Novice in obvestila
Poletna #raziskovalnica = #študijska
Ljubljana, 05.07.2017
#Študijska srečanja vsako leto iz šol in vrtcev privabijo več kot polovico vzgojiteljev in učiteljev. So množična, neposredna in predvidljiva oblika strokovnega izobraževanja z osrednjo temo, ki povzema trenutni izobraževalni izziv na ravni sistema, in tematiko, ki je lahko splošno pedagoška ali vezana na predmet, okolje ali željo učiteljev, ki se srečanj udeležujejo. Vabila na […]
Razvojna naloga Formativno spremljanje/preverjanje
Ljubljana, 03.07.2017
Pred odhodom na počitnice sta 26. junija v Ljubljani in 27. junija v Pesnici pri Mariboru potekali delovni srečanji projektne skupine za formativno spremljanje/preverjanje. O FS v podporo vsakemu učencu so predavale Brigita Rupar, Vera Bevc in Ada Holcar Brunauer, vodja razvojne naloge. Nato so učitelji in vzgojitelji predstavili primere iz prakse: v vrtcu, pri […]
Poletni eNovičnik vas vabi v skrivnost poletnega branja
Ljubljana, 03.07.2017
Tema poletnega eNovičnika je branje. Dopust je najlepši čas v letu, ko si lahko privoščimo več branja in brskanja po knjižnih policah. Marija Lesjak Reichenberg je intervjuvanka tega meseca in zagotovo tista, ki bere s srcem in navdušuje za branje in vabi k branju. Zavodova Založba ponuja reviji Zgodovina v šoli 1/2017 in Glasba v šoli […]
Nacionalne usmeritve kulturno-umetnostne vzgoje
Ljubljana, 28.06.2017
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Ministrstvo za kulturo in Zavod RS za šolstvo smo od leta 2006 partnerji pri načrtnem razvoju kulturno-umetnostne vzgoje – ključnemu inštrumentu za neposredno krepitev kompetence, imenovane kulturna zavest in izražanje. Pri uresničevanju ciljev in zagotavljanju kakovostne kulturno-umetnostne vzgoje imajo vzgojno-izobraževalni zavodi zelo pomembno vlogo. Zato v času priprave letnih […]
Sreč(ev)anja s knjigami
Ljubljana, 22.06.2017
Za formativno spremljanje velja, da omogoča obogatitev pedagoške prakse. Poudarja pomen aktivne vloge učenca. Je svojevrsten most med učenjem in poučevanjem. Je v podporo učenju. Kaj pa s formativnim spremljanjem pridobita učitelj in učiteljica? Kaj pridobita učenec in učenka? O formativnem spremljanju in priročniku Formativno spremljanje v podporo učenju bomo spregovorili na prvem Sreč(ev)anju s […]
3. konferenca ravnateljev VIZ v Sloveniji
Ljubljana, 21.06.2017
Pred začetkom novega šolskega leta 2017/2018 Vas vabimo na 3. konferenco ravnateljev vzgojno-izobraževalnih zavodov v Sloveniji, ki bo v četrtek, 24. 8. 2017, na Brdu pri Kranju. Na konferenci bodo predstavljene novosti, usmeritve in vsebinske ter konceptualne spremembe na posameznih ravneh izobraževanja (vrtec, osnovna in srednja šola), ki so ključne za uspešno pedagoško vodenje. Predstavili […]
Nacionalni strokovni posvet Umetnost, šport in dediščina
Ljubljana, 19.06.2017
V okviru Evropskega tedna športa 2017 vabimo na celodnevni nacionalni strokovni posvet Umetnost, šport in dediščina. Istoimenska razstava bo na ogled v Španskih borcih od 25. septembra do 14. oktobra 2017. Preberi več.
Zakon o osnovni šoli skozi pogovor
Ljubljana, 15.06.2017
V sredo, 14. junija 2017, je na temo novele Zakona o osnovni šoli direktor ZRSŠ, dr. Vinko Logaj, sodeloval v oddaji Studio ob 17-ih na Prvem programu Radia Slovenija. V oddaji so bili gostje še dr. Andreja Barle Lakota, državna sekretarka na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport, ravnatelj Osnovne šole Prule, Dušan Merc, predsednik […]
Poziv za zbiranje primerov dobre prakse
Ljubljana, 07.06.2017
V Cankarjevem domu v Ljubljani bo od 18. do 20. septembra 2017 potekal 2. svetovni kongres o prostodostopnih izobraževalnih virih. Kongres pripravljata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport in UNESCO v sodelovanju z mednarodnima ustanovama Commonwealth of Learning in Creative Commons ter iniciativo Opening up Slovenia. V okviru kongresa bo potekal tudi dogodek, imenovan SIRikt […]
Učno, kritično in zabavno branje
Ljubljana, 07.06.2017
V OE ZRSŠ Ljubljana se je 6. junija zaključila dveletna razvojna naloga Bralna pismenost, v kateri so učitelji desetih osnovnih šol razvijali načine pouka, s katerimi bi učence usposobili, da bi več brali, prebrano razumeli in se z branjem učili. Ključno breme uspešnosti naloge je slonelo na učiteljih, vključenih v šolske time. Ti so oblikovali […]