslovja - povezovanje izbranih vsebin biologije, kemije in fizike
Iztok Tomažič, UL-BF
|
ORANŽNA DVORANA |
-
Razumevanje in avtomatizacija aritmetičnih postopkov na začetku šolanja
Vesna Vršič, ZRSŠ
|
VELIKA SEJNA SOBA |
-
Smo, kar jemo?
Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
|
ZLATA DVORANA |
-
Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja
Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
|
SREBRNA DVORANA I |
-
OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj
Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
|
MODRA DVORANA II |
-
Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe
Samo Božič, ZRSŠ
|
MODRA DVORANA I |
-
Model spektrometra z uklonsko mrežico
Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
|
SEJNA SOBA V |
-
Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo
Sonja Rajh, ZRSŠ
|
SREBRNA DVORANA II |
16.10 - 16.20 |
ODMOR |
16.20 - 17.00 |
ZAKLJUČNO PREDAVANJE
-
Ko kuha naravoslovec – znanost in kuhanje
Tilen Konte, UL-MF
|
VELIKA DVORANA |
17.00 - 17.30 |
EVALVACIJA IN ZAKLJUČEK KONFERENCE |