Novosti iz založbe: september 2018
Formativno spremljanje pri ZGODOVINI
V priročniku Formativno spremljanje pri zgodovini so opisane različne učne teme z načeli, strategijami in orodji, ki vam bodo v pomoč, da bi formativno spremljanje lahko zaživelo pri pouku zgodovine. V ospredje je postavljen učenec in njegova vloga pri oblikovanju lastne učne poti.
Cena: 11,90 €
Slovenščina v šoli 2/2018
- Čudežne in čudne besede
- Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji: Pomembna oblika povezovanja ter ohranjanja slovenskega jezika in kulture poleg organiziranega društvenega delovanja
- Tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje: Svet skozi otroške oči; Svet je iluzija, knjiga pa aluzija; Med svetlim dnevom in temno nočjo; Živalska farma v satiri in stripu; Realizem in fantastika
- Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Moderndorferjevega romana Kot v filmu
- Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji
- »Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger.«
Zgodovina v šoli 1/2018
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku zgodovine
- Učenje veščin kritičnega mišljenja – ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca
- Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri
- Alternativna kultura in gospodarstvo v procesu osamosvajanja – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
- Mobiliziranci v nemško vojsko – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
- »Peščica zemlje«: izgon ljudi iz Posavja v času 2. svetovne vojne. Zgodovinska delavnica – delo z zgodovinskimi viri v gimnaziji
- Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov Odkrivajmo preteklost svojega kraja in Likovno snovanje
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
- V senci: mladi v stiski in osip
- Zakaj naj bi preprečevali zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja in kako lahko to storimo (Projekt CroCooS)
- Povezava med osipom dijakov in kakovostjo učnega procesa
- Učiteljeva jeza kot sestavni del njegovega medosebnega delovanja v razredu
- Prepričanja o inteligentnosti vplivajo na motiviranost in učne dosežke
- Varno in spodbudno okolje v srednjih šolah
- Otroški parlamenti o varnem in spodbudnem učnem okolju
- Šola zmanjšuje osip in povečuje povezanost med dijaki in z učitelji
- Zmanjšanje osipa na SEŠTG
- Aktivnosti za zmanjšanje števila dijakov, ki predčasno opustijo šolanje
- Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli
- Razmisleki o spodbudnem in varnem učnem okolju: Razredna klima kot varovalni dejavnik medvrstniškega nasilja v šoli; Nasilje v razredu – kaj pa varno in spodbudno okolje?; Učenčev pogled na nasilje v slovenskih šolah – rezultati raziskave PISA 2015; Motivacija učencev – posledica varnega in spodbudnega učnega okolja?; Spreminjati sestavine za isti recept ali spremeniti recept?; Pripisovanje in prevzemanje odgovornosti ob motečem vedenju; CILJ? Prosicialen razred
- Travmapedagogika
- Kako do spodbudnega in varnega učnega okolja? Odgovori na vprašanja in dileme iz prakse (bistveni poudarki iz priročnika Vključujoča šola)
Šolska knjižnica 1-2/2018
Stroka
- Biblioterapija v šolski knjižnici s pomočjo Andersenovih pravljic
Stroka in praksa
- Pogovor o aktualni problematiki: “Starša se ločujeta, kaj pa otrok?”
- Mednarodni mesec šolskih knjižnic in mednarodna izmenjava knjižnih kazalk
- V knjižnico po znanje o raziskovalnem delu pri pouku biologije
- Sprostitev z zgodbami
- Spodbujanje branja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Dobrova
- “Deskanje med knjigami” ali kako s pomočjo pametnih telefonov, tablic in QR-kod usvojiti knjižnični fond
- Pisna naloga – rezultat medpredmetnega povezovanja
- V goste vam prihajamo
- Vloga in pomembnost šolske mediacije na osnovni šoli
- Petnajst let delovanja knjižnice na Glasbeni šoli Jesenice
- Kit v šolski knjižnici
- Učenje lepopisja pri interesni dejavnosti v šolski knjižnici Osnovne šole Prule
Mali in veliki odmev
- Spremenjena Bibliopedagoška šola 2018
- Poročilo s strokovnega srečanja Bralna motivacija in raznolikost gradiv
- Poročilo s seminarja Šolska knjižnica – obdelava gradiva in izgradnja kataloga
- Uvodni posvet na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport
- Prireditev Konski 2017
- Udeležba na mednarodnem kongresu Izzivi vzgoje v globalni družbi
- 18. obletnica Rastoče knjige
- Bralna pismenost in razvoj slovenščine – OBJEM
- Konferenca šolskih knjižničarjev 2018
S knjižnih polic
- Mednarodni mesec šolskih knjižnic – publikacija
- Zapravljeno
Formativno spremljanje pri ZGODOVINI
V priročniku Formativno spremljanje pri zgodovini so opisane različne učne teme z načeli, strategijami in orodji, ki vam bodo v pomoč, da bi formativno spremljanje lahko zaživelo pri pouku zgodovine. V ospredje je postavljen učenec in njegova vloga pri oblikovanju lastne učne poti.
Cena: 11,90 €
Slovenščina v šoli 2/2018
- Čudežne in čudne besede
- Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji: Pomembna oblika povezovanja ter ohranjanja slovenskega jezika in kulture poleg organiziranega društvenega delovanja
- Tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje: Svet skozi otroške oči; Svet je iluzija, knjiga pa aluzija; Med svetlim dnevom in temno nočjo; Živalska farma v satiri in stripu; Realizem in fantastika
- Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Moderndorferjevega romana Kot v filmu
- Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji
- »Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger.«
Zgodovina v šoli 1/2018
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku zgodovine
- Učenje veščin kritičnega mišljenja – ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca
- Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri
- Alternativna kultura in gospodarstvo v procesu osamosvajanja – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
- Mobiliziranci v nemško vojsko – dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja
- »Peščica zemlje«: izgon ljudi iz Posavja v času 2. svetovne vojne. Zgodovinska delavnica – delo z zgodovinskimi viri v gimnaziji
- Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov Odkrivajmo preteklost svojega kraja in Likovno snovanje
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
- V senci: mladi v stiski in osip
- Zakaj naj bi preprečevali zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja in kako lahko to storimo (Projekt CroCooS)
- Povezava med osipom dijakov in kakovostjo učnega procesa
- Učiteljeva jeza kot sestavni del njegovega medosebnega delovanja v razredu
- Prepričanja o inteligentnosti vplivajo na motiviranost in učne dosežke
- Varno in spodbudno okolje v srednjih šolah
- Otroški parlamenti o varnem in spodbudnem učnem okolju
- Šola zmanjšuje osip in povečuje povezanost med dijaki in z učitelji
- Zmanjšanje osipa na SEŠTG
- Aktivnosti za zmanjšanje števila dijakov, ki predčasno opustijo šolanje
- Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli
- Razmisleki o spodbudnem in varnem učnem okolju: Razredna klima kot varovalni dejavnik medvrstniškega nasilja v šoli; Nasilje v razredu – kaj pa varno in spodbudno okolje?; Učenčev pogled na nasilje v slovenskih šolah – rezultati raziskave PISA 2015; Motivacija učencev – posledica varnega in spodbudnega učnega okolja?; Spreminjati sestavine za isti recept ali spremeniti recept?; Pripisovanje in prevzemanje odgovornosti ob motečem vedenju; CILJ? Prosicialen razred
- Travmapedagogika
- Kako do spodbudnega in varnega učnega okolja? Odgovori na vprašanja in dileme iz prakse (bistveni poudarki iz priročnika Vključujoča šola)
Šolska knjižnica 1-2/2018
Stroka
- Biblioterapija v šolski knjižnici s pomočjo Andersenovih pravljic
Stroka in praksa
- Pogovor o aktualni problematiki: “Starša se ločujeta, kaj pa otrok?”
- Mednarodni mesec šolskih knjižnic in mednarodna izmenjava knjižnih kazalk
- V knjižnico po znanje o raziskovalnem delu pri pouku biologije
- Sprostitev z zgodbami
- Spodbujanje branja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Dobrova
- “Deskanje med knjigami” ali kako s pomočjo pametnih telefonov, tablic in QR-kod usvojiti knjižnični fond
- Pisna naloga – rezultat medpredmetnega povezovanja
- V goste vam prihajamo
- Vloga in pomembnost šolske mediacije na osnovni šoli
- Petnajst let delovanja knjižnice na Glasbeni šoli Jesenice
- Kit v šolski knjižnici
- Učenje lepopisja pri interesni dejavnosti v šolski knjižnici Osnovne šole Prule
Mali in veliki odmev
- Spremenjena Bibliopedagoška šola 2018
- Poročilo s strokovnega srečanja Bralna motivacija in raznolikost gradiv
- Poročilo s seminarja Šolska knjižnica – obdelava gradiva in izgradnja kataloga
- Uvodni posvet na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport
- Prireditev Konski 2017
- Udeležba na mednarodnem kongresu Izzivi vzgoje v globalni družbi
- 18. obletnica Rastoče knjige
- Bralna pismenost in razvoj slovenščine – OBJEM
- Konferenca šolskih knjižničarjev 2018
S knjižnih polic
- Mednarodni mesec šolskih knjižnic – publikacija
- Zapravljeno