POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!
Knjigarnica
Zgodovina v šoli (2/2018)
revija / OŠ - predmetni pouk, srednja šola / zgodovina / leto izida: 2019 / 96 str.
ISSN 1318-1416 / oznaka artikla: 9102
20,00 €
Tabori kot množična politična zborovanja predstavljajo pomembno prelomnico pri oblikovanju in utrjevanju slovenske narodne zavesti in identitete, zato v pričujoči številki revije ob 150. obletnici taborskega gibanja na Slovenskem objavljamo nove izsledke raziskav. Mineva pa tudi 100 let od združitve Prekmurcev z matičnim narodom, zato osvetljujemo zgodovinsko dogajanje, ki je vodilo v združevanje. Cankarjevo leto obeležujemo z didaktičnim člankom o medpredmetnem povezovanju zgodovine in slovenščine z vključevanjem odlomkov iz romana Na klancu v obliki timskega poučevanja. Objavljamo še poučno in uporabno raziskavo o strategijah dela z učenci z učnimi težavami pri zgodovini s primeri didaktičnih pristopov pri pouku zgodovine. O izkušnjah vključevanja bralnih učnih strategij ter formativnega spremljanja znanja in učenja učencev pišemo v dveh člankih, predstavljamo pa še metodo intervjujev s pričami zgodovinskega dogajanja na temo slovenske osamosvojitve. Številko vsebinsko zaokrožata članka o pomanjkanju in lakoti v Ljubljani med prvo in drugo svetovno vojno ter predstavitvijo za pouk zgodovine zelo uporabne revije SLO – Slovenski zgodovinski magazin.