Novosti iz Založbe: junij 2018
Geografija v šoli 2/2018
- Vključujoča šola – nekateri poudarki z vidika geografije
- Kako poučevati geografijo učence in dijake s posebnimi potrebami
- Od Celja do Logarske doline – avtentična naloga s prvinami formativnega spremljanja
- Terensko delo kot del praktičnega dela izpita splošne mature pri predmetu geografija
- Geografska ekskurzija z aktivno soudeležbo dijakov – Cerkniško jezero in Škocjanske jame
- Kompas in trije severi
- 26 let Geografije v šoli – intervju z Nevenko Cigler
- Pojmografija ali geografija
- Zunajnivojsko križanje vodotokov
Fizika v šoli 1/2018
- “Zmorem in hočem več”: nadarjen učenec pri pouku?
- Planeti v dvozvezdjih
- Tekmovanje srednješolcev v znanju fizike
- Zgodba o uspehu
- Izkušnje z izdelavo fizikalnega sefa in s tekmovanjem “Videl, premislil, odklenil!”
- Slovenski turnir mladih fizikov
- Kaj pa en YPT v razredu?
- Fizikalne vsebine za dijake v Mafijskem vikendu
- Nadarjeni učenci in fizika
- Energija III: Toplota, delo in notranja energija
- Nadarjenost je dolg do človeštva
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
- Kakšno mesto imajo v šoli čustva in odnosi?
- Učitelj kot pomemben drugi in kot (so)organizator vrstniškega konteksta: kako brezpogojno sprejemati in ne izgoreti
- Kako do spodbudne in vključujoče razredne klime z razvijanjem empatije?
- Pomen dobrih socialnih odnosov med učitelji in učenci in učiteljeve odnosne kompetence
- Povezanost prijateljstva v mladostništvu s socialno sprejetostjo in osamljenostjo
- Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
- Primarna preventiva nasilja in zlorabe otrok – kaj deluje in zakaj je preventiva tako pomembna?
- Razvijanje socialno-emocionalnih kompetenc s pomočjo metode čuječnost pri osebah s posebnimi potrebami
- Vloga čustveno-motivacijskih dejavnikov pri vedenju opazovalcev MVN
- Družinsko branje kot socialni kontekst za razvoj in učenje otrok
- Organizacijski ukrepi za izboljšanje socialne vključenosti učencev na šoli
- Strategije za vključevanje socialno zavrnjenega učenca v skupino vrstnikov
Učiteljev glas 2/2018 (priloga revije VIZ)
- Soustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja: varovalni dejavniki in spoštovanje otroštva
- Čustveno opismenjevanje v vzgojno-izobraževalnih procesih
- Učinkovitost programa razvoja socialnih spretnosti pri učencih
- Čustvene in socialne kompetence strokovnih delavcev: (spregledani) dejavnik v razvoju strokovnih delavcev ter učencev
- Čuječnost in čustvena pismenost v OŠ – prednosti in pasti
Šolsko svetovalno delo 1/2018
Vodilna tema: Begunci in priseljenci v Sloveniji
- Otroci prosilcev za mednarodno zaščito ter otroci z mednarodno zaščito v vrtcih v Sloveniji
- Vloga šolskega svetovalnega delavca pri delu z učenci begunci in priseljenci
- Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev
- Vodstvo šole in participacija svetovalne službe
- Izbrani primeri nalog za spodbujanje kritičnega mišljenja pri svetovalnem delu v OŠ
Slovenščina v šoli 1/2018
- Zunanja diferenciacija književnega pouka v OŠ in SŠ
- Slovenski znakovni jezik in njegova raba
- Primer obravnave Fontainove basni Mravlja in muren za učence priseljence
- Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu
- Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo
- Ahačičevo slovnico v vsak dom: pregled osnov slovenske slovnice za učence in dijake
- Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018
Geografija v šoli 2/2018
- Vključujoča šola – nekateri poudarki z vidika geografije
- Kako poučevati geografijo učence in dijake s posebnimi potrebami
- Od Celja do Logarske doline – avtentična naloga s prvinami formativnega spremljanja
- Terensko delo kot del praktičnega dela izpita splošne mature pri predmetu geografija
- Geografska ekskurzija z aktivno soudeležbo dijakov – Cerkniško jezero in Škocjanske jame
- Kompas in trije severi
- 26 let Geografije v šoli – intervju z Nevenko Cigler
- Pojmografija ali geografija
- Zunajnivojsko križanje vodotokov
Fizika v šoli 1/2018
- “Zmorem in hočem več”: nadarjen učenec pri pouku?
- Planeti v dvozvezdjih
- Tekmovanje srednješolcev v znanju fizike
- Zgodba o uspehu
- Izkušnje z izdelavo fizikalnega sefa in s tekmovanjem “Videl, premislil, odklenil!”
- Slovenski turnir mladih fizikov
- Kaj pa en YPT v razredu?
- Fizikalne vsebine za dijake v Mafijskem vikendu
- Nadarjeni učenci in fizika
- Energija III: Toplota, delo in notranja energija
- Nadarjenost je dolg do človeštva
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
- Kakšno mesto imajo v šoli čustva in odnosi?
- Učitelj kot pomemben drugi in kot (so)organizator vrstniškega konteksta: kako brezpogojno sprejemati in ne izgoreti
- Kako do spodbudne in vključujoče razredne klime z razvijanjem empatije?
- Pomen dobrih socialnih odnosov med učitelji in učenci in učiteljeve odnosne kompetence
- Povezanost prijateljstva v mladostništvu s socialno sprejetostjo in osamljenostjo
- Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
- Primarna preventiva nasilja in zlorabe otrok – kaj deluje in zakaj je preventiva tako pomembna?
- Razvijanje socialno-emocionalnih kompetenc s pomočjo metode čuječnost pri osebah s posebnimi potrebami
- Vloga čustveno-motivacijskih dejavnikov pri vedenju opazovalcev MVN
- Družinsko branje kot socialni kontekst za razvoj in učenje otrok
- Organizacijski ukrepi za izboljšanje socialne vključenosti učencev na šoli
- Strategije za vključevanje socialno zavrnjenega učenca v skupino vrstnikov
Učiteljev glas 2/2018 (priloga revije VIZ)
- Soustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja: varovalni dejavniki in spoštovanje otroštva
- Čustveno opismenjevanje v vzgojno-izobraževalnih procesih
- Učinkovitost programa razvoja socialnih spretnosti pri učencih
- Čustvene in socialne kompetence strokovnih delavcev: (spregledani) dejavnik v razvoju strokovnih delavcev ter učencev
- Čuječnost in čustvena pismenost v OŠ – prednosti in pasti
Šolsko svetovalno delo 1/2018
Vodilna tema: Begunci in priseljenci v Sloveniji
- Otroci prosilcev za mednarodno zaščito ter otroci z mednarodno zaščito v vrtcih v Sloveniji
- Vloga šolskega svetovalnega delavca pri delu z učenci begunci in priseljenci
- Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev
- Vodstvo šole in participacija svetovalne službe
- Izbrani primeri nalog za spodbujanje kritičnega mišljenja pri svetovalnem delu v OŠ
Slovenščina v šoli 1/2018
- Zunanja diferenciacija književnega pouka v OŠ in SŠ
- Slovenski znakovni jezik in njegova raba
- Primer obravnave Fontainove basni Mravlja in muren za učence priseljence
- Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu
- Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo
- Ahačičevo slovnico v vsak dom: pregled osnov slovenske slovnice za učence in dijake
- Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018