Novosti iz založbe: februar 2019
NOVO V DIGITALNI BRALNICI!
Akceleracija in drugi sodobni pristopi za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi učenci in dijaki
Zgodovina v šoli 2/2018
- Dr. Vilma Brodnik: Reviji na pot
- Dr. Dragica Čeč: Tabori na Slovenskem in družbene razmere v 60. letih 19. stoletja
- Mag. Bernarda Roudi: 100 let od priključitve Prekmurja k matičnemu narodu
- Dr. Staša Ivanec: Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine – primeri in predlogi iz pedagoške raziskave
- Uroš Cajnko: Osamosvojitev Slovenije – samostojno učenje zgodovine
- Janja Bec: Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij – nastanek prvih mest
- Kristina Vrtovec Repič: Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli
- Gabrijela Šturm, Mitja Turk: Zgodovinsko in socialno ozadje Cankarjevega romana Na klancu – timsko poučevanje učiteljev zgodovine in slovenščine
- Dr. Mojca Šorn: Pomanjkanje in lakota v Ljubljani v času prve in druge svetovne vojne
- SLO Slovenski zgodovinski magazin. Časi, kraji, ljudje. September 2018/3 – št. 19 (dr. Boris Golec)
Šolsko svetovalno delo 2/2018
- Cvetka Bizjak: Uvodnik
- Zdenko Medveš: Šolsko svetovanje v spreminjanju pedagoških paradigem
- Tanja Bezić: Zaključki konference o šolskem svetovalnem delu
- Tina Cupar: Vloga vzgojnih stilov pri šolskih izidih mladih
- Anica Mikuš Kos: Kaj lahko vrtec in šola storita za zmanjšanje škodljivih posledic revščine za otrokov razvoj in psihosocialno dobrobit
- Petra Košnik: Vloga svetovalnega delavca v procesu opismenjevanja učencev
- Mateja Šušteršič: Projekt »Kako si?«
Šolska knjižnica 3/2018
- Romana Fekonja: Uvodnik
- Urška Šink, Polona Vilar: Izgradnja knjižničnega kataloga za šolske knjižnice
- Sergej Lah: COBISS+
- Gregor Škrlj: Organizacija zbirke in izgradnja kataloga v knjižnici OŠ Prule
- Vasilija Rupnik: Prehod na COBISS v knjižnici ŠC Nova Gorica in združevanje šolskih knjižnic na Goriškem
- Andreja Urbanec: Izgradnja novega knjižničnega kataloga v sistemu COBISS
NOVO V DIGITALNI BRALNICI!
Akceleracija in drugi sodobni pristopi za vzgojno-izobraževalno delo z nadarjenimi učenci in dijaki
Zgodovina v šoli 2/2018
- Dr. Vilma Brodnik: Reviji na pot
- Dr. Dragica Čeč: Tabori na Slovenskem in družbene razmere v 60. letih 19. stoletja
- Mag. Bernarda Roudi: 100 let od priključitve Prekmurja k matičnemu narodu
- Dr. Staša Ivanec: Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine – primeri in predlogi iz pedagoške raziskave
- Uroš Cajnko: Osamosvojitev Slovenije – samostojno učenje zgodovine
- Janja Bec: Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij – nastanek prvih mest
- Kristina Vrtovec Repič: Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli
- Gabrijela Šturm, Mitja Turk: Zgodovinsko in socialno ozadje Cankarjevega romana Na klancu – timsko poučevanje učiteljev zgodovine in slovenščine
- Dr. Mojca Šorn: Pomanjkanje in lakota v Ljubljani v času prve in druge svetovne vojne
- SLO Slovenski zgodovinski magazin. Časi, kraji, ljudje. September 2018/3 – št. 19 (dr. Boris Golec)
Šolsko svetovalno delo 2/2018
- Cvetka Bizjak: Uvodnik
- Zdenko Medveš: Šolsko svetovanje v spreminjanju pedagoških paradigem
- Tanja Bezić: Zaključki konference o šolskem svetovalnem delu
- Tina Cupar: Vloga vzgojnih stilov pri šolskih izidih mladih
- Anica Mikuš Kos: Kaj lahko vrtec in šola storita za zmanjšanje škodljivih posledic revščine za otrokov razvoj in psihosocialno dobrobit
- Petra Košnik: Vloga svetovalnega delavca v procesu opismenjevanja učencev
- Mateja Šušteršič: Projekt »Kako si?«
Šolska knjižnica 3/2018
- Romana Fekonja: Uvodnik
- Urška Šink, Polona Vilar: Izgradnja knjižničnega kataloga za šolske knjižnice
- Sergej Lah: COBISS+
- Gregor Škrlj: Organizacija zbirke in izgradnja kataloga v knjižnici OŠ Prule
- Vasilija Rupnik: Prehod na COBISS v knjižnici ŠC Nova Gorica in združevanje šolskih knjižnic na Goriškem
- Andreja Urbanec: Izgradnja novega knjižničnega kataloga v sistemu COBISS