domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek
POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!

Novosti iz Založbe: junij 2018

Geografija v šoli 2/2018
  • Vključujoča šola – nekateri poudarki z vidika geografije
  • Kako poučevati geografijo učence in dijake s posebnimi potrebami
  • Od Celja do Logarske doline – avtentična naloga s prvinami formativnega spremljanja
  • Terensko delo kot del praktičnega dela izpita splošne mature pri predmetu geografija
  • Geografska ekskurzija z aktivno soudeležbo dijakov – Cerkniško jezero in Škocjanske jame
  • Kompas in trije severi
  • 26 let Geografije v šoli – intervju z Nevenko Cigler
  • Pojmografija ali geografija
  • Zunajnivojsko križanje vodotokov
Fizika v šoli 1/2018
  • “Zmorem in hočem več”: nadarjen učenec pri pouku?
  • Planeti v dvozvezdjih
  • Tekmovanje srednješolcev v znanju fizike
  • Zgodba o uspehu
  • Izkušnje z izdelavo fizikalnega sefa in s tekmovanjem “Videl, premislil, odklenil!”
  • Slovenski turnir mladih fizikov
  • Kaj pa en YPT v razredu?
  • Fizikalne vsebine za dijake v Mafijskem vikendu
  • Nadarjeni učenci in fizika
  • Energija III: Toplota, delo in notranja energija
  • Nadarjenost je dolg do človeštva
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
  • Kakšno mesto imajo v šoli čustva in odnosi?
  • Učitelj kot pomemben drugi in kot (so)organizator vrstniškega konteksta: kako brezpogojno sprejemati in ne izgoreti
  • Kako do spodbudne in vključujoče razredne klime z razvijanjem empatije?
  • Pomen dobrih socialnih odnosov med učitelji in učenci in učiteljeve odnosne kompetence
  • Povezanost prijateljstva v mladostništvu s socialno sprejetostjo in osamljenostjo
  • Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
  • Primarna preventiva nasilja in zlorabe otrok – kaj deluje in zakaj je preventiva tako pomembna?
  • Razvijanje socialno-emocionalnih kompetenc s pomočjo metode čuječnost pri osebah s posebnimi potrebami
  • Vloga čustveno-motivacijskih dejavnikov pri vedenju opazovalcev MVN
  • Družinsko branje kot socialni kontekst za razvoj in učenje otrok
  • Organizacijski ukrepi za izboljšanje socialne vključenosti učencev na šoli
  • Strategije za vključevanje socialno zavrnjenega učenca v skupino vrstnikov
Učiteljev glas 2/2018 (priloga revije VIZ)
  • Soustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja: varovalni dejavniki in spoštovanje otroštva
  • Čustveno opismenjevanje v vzgojno-izobraževalnih procesih
  • Učinkovitost programa razvoja socialnih spretnosti pri učencih
  • Čustvene in socialne kompetence strokovnih delavcev: (spregledani) dejavnik v razvoju strokovnih delavcev ter učencev
  • Čuječnost in čustvena pismenost v OŠ – prednosti in pasti
Šolsko svetovalno delo 1/2018

Vodilna tema: Begunci in priseljenci v Sloveniji

  • Otroci prosilcev za mednarodno zaščito ter otroci z mednarodno zaščito v vrtcih v Sloveniji
  • Vloga šolskega svetovalnega delavca pri delu z učenci begunci in priseljenci
  • Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev
  • Vodstvo šole in participacija svetovalne službe
  • Izbrani primeri nalog za spodbujanje kritičnega mišljenja pri svetovalnem delu v OŠ
Slovenščina v šoli 1/2018
  • Zunanja diferenciacija književnega pouka v OŠ in SŠ
  • Slovenski znakovni jezik in njegova raba
  • Primer obravnave Fontainove basni Mravlja in muren za učence priseljence
  • Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu
  • Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo
  • Ahačičevo slovnico v vsak dom: pregled osnov slovenske slovnice za učence in dijake
  • Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018
Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter