Matematično izobraževanje – pomembno, zanimivo in uporabno (MERIA)
Trajanje projekta: 1. 9. 2016 – 31. 8. 2019.
Osnovni cilj projekta MERIA je spoučevanjem, ki temelji na preiskovanju, v srednjih šolah dvigniti kakovost in povečati pomembnost matematike ter podpirati profesionalni razvoj učiteljev po vsej Evropi. V projektu MERIA bomo spodbujali pozitivni odnos do matematike in matematiko prikazali kot pomembno in koristno.
Sodelujejo strokovnjaki iz 11 institucij v štirih državah:
- Faculty of Science (University of Zagreb), Hrvaška – koordinator projekta,
- Faculty of Electrical Engineering and Computing (University of Zagreb), Hrvaška,
- Faculty of Organization and Informatics (University of Zagreb), Hrvaška,
- Croatian Mathematical Society, Hrvaška,
- Gymnasium, Hrvaška,
- University of Copenhagen, Danska,
- Vordingborg Gymnasium, Danska,
- Matematiklærerforeningen, Danska,
- Utrecht University, Nizozemska,
- Univerza v Ljubljani, Slovenija,
- Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Spletna stran projekta: www.meria-project.eu
Facebook: www.facebook.com/meriaproject
Gradiva nastala v projektu:
- Meria scenariji in moduli
- Priročnik MERIA za poučevanje matematike s preiskovanjem
- Meria-scenarij-zavorna-pot
- Meria-scenarij-zaposlitveni-oglas
- Meria-scenarij-vodnjaki-v-puscavi_uvod
- Meria-scenarij-tovarna-koles
- Meria-scenarij-tobogan
- Meria-scenarij-obrnimo-stevke
Novičniki:
- Novičnik 1 (november 2016)
- Novičnik 2 (februar 2017)
- Novičnik 3 (maj 2017)
- Novičnik 4 (avgust 2017)
- Novičnik 5 (november 2017)
- Novičnik 6 (februar 2018)
- Novičnik 7 (maj 2018)
- Novičnik 8 (september 2018)
- Novičnik 9 (december 2018)
- Novičnik 10 (februar 2019)
- Novičnik 11 (maj 2019)
- Novičnik 12 (avgust 2019)