Učno, kritično in zabavno branje
Ljubljana, 07.06.2017
V OE ZRSŠ Ljubljana se je 6. junija zaključila dveletna razvojna naloga Bralna pismenost, v kateri so učitelji desetih osnovnih šol razvijali načine pouka, s katerimi bi učence usposobili, da bi več brali, prebrano razumeli in se z branjem učili. Ključno breme uspešnosti naloge je slonelo na učiteljih, vključenih v šolske time. Ti so oblikovali dejavnosti na šolski ravni; na nekaterih šolah je šlo za vsešolsko nalogo, na nekaterih je bil vključen manjši del učencev.
ZRSŠ je pripravil 8 popoldanskih skupnih srečanj, ki so imela uvodno predavanje in tri delavnice. Svoje izkušnje so predstavile tudi šole in na zaključnem srečanju se je pokazalo, da so mnoge dobre in preverjene izkušnje našle prostor tudi v drugih šolah. Zavodovi svetovalci so učitelje opirali z obiski na šolah. V spletni učilnici, ki je nastajala in se polnila, so šole in pedagoški svetovalci objavili obilo zanimivih rešitev in tudi kratkih praktičnih namigov, kako izboljšati in okrepiti branje kot osnovno učno dejavnost. S ključnikom #bralnapismenost je bilo zaključno srečanje beleženo tudi tvitno.