Program naravoslovne konference

Program za tiskanje:


Povzetki prispevkov niso lektorirani, avtorji odgovarjajo za vsebino.
Programski odbor si pridružuje pravico do spremembe programa.

Četrtek, 20. 8. 2015Petek, 21. 8. 2015


ČETRTEK, 20.8.2015


8.00 - 9.00 Registracija udeležencev
9.00 - 9.30 Otvoritev konference
9.30 - 11.00 PLENARNA PREDAVANJA
  • From Slovenia to Europe and back again thanks to Scientix Gradivo
    Agueda Gras-Velázquez, EUN
  • Razvijanje strokovnega jezika: zakaj in čemu, kdo in kako? Gradivo
    Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
  • Vpliv svetlobe na bioritem in zdravje človeka Gradivo
    Damjana Rozman, UL-MF
VELIKA DVORANA
11.00 - 11.30 ODMOR
11.30 - 13.00 SEKCIJSKA PREDAVANJA
  • Postavljanje smiselnih vprašanj in razvoj naravoslovne pismenosti
    Andrej Šorgo, UM-FNM
  • Učenje in poučevanje matematične pismenosti Gradivo
  • Amalija Žakelj, ZRSŠ
  • Pomen finančnega izobraževanja in finančne pismenosti v današnji družbi Gradivo
    Irena Simčič, ZRSŠ
  • Pristopi k razvijanju digitalne pismenosti pri naravoslovju Gradivo
    Samo Božič, ZRSŠ
GALA DVORANA
  • Sistemski pristop k reševanju okoljskih problemov Gradivo
    Mihael Jožef Toman, UL BF
  • Življenje z nevarnimi snovmi ali kemijska varnost kot povezovalni element po vertikali Gradivo
    Andreja Bačnik, Sandra Mršnik, ZRSŠ
  • Okoljske aktivnosti mlajših učencev v kontekstu trajnostnega razvoja Gradivo
    Martina Rajšp, UM-PeF
  • Razvijanje razumevanja pomena svetlobe za žive organizme
    Simona Slavič Kumer, Vesna Vršič, Saša Kregar, ZRSŠ
VELIKA DVORANA II
  • Toplota iz ledu Gradivo
    Dušan Krnel, UL-PeF
  • Učenje z raziskovanjem in vzgoja za trajnostni razvoj z roko v roki Gradivo
    Ana Gostinčar Blagotinšek, UL-PeF
  • Vizualne reprezentacije nelinearnih (in drugih) pojmov, oz. ali je 23 lahko labod Gradivo
    Alenka Lipovec, UM-PeF
  • Formativno spremljanje učenca v 1. VIO pri pridobivanju naravoslovnega znanja in spretnosti
    Leonida Novak, Sandra Mršnik, ZRSŠ
MODRA DVORANA II
  • Kaj nam svetloba pove o vesolju? Gradivo
    Robert Repnik, UM-FNM
  • Brez svetlobe ni barv Gradivo
    Katarina Susman, UL-PeF
  • Kemiluminiscenca in svetloba pri kemijskih reakcijah
    Marko Jeran, UL-FFKT, KI Ljubljana
  • Vpliv svetlobnega onesnaževanja na vedenje netopirjev in drugih živali Gradivo
    Jasmina Kotnik, Slovensko društvo za proučevanje in varstvo netopirjev
VELIKA DVORANA I
  • Implicitno ali eksplicitno poučevanje mišljenja - kaj pravzaprav deluje? Gradivo
    Tanja Rupnik Vec, ZRSŠ
  • Z vertikalnim načrtovanjem naravoslovnih in matematičnih dejavnosti do bolj kakovostnega znanja učencev Gradivo
    Mariza Skvarč, Jerneja Bone, ZRSŠ
  • Interdisciplinarni pristop k izvedbi tehničnih dni Gradivo
    Slavko Kocijančič, UL-PeF
  • Prehransko znanje v medpredmetnem povezovanju Gradivo
    Stojan Kostanjevec, UL-PeF
MODRA DVORANA I
13.00 - 14.30 ODMOR ZA KOSILO
14.30 - 15.15 DELAVNICE I. SKLOP
  • Misliti [in poslušati, govoriti, brati, pisati …] kot naravoslovec Gradivo Gradivo
    Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
VELIKA SEJNA SOBA
  • Kako učence učiti argumentirati?
    Tanja Rupnik Vec, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA I
  • Digitalna in bralna pismenost za digitalno branje Gradivo
    Mojca Suban, Amela Sambolić Beganović, ZRSŠ
SREBRNA DVORANA II
  • Vidiki računalniško podprtega eksperimentalnega dela
    Milenko Stiplovšek, Samo Božič in Andreja Bačnik, ZRSŠ
GALA DVORANA
  • Vrednotenje raziskovalno eksperimentalnih znanj in spretnosti: možnosti in izzivi
    Stanka Preskar, Mariza Skvarč, Anita Poberžnik, ZRSŠ
MODRA DVORANA II
  • Dejavnosti za prepoznavanje piktogramov za nevarne snovi na razredni stopnji Gradivo
    Nives Markun Puhan in Mihaela Kerin, ZRSŠ
ZELENA DVORANA
  • Načrtuj(e)mo naravoslovne in matematične dejavnosti po vertikali Gradivo
    Jerneja Bone, Kristina Angelov Troha, ZRSŠ
RDEČA DVORANA
  • Razvijanje razumevanja pomena svetlobe za žive organizme
    Simona Slavič Kumer, Vesna Vršič, ZRSŠ
MODRA DVORANA I
  • Kaj razkrije pogled skozi spektroskop Gradivo
    Katarina Susman, UL-PeF
SEJNA SOBA V
  • Odboj in lom svetlobe z uporabo tablic
    Darja Bremec, OŠ Belokranjskega odreda Semič
VELIKA DVORANA II
  • Kako bi izmerili hitrost zvoka?
    Matjaž Pintarič, OŠ Škofja Loka Mesto
SEJNA SOBA I
  • Vloga formativnega spremljanja pri razvijanju bioloških konceptov Gradivo
    Zorica Potisk, Gimnazija Kočevje in Saša Kregar, ZRSŠ
ORANŽNA DVORANA
  • Sally Ride EarthKAM: Fotografiranje površja Zemlje iz vesolja in uporaba fotografij pri pouku Gradivo
    Jure Radišek, OŠ Franja Malgaja Šentjur
VIJOLIČNA DVORANA
  • Razvijanje metod biološkega terenskega dela po vertikali (določevalni ključi od vrtca do gimnazije) Gradivo
    Darinka Gilčvert Berdnik, Šolski center Slovenske Konjice in Mojca Šegel, Osnovna šola Pod goro
VELIKA DVORANA I
  • Uporabimo, kar nam ponuja Scientix, pripravimo zanimive poskuse Gradivo
    Tatjana Gulič, OŠ Preska
ZLATA DVORANA
  • Pouk na prostem (SOS-SchoolOutSide) Gradivo
    Renata Filipič, OŠ Valentina Vodnika
MALA SEJNA SOBA
  • Ogled Pivovarne Laško
    koordinator C. Battelli
    zbor ob 14.30 uri pri recepciji Kongresnega centra Thermana Laško
  • Ogled Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstva
    koordinatorici A. Ahmetovič, I. Medica
    zbor ob 14.30 uri pred Ekomuzejem, Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec
15.15 - 15.30 ODMOR
15.30 - 16.15 DELAVNICE II. SKLOP - SCIENTIX DELAVNICE
  • Misliti [in poslušati, govoriti, brati, pisati …] kot matematik Gradivo Gradivo
    Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
VELIKA SEJNA SOBA
  • Vrednotenje raziskovalno eksperimentalnih znanj in spretnosti: možnosti in izzivi
    Mariza Skvarč, Stanka Preskar in Anita Poberžnik, ZRSŠ
MODRA DVORANA II
  • Delitev celic, mutacije Gradivo Gradivo Gradivo Gradivo Gradivo
    Alenka Gorjan, SŠFKZ in Sonja Marušič, Srednja šola Veno Pilon
VELIKA DVORANA II
  • Od gojenja do opazovanja gliv – prvi koraki v znanost Gradivo
    Barbara Vevar in Špela Eržen, OŠ Naklo
ZELENA DVORANA
  • Povezujemo z_nano Gradivo
    Tanja Vičič, OŠ Brinje Grosuplje
MODRA DVORANA I
  • Uporabimo, kar nam ponuja Scientix, pripravimo zanimive poskuse Gradivo
    Tatjana Gulič, OŠ Preska
ZLATA DVORANA
  • Kako bi izmerili hitrost zvoka?
    Matjaž Pintarič, OŠ Škofja Loka Mesto
SEJNA SOBA I
  • Merjenje hitrosti zvoka Gradivo
    Peter Šlajpah, Gimnazija Želimlje in Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
GALA DVORANA
  • Nov avto in drevo: projektni pristop k okoljski problematiki Gradivo
    Peter Jenič, OŠ Otočec
SREBRNA DVORANA I
  • Scientix moodle portal
    Alojz Blažič, OŠ Cerklje ob Krki
VIJOLIČNA DVORANA
  • Simulacije s programom Yenka v kurikulu Tehnike in tehnologije v osnovni šoli
    Drago Slukan, OŠ Sevnica
ORANŽNA DVORANA
  • Gremo se znanost na razredni stopnji Gradivo
    Maruša Šegec in Željka Ličan Adamčič, OŠ Vojke Šmuc Izola
SREBRNA DVORANA II
  • Kaj razkrije pogled skozi spektroskop
    Katarina Susman, UL-PeF
SEJNA SOBA V
  • Načrtuj(e)mo naravoslovne in matematične dejavnosti po vertikali
    Jerneja Bone, Kristina Angelov Troha, ZRSŠ
RDEČA DVORANA
16.15 - 16.45 ODMOR
16.45 - 18.00 PREDSTAVITEV E-PLAKATOV V OBLIKI TEACHMEET-a
  • Model očesa, N. Jereb Gradivo
  • S sodelovanjem do obsegov in ploščin likov, A. Muhvič Gradivo
  • Pošten poskus iz domače kuhinje, R. Turk
  • Pouk v naravi?!;-), M. Dobršek Gradivo
  • Kemijske reakcije pod vlivom mikrovalov, D. Rizman Gradivo
  • AURASMA - Kako dodati digitalne informacije tiskanim materialom in učbenikom, T. Gulič Gradivo
  • Znanstveni slovar, T. Vičič Gradivo
VELIKA DVORANA I
  • Didaktični pristopi in medpredmetno povezovanje z Google SketchUp-om, P. Trček Gradivo
  • Sally Ride EarthKAM , J. Radišek Gradivo
  • Preverjanje in ocenjevanje znanja s kvizom v Moodlu pri biologiji, J. Brecl Gradivo
  • Sodelovalno učenje v naravi pri spoznavanju okolja in matematiki, A. Fekonja Hamler Gradivo
  • Znanstvena bralna značka, N. Ličen Goričan Gradivo
  • Razvijanje (naravoslovne) pismenosti z vključevanjem eksperimentalne oblike dela in sodelovalnega učenja, A. Medvešek Gradivo
  • Vir napetosti - Über Wissenschaft und Fortschritt, M. Primec Gradivo
MODRA DVORANA
  • Sodobni pristopi na poti do večje motivacije in lažjega spremljanja napredka, R. Lipnik Gradivo
  • Popularizacija tehnike – tehnika je »kul«, I. Dović Gradivo
  • Štirikotniki, B. Švarc Fajdiga Gradivo
  • Sodelovalno učenje, S. Prelog
  • Raziskovalno delo devetošolcev na OŠ Ljubečna, M. Gradišnik Mirt
  • Bralna pismenost pri pouku matematike, P. Valenčič Gradivo
  • Odboji in trki, L. Červan
GALA DVORANA
  • Iglokožci malce drugače, M. Kolbl Gradivo
  • Pustni dan – medpredmetno zasnovan, N. Kožar Mencinger
  • QR kode pri pouku matematike, M. Kociper Gradivo
  • Izboljšujmo motivacijo in interes za branje, tema biologija kože, M. Čapalija
  • Termokromni materiali, D. Mati-Djuraki Gradivo
  • Polimeri medpredmetno, M. Jelenc Gradivo
  • Raziskovalne naloge pri matematiki v 3. triadi, S. Strgar Gradivo
VELIKA DVORANA II
18.00 - 19.00 VEČERJA
19.00 DRUŽABNI VEČER Z INGE BREZNIK BLACK&WHITE BAR