TEMATSKE SKUPINE na zaključni konferenci
1. skupina
Socialne kompetence in učenčevo postavljanje ciljev za odgovorno razvijanje bralnih zmožnosti v 1. VIO (Polona Legvart, Leonida Novak)
Poletne bralne aktivnosti Tabora "Večer v medvedjem brlogu" in "Po poteh viničarjev in kajžarjev" (Nina Laki in Valentina Vrhovšek Malovič)
Reševanje kombinatoričnih problemov pri podaljšanem bivanju v 1. razredu (Irena Kutoš)
Formativno spremljanje učenca in razvoj metakognitivnih spretnosti v 1. VIO (Andreja Šinko, Leonida Novak)
2. skupina
Učni pogovor in uporaba bralnih strategij pri slovenščini (Vlasta Puklavec, David Voh)
Tutorstvo kot oblika pomoči pri učenju na osnovni šoli Maksa Durjave Maribor (Anja Hrnčič)
Beremo skupaj. Starejši učenci berejo mlajšim v šolski knjižnici in v razredu (Alja Bratuša)
Ob reševanju odprtih problemov pri matematiki razvijamo bralno pismenost (Rosana Švara, Jerneja Bone)
3. skupina
Vertikalno načrtovanje in poučevanje tematskega sklopa Zrak (Marica Domitrovič, Sanja Vidic Pavlinić, Darja Bremec, Barbara Fir)
Spremljava napredka učencev pri razumevanju in reševanju problemskih nalog v petem razredu (Smiljana Žalik)
SIMOS in Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja (mag. Marija Lubšina Novak, Klaudija Horvat)
Bralni trening na OŠ Dravlje (Petra Tevž)
4. skupina
Šolska knjižnica – nepogrešljiv dejavnik razvijanja pismenosti (Maja Vačun)
Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti na OŠ Kuzma v sklopu projekta poletne bralne aktivnosti (Ingrid Pojbič, Irena Grašič Arnuš)
Zgodbarji skozi senčne lutke
5. skupina
Izboljšanje branja z razumevanjem skozi timski pouk (Marjetka Čas)
Nadgradnja BP in začetki listovnika (Mojca Saksida)
6. skupina
Vloga ravnatelja pri spremljavi razvijanja bralnih učnih strategij pri učencih preko kolegialnih hospitacij (Suzana Deutsch)
(Z)berimo (se) poleti - motivacija za branje (Lidija Palčič)
Branje za znanje za življenje (Majda Frančič)
Srednjeveški gradovi (Jožica Fükaš)
7. skupina
Iskanje, določanje in prikaz bistvenih informacij v učnem procesu medpredmetnega sodelovanja za dvig bralne pismenosti učencev (Dragica Pešaković, Nataša Zebec)
Kraljična na zrnu graha ali kako motivirati učence za branje
Razvijanje bralnih veščin pri učencih pri predmetu Državljanska in domovinska vzgoja ter etika (Biserka Zadravec)
Razvijanje predopismenjevalnih zmožnosti v prvem razredu pri podaljšanem bivanju (Tadeja Volavšek)
Medpredmetna povezava in bralna pismenost (Draga Košak)
8. skupina
Nihče naj ne ostane zadaj (mag. Katica Pevec Semec, Nada Pignar)
Govorni nastop v 1. razredu (Gabrijela Novak)
Spoznavanje paukove strategije pri pouku slovenščine v 6. razredu (Blanka Kovačec)
MUZIKAL - medpredmetna povezava glasbene vzgoje in angleščine v 9. razredu (Alenka Brulc – Šiplič)
9. skupina
Plesna dramatizacija kot primer spodbujanja porajajoče se pismenosti (Mateja Kovačec)
Doživljanje pesmi v prvem starostnem obdobju (Jana Muršič)
Lonček na pike ali v oddelku 5–6 let imajo talent v deklamiranju (Petra Cigan)
Načini spodbujanja verbalnega izražanja glede na razvojno stopnjo otrok - Ustvarjanje ugank in igra trgovina (Renata Novak)