Program naravoslovne konference

Program za tiskanje:


Povzetki prispevkov niso lektorirani, avtorji odgovarjajo za vsebino.
Programski odbor si pridružuje pravico do spremembe programa.

Četrtek, 20. 8. 2015Petek, 21. 8. 2015


PETEK, 21.8.2015


9.00 - 9.15 Utrinki prvega dne konference
9.15 - 10.45 PLENARNA PREDAVANJA
  • Modeli razvijanja bralne pismenosti Gradivo
    Nataša Potočnik, ZRSŠ
  • Želim se motiti
    Jadran Lenarčič, IJS
  • Meje povezovanja
    Zlatan Magajna, UL-PeF
VELIKA DVORANA
10.45 - 11.15 ODMOR
11.15 - 12.50 SEKCIJSKA PREDAVANJA
  • Kako nastane mavrica Gradivo
    Jurij Bajc, UL-PeF
  • KN v dvojcu s krmarjem Gradivo
  • Đulijana Juričič, OŠ Trnovo
  • Funkcije – priložnost za povezovanje matematike in fizike in za timsko poučevanje Gradivo
    Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
  • Matematika pri maturi iz fizike, taksonomija in banka nalog. Gradivo
    Aleš Mohorič, UL-FMF
GALA DVORANA
  • Fizikalno ali kemijsko? Destilacija naravoslovja? Gradivo
    Jaka Banko in Andreja Bačnik, ZRSŠ
  • Vloga vizualizacije pri pouku kemije– kaj deluje? Gradivo
    Vesna Ferk Savec, UL-PeF
  • Biogeokemični procesi kontaminantov v tleh Gradivo
    Agnes Šömen Joksić, NIJZ
  • Od kod pridejo kalorije in kam gredo? Gradivo
    Andrej Godec, UL-FKKT
VELIKA DVORANA II
  • Biodiverziteta v tleh ima svojo prikrito vlogo Gradivo
    Ivan Kos, UL-BF
  • Cvetenja v vodnih telesih (pojavljanje neobičajno obsežne biomase fitoplanktona) in razvoj znanosti Gradivo
    Bojan Sedmak, NIB
  • Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze Gradivo
    Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM MF
  • Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
    Mateja Erdani Kreft, UL-MF
VELIKA DVORANA I
  • Predznanje pri naravoslovju kot izhodišče za vertikalno načrtovanje Gradivo
    Bernarda Moravec, ZRSŠ
  • Uporaba delčne narave snovi za razlago kemijskih pojmov pri pouku naravoslovja Gradivo
    Iztok Devetak, Saša A. Glažar in Miha Slapničar, UL-PeF
  • Žival ali rastlina? Predstave učencev o morskih organizmih Gradivo
    Iztok Tomažič, UL-BF
  • Odnos učencev do biologije Gradivo
    Jelka Strgar, UL-BF
MODRA DVORANA I
  • Ali pouk gospodinjstva pripomore k pridobivanju kakovostnih in uporabnih vseživljenjskih znanj in veščin?
    Irena Simčič, ZRSŠ
  • Vloga pouka gospodinjstva za vzgojo pismenega potrošnika
    Laura Javoršek
  • Uporaba NFC nalepk pri pouku tehnike in fizike Gradivo
    Samo Lipovnik, OŠ Prevalje
  • Ustvarjalnost po meri učencev v projektni nalogi Gradivo
    Janez Virtič, OŠ Sevnica
ORANŽNA DVORANA
  • Sodelovanje med učitelji matematike po vertikali pripomore k večji uspešnosti učencev Gradivo
    Jerneja Bone, ZRSŠ
  • Od konkretnega k simbolnemu Gradivo
    Sonja Rajh, ZRSŠ
  • Od induktivnega sklepanja do dokaza Gradivo
    Mateja Sirnik, ZRSŠ
  • Vrednotenje pri vzorcih Gradivo
    Mateja Sirnik, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA
  • Razvoj aritmetičnih sposobnosti pri otrocih
    Tina Bregant, Univerzitetni rehabilitacijski inštitut – URI Soča
  • Pojmovanja evolucije pri SPO in NIT Gradivo
    Claudio Battelli, ZRSŠ
  • Raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole Gradivo
    Nina Markuš, OŠ Franca Rozmana Staneta in Vlasta Hus, UM-PeF
  • Spodbujanje kritičnega misleca v naravoslovnem raziskovanju Gradivo
    Mojca Dolinar, ZRSŠ
MODRA DVORANA II
  • Personalizacija vzgojno-izobraževalnega dela kot odgovor na aktualne izzive šolstva Gradivo
    Fani Nolimal, ZRSŠ
  • Diferencirano zasnovano eksperimentalno delo Gradivo
    Irena Rutar, ŠC Nova Gorica in Mariza Skvarč, ZRSŠ
  • Diferenciran pristop pri pouku z uporabo aplikacije Nearpod Gradivo
    Tjaša Mrak, OŠ Ivana Roba Šempeter pri Gorici in Mariza Skvarč, ZRSŠ
  • Načrtovanje ukrepov pomoči za izboljšanje učnih dosežkov Gradivo
    Amalija Žakelj, ZRSŠ
ZELENA DVORANA
12.50 - 14.20 ODMOR ZA KOSILO
14.20 - 15.10 DELAVNICE I. SKLOP
  • OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj Gradivo
    Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
MODRA DVORANA II
  • Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
    Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
GALA DVORANA
  • Aplikativni pristopi v regenerativni medicini
    Mateja Erdani Kreft, UL-MF
ORANŽNA DVORANA
  • Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
    Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
VIJOLIČNA DVORANA
  • Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe Gradivo
    Samo Božič, ZRSŠ
MODRA DVORANA I
  • Model spektrometra z uklonsko mrežico Gradivo
    Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
SEJNA SOBA V
  • Z didaktičnimi igrami prepleten pouk Gradivo
    Bernarda Moravec, ZRSŠ in Marjetka Kolbl, OŠ Brinje Grosuplje
RDEČA DVORANA
  • Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja Gradivo
    Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA I
  • Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo Gradivo
    Sonja Rajh, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA II
  • Dejavnosti za razvijanje kritičnega mišljenja
    Mojca Dolinar, ZRSŠ
ZELENA DVORANA
  • Smo, kar jemo? Gradivo
    Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
ZLATA DVORANA
  • Delitev celic, mutacije Gradivo Gradivo Gradivo Gradivo Gradivo
    Alenka Gorjan, SŠFKZ in Sonja Marušič, Srednja šola Veno Pilon
VELIKA SEJNA SOBA
  • Okrogla miza: Pomen biodiverzitete za kvaliteto prsti
    Moderator Minka Vičar, razpravljavci: Ivan Kos, Agnes Šömen Joksić, Bojan Sedmak in drugi.
VELIKA DVORANA
  • Ogled Inštituta za hmeljarstvo in pivovarstvo
    koordinatorica A. Ahmetovič
    zbor ob 14.20 uri pred Inštitutom hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec
  • Ogled Pivovarne Laško
    koordinator G. Fišer
    zbor ob 14.00 uri pri recepciji Kongresnega centra Thermana Laško
  • Ogled Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstva
    koordinatorica I. Medica
    zbor ob 14.20 uri pred Ekomuzejem hmelj. in pivov., Cesta Žalskega tabora 2, Žalec
15.10 - 15.20 ODMOR
15.20 - 16.10 DELAVNICE II. SKLOP
  • Povezanost hormonske in živčne regulacije pri človeku – primer homeostaze glukoze
    Marjan Slak Rupnik in Andraž Stožer, UM-MF
GALA DVORANA
  • Pridobivanje in uporaba vizualizacijskih gradnikov za pouk kemije
    Vesna Ferk Savec, UL-PeF in Klavdija Sotlar, OŠ Toneta Tomšiča, Knežak
VIJOLIČNA DVORANA
  • Spoznavni postopki pri naravoslovju na razredni stopnji ter spremljanje napredka učencev
    Leonida Novak in Sandra Mršnik, ZRSŠ
ZELENA DVORANA
  • Uporaba tabličnih računalnikov pri pouku naravoslovja
    Manja Kokalj, OŠ Selnica ob Dravi
RDEČA DVORANA
  • Vodni drsalci in pouk naravoslovja - povezovanje izbranih vsebin biologije, kemije in fizike Gradivo
    Iztok Tomažič, UL-BF
ORANŽNA DVORANA
  • Razumevanje in avtomatizacija aritmetičnih postopkov na začetku šolanja Gradivo
    Vesna Vršič, ZRSŠ
VELIKA SEJNA SOBA
  • Smo, kar jemo? Gradivo
    Andreja Verbinc in Urška Lun, OŠ Oskarja Kovačiča
ZLATA DVORANA
  • Do odprtih matematičnih problemov v procesu učenja in poučevanja Gradivo
    Silva Kmetič in Mojca Suban, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA I
  • OSU – opazuj, sklepaj, ukrepaj Gradivo
    Alenka Mozer, Timotej Maroševič in Klemen Bajec, Gimnazija Vič
MODRA DVORANA II
  • Možnosti uporabe elektronskega odzivnega sistema Nearpod za izboljšanje povratne informacije učencem pri učenju, učitelju pa pri poučevanju loma svetlobe Gradivo
    Samo Božič, ZRSŠ
MODRA DVORANA I
  • Model spektrometra z uklonsko mrežico Gradivo
    Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
SEJNA SOBA V
  • Za razvoj induktivnega mišljenja pri matematiki uporabimo tehnologijo Gradivo
    Sonja Rajh, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA II
16.10 - 16.20 ODMOR
16.20 - 17.00 ZAKLJUČNO PREDAVANJE
  • Ko kuha naravoslovec – znanost in kuhanje
    Tilen Konte, UL-MF
VELIKA DVORANA
17.00 - 17.30 EVALVACIJA IN ZAKLJUČEK KONFERENCE