Povzetki prispevkov niso lektorirani, avtorji odgovarjajo za vsebino.
Programski odbor si pridružuje pravico do spremembe programa.
8.00 - 9.00 |
Registracija udeležencev |
9.00 - 9.30 |
Otvoritev konference |
9.30 - 11.00 |
PLENARNA PREDAVANJA
-
From Slovenia to Europe and back again thanks to Scientix
Agueda Gras-Velázquez, EUN
-
Razvijanje strokovnega jezika: zakaj in čemu, kdo in kako?
Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
-
Vpliv svetlobe na bioritem in zdravje človeka
Damjana Rozman, UL-MF
|
VELIKA DVORANA |
11.00 - 11.30 |
ODMOR |
11.30 - 13.00 |
SEKCIJSKA PREDAVANJA
|
-
Postavljanje smiselnih vprašanj in razvoj naravoslovne pismenosti
Andrej Šorgo, UM-FNM
-
Učenje in poučevanje matematične pismenosti
Amalija Žakelj, ZRSŠ
-
Pomen finančnega izobraževanja in finančne pismenosti v današnji družbi
Irena Simčič, ZRSŠ
-
Pristopi k razvijanju digitalne pismenosti pri naravoslovju
Samo Božič, ZRSŠ
|
GALA DVORANA |
-
Sistemski pristop k reševanju okoljskih problemov
Mihael Jožef Toman, UL BF
-
Življenje z nevarnimi snovmi ali kemijska varnost kot povezovalni element po vertikali
Andreja Bačnik, Sandra Mršnik, ZRSŠ
-
Okoljske aktivnosti mlajših učencev v kontekstu trajnostnega razvoja
Martina Rajšp, UM-PeF
-
Razvijanje razumevanja pomena svetlobe za žive organizme
Simona Slavič Kumer, Vesna Vršič, Saša Kregar, ZRSŠ
|
VELIKA DVORANA II |
-
Toplota iz ledu
Dušan Krnel, UL-PeF
-
Učenje z raziskovanjem in vzgoja za trajnostni razvoj z roko v roki
Ana Gostinčar Blagotinšek, UL-PeF
-
Vizualne reprezentacije nelinearnih (in drugih) pojmov, oz. ali je 23 lahko labod
Alenka Lipovec, UM-PeF
-
Formativno spremljanje učenca v 1. VIO pri pridobivanju naravoslovnega znanja in spretnosti
Leonida Novak, Sandra Mršnik, ZRSŠ
|
MODRA DVORANA II |
-
Kaj nam svetloba pove o vesolju?
Robert Repnik, UM-FNM
-
Brez svetlobe ni barv
Katarina Susman, UL-PeF
-
Kemiluminiscenca in svetloba pri kemijskih reakcijah
Marko Jeran, UL-FFKT, KI Ljubljana
-
Vpliv svetlobnega onesnaževanja na vedenje netopirjev in drugih živali
Jasmina Kotnik, Slovensko društvo za proučevanje in varstvo netopirjev
|
VELIKA DVORANA I |
-
Implicitno ali eksplicitno poučevanje mišljenja - kaj pravzaprav deluje?
Tanja Rupnik Vec, ZRSŠ
-
Z vertikalnim načrtovanjem naravoslovnih in matematičnih dejavnosti do bolj kakovostnega znanja učencev
Mariza Skvarč, Jerneja Bone, ZRSŠ
-
Interdisciplinarni pristop k izvedbi tehničnih dni
Slavko Kocijančič, UL-PeF
-
Prehransko znanje v medpredmetnem povezovanju
Stojan Kostanjevec, UL-PeF
| MODRA DVORANA I |
13.00 - 14.30 |
ODMOR ZA KOSILO |
14.30 - 15.15 |
DELAVNICE I. SKLOP
|
-
Misliti [in poslušati, govoriti, brati, pisati …] kot naravoslovec
Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
| VELIKA SEJNA SOBA |
-
Kako učence učiti argumentirati?
Tanja Rupnik Vec, ZRSŠ
| SREBRNA DVORANA I |
-
Digitalna in bralna pismenost za digitalno branje
Mojca Suban, Amela Sambolić Beganović, ZRSŠ
| SREBRNA DVORANA II |
-
Vidiki računalniško podprtega eksperimentalnega dela
Milenko Stiplovšek, Samo Božič in Andreja Bačnik, ZRSŠ
| GALA DVORANA |
-
Vrednotenje raziskovalno eksperimentalnih znanj in spretnosti: možnosti in izzivi
Stanka Preskar, Mariza Skvarč, Anita Poberžnik, ZRSŠ
| MODRA DVORANA II |
-
Dejavnosti za prepoznavanje piktogramov za nevarne snovi na razredni stopnji
Nives Markun Puhan in Mihaela Kerin, ZRSŠ
| ZELENA DVORANA |
-
Načrtuj(e)mo naravoslovne in matematične dejavnosti po vertikali
Jerneja Bone, Kristina Angelov Troha, ZRSŠ
| RDEČA DVORANA |
-
Razvijanje razumevanja pomena svetlobe za žive organizme
Simona Slavič Kumer, Vesna Vršič, ZRSŠ
| MODRA DVORANA I |
-
Kaj razkrije pogled skozi spektroskop
Katarina Susman, UL-PeF
| SEJNA SOBA V |
-
Odboj in lom svetlobe z uporabo tablic
Darja Bremec, OŠ Belokranjskega odreda Semič
| VELIKA DVORANA II |
-
Kako bi izmerili hitrost zvoka?
Matjaž Pintarič, OŠ Škofja Loka Mesto
| SEJNA SOBA I |
-
Vloga formativnega spremljanja pri razvijanju bioloških konceptov
Zorica Potisk, Gimnazija Kočevje in Saša Kregar, ZRSŠ
| ORANŽNA DVORANA |
-
Sally Ride EarthKAM: Fotografiranje površja Zemlje iz vesolja in uporaba fotografij pri pouku
Jure Radišek, OŠ Franja Malgaja Šentjur
| VIJOLIČNA DVORANA |
-
Razvijanje metod biološkega terenskega dela po vertikali (določevalni ključi od vrtca do gimnazije)
Darinka Gilčvert Berdnik, Šolski center Slovenske Konjice in Mojca Šegel, Osnovna šola Pod goro
| VELIKA DVORANA I |
-
Uporabimo, kar nam ponuja Scientix, pripravimo zanimive poskuse
Tatjana Gulič, OŠ Preska
| ZLATA DVORANA |
-
Pouk na prostem (SOS-SchoolOutSide)
Renata Filipič, OŠ Valentina Vodnika
| MALA SEJNA SOBA |
-
Ogled Pivovarne Laško
koordinator C. Battelli zbor ob 14.30 uri pri recepciji Kongresnega centra Thermana Laško
|
-
Ogled Ekomuzeja hmeljarstva in pivovarstva
koordinatorici A. Ahmetovič, I. Medica zbor ob 14.30 uri pred Ekomuzejem, Cesta Žalskega tabora 2, 3310 Žalec
|
15.15 - 15.30 |
ODMOR |
15.30 - 16.15 |
DELAVNICE II. SKLOP - SCIENTIX DELAVNICE
|
-
Misliti [in poslušati, govoriti, brati, pisati …] kot matematik
Katja Pavlič Škerjanc, ZRSŠ
| VELIKA SEJNA SOBA |
-
Vrednotenje raziskovalno eksperimentalnih znanj in spretnosti: možnosti in izzivi
Mariza Skvarč, Stanka Preskar in Anita Poberžnik, ZRSŠ
| MODRA DVORANA II |
-
Delitev celic, mutacije
Alenka Gorjan, SŠFKZ in Sonja Marušič, Srednja šola Veno Pilon
| VELIKA DVORANA II |
-
Od gojenja do opazovanja gliv – prvi koraki v znanost
Barbara Vevar in Špela Eržen, OŠ Naklo
| ZELENA DVORANA |
-
Povezujemo z_nano
Tanja Vičič, OŠ Brinje Grosuplje
| MODRA DVORANA I |
-
Uporabimo, kar nam ponuja Scientix, pripravimo zanimive poskuse
Tatjana Gulič, OŠ Preska
| ZLATA DVORANA |
-
Kako bi izmerili hitrost zvoka?
Matjaž Pintarič, OŠ Škofja Loka Mesto
| SEJNA SOBA I |
-
Merjenje hitrosti zvoka
Peter Šlajpah, Gimnazija Želimlje in Milenko Stiplovšek, ZRSŠ
| GALA DVORANA |
-
Nov avto in drevo: projektni pristop k okoljski problematiki
Peter Jenič, OŠ Otočec
| SREBRNA DVORANA I |
-
Scientix moodle portal
Alojz Blažič, OŠ Cerklje ob Krki
| VIJOLIČNA DVORANA |
-
Simulacije s programom Yenka v kurikulu Tehnike in tehnologije v osnovni šoli
Drago Slukan, OŠ Sevnica
| ORANŽNA DVORANA |
-
Gremo se znanost na razredni stopnji
Maruša Šegec in Željka Ličan Adamčič, OŠ Vojke Šmuc Izola
| SREBRNA DVORANA II |
-
Kaj razkrije pogled skozi spektroskop
Katarina Susman, UL-PeF
| SEJNA SOBA V |
-
Načrtuj(e)mo naravoslovne in matematične dejavnosti po vertikali
Jerneja Bone, Kristina Angelov Troha, ZRSŠ
| RDEČA DVORANA |
16.15 - 16.45 |
ODMOR |
16.45 - 18.00 |
PREDSTAVITEV E-PLAKATOV V OBLIKI TEACHMEET-a |
-
Model očesa, N. Jereb
-
S sodelovanjem do obsegov in ploščin likov, A. Muhvič
-
Pošten poskus iz domače kuhinje, R. Turk
-
Pouk v naravi?!;-), M. Dobršek
-
Kemijske reakcije pod vlivom mikrovalov, D. Rizman
-
AURASMA - Kako dodati digitalne informacije tiskanim materialom in učbenikom, T. Gulič
-
Znanstveni slovar, T. Vičič
|
VELIKA DVORANA I |
-
Didaktični pristopi in medpredmetno povezovanje z Google SketchUp-om, P. Trček
-
Sally Ride EarthKAM
, J. Radišek
-
Preverjanje in ocenjevanje znanja s kvizom v Moodlu pri biologiji, J. Brecl
-
Sodelovalno učenje v naravi pri spoznavanju okolja in matematiki, A. Fekonja Hamler
-
Znanstvena bralna značka, N. Ličen Goričan
-
Razvijanje (naravoslovne) pismenosti z vključevanjem eksperimentalne oblike dela in sodelovalnega učenja, A. Medvešek
-
Vir napetosti - Über Wissenschaft und Fortschritt, M. Primec
|
MODRA DVORANA |
-
Sodobni pristopi na poti do večje motivacije in lažjega spremljanja napredka, R. Lipnik
-
Popularizacija tehnike – tehnika je »kul«, I. Dović
-
Štirikotniki, B. Švarc Fajdiga
-
Sodelovalno učenje, S. Prelog
-
Raziskovalno delo devetošolcev na OŠ Ljubečna, M. Gradišnik Mirt
-
Bralna pismenost pri pouku matematike, P. Valenčič
-
Odboji in trki, L. Červan
GALA DVORANA |
|
-
Iglokožci malce drugače, M. Kolbl
-
Pustni dan – medpredmetno zasnovan, N. Kožar Mencinger
-
QR kode pri pouku matematike, M. Kociper
-
Izboljšujmo motivacijo in interes za branje, tema biologija kože, M. Čapalija
-
Termokromni materiali, D. Mati-Djuraki
-
Polimeri medpredmetno, M. Jelenc
-
Raziskovalne naloge pri matematiki v 3. triadi, S. Strgar
|
VELIKA DVORANA II |
18.00 - 19.00 |
VEČERJA |
19.00 |
DRUŽABNI VEČER Z INGE BREZNIK |
BLACK&WHITE BAR |