Novosti iz založbe: april 2019
Strokovna revija vzgoja in izobraževanje Z VAMI že 50 let!
Revija, ki je sooblikovala že naše učitelje, učitelje naših otrok in zdaj učitelje milenijske generacije.
- V reviji priznani slovenski strokovnjaki s področja šolstva objavljajo aktualne strokovne in znanstvene prispevke.
- Dajemo »glas učiteljem«, ki jih vabimo k pisanju prispevkov, v katerih s konkretnimi opisi osvetljujejo primere dobrih praks.
- Poudarek namenjamo sodobnim pedagoškim trendom – pristopom, ki spodbujajo aktivno vlogo učencev.
- Veliko pozornosti posvečamo spodbudnemu in varnemu učnemu okolju oz. vzgojnim in psihosocialnim temam.
- Skrbimo za profesionalni razvoj učiteljev in za uveljavljanje učiteljskega poklica.
- Osredotočamo se tudi na pedagoško vodenje in poslanstvo ravnateljev, saj predstavljajo enega ključnih vzvodov za spremembe v šolstvu.
Šolsko svetovalno delo 3/2018
Uvodnik: Cvetka Bizjak
VODILNA TEMA: Vloga in položaj svetovalne službe v slovenskem šolskem sistemu
Analiza potreb na področju strokovnega povezovanja v svetovalnih službah (Ajda Erjavec Bartolj)
Psihologija v šolskem svetovalnem delu: quo vadis? (Sonja Pečjak)
Poročilo z delavnice »Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli« (Barbara Stožir Curk, Nataša Fabljančič, Neža Ajdišek, Sonja Pečjak)
Sodelovanje med ravnateljem in šolsko svetovalno službo – priložnost, ki je pedagog ne sme prezreti (Metod Resman)
TEORIJA V PRAKSI
Večletno spremljanje otrok z odloženim všolanjem v Vrtcu Otona Župančiča Črnomelj (Ivana Leko)
Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih (Maja Šebjanič Oražem)
Kako lahko ustrezna ciljna usmerjenost in oblikovanje ciljev po načelih vedenjsko-kognitivne terapije pospešijo doseganje ciljev v svetovanju (Mojca Čerče)
Strokovna revija vzgoja in izobraževanje Z VAMI že 50 let!
Revija, ki je sooblikovala že naše učitelje, učitelje naših otrok in zdaj učitelje milenijske generacije.
- V reviji priznani slovenski strokovnjaki s področja šolstva objavljajo aktualne strokovne in znanstvene prispevke.
- Dajemo »glas učiteljem«, ki jih vabimo k pisanju prispevkov, v katerih s konkretnimi opisi osvetljujejo primere dobrih praks.
- Poudarek namenjamo sodobnim pedagoškim trendom – pristopom, ki spodbujajo aktivno vlogo učencev.
- Veliko pozornosti posvečamo spodbudnemu in varnemu učnemu okolju oz. vzgojnim in psihosocialnim temam.
- Skrbimo za profesionalni razvoj učiteljev in za uveljavljanje učiteljskega poklica.
- Osredotočamo se tudi na pedagoško vodenje in poslanstvo ravnateljev, saj predstavljajo enega ključnih vzvodov za spremembe v šolstvu.
Šolsko svetovalno delo 3/2018
Uvodnik: Cvetka Bizjak
VODILNA TEMA: Vloga in položaj svetovalne službe v slovenskem šolskem sistemu
Analiza potreb na področju strokovnega povezovanja v svetovalnih službah (Ajda Erjavec Bartolj)
Psihologija v šolskem svetovalnem delu: quo vadis? (Sonja Pečjak)
Poročilo z delavnice »Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli« (Barbara Stožir Curk, Nataša Fabljančič, Neža Ajdišek, Sonja Pečjak)
Sodelovanje med ravnateljem in šolsko svetovalno službo – priložnost, ki je pedagog ne sme prezreti (Metod Resman)
TEORIJA V PRAKSI
Večletno spremljanje otrok z odloženim všolanjem v Vrtcu Otona Župančiča Črnomelj (Ivana Leko)
Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih (Maja Šebjanič Oražem)
Kako lahko ustrezna ciljna usmerjenost in oblikovanje ciljev po načelih vedenjsko-kognitivne terapije pospešijo doseganje ciljev v svetovanju (Mojca Čerče)