Novo iz založbe: september 2020
VIZ 4-5/2020
UVODNIK
Dr. Zora Rutar Ilc, Petra Založnik, Jaka Kovač, Alenka Oblak: Sodelovalni procesi v šoli
KOLUMNA
Dr. Laura P. Weisel: Ko slediš svoji strasti, zaupaš v proces in verjameš v uspeh
RAZPRAVE
Dr. Laura P. Weisel: Umetnost gostiteljstva v izobraževanju – Spreminjanje miselnosti z metodami in praksami sodelovalnega učenja
Dr. Laura P. Weisel: Podstrukture metod sodelovalnega učenja v okviru Umetnosti gostovanja, ki podpirajo razvoj veščin socialnega kapitala in socialno-čustvenih veščin v izobraževalnem okolju
ANALIZE IN PRIKAZI
Petra Založnik in dr. Sandra Mršnik: Kako znotraj šolskega prostora voditi na sodelovalen in vključujoč način
Jaka Kovač: Četvorna praksa
Alenka Oblak: Grafični prikaz kot orodje za podporo sodelovanju in pobiranju sadov pogovorov
Mag. Vanja Perovšek: Več sodelovanja in zadovoljstva pri naslavljanju izzivov univerze
(Posvetovalni obiski na Univerzi v Ljubljani)
INTERVJU
Petra Založnik: Glas Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport: sodelovanje in krepitev kompetence podjetnosti v slovenskem šolskem prostoru
UČITELJEV GLAS
Simona Painkret: Uporaba sodelovalnih/participativnih pristopov v izobraževalnem prostoru – izkušnja z Gimnazije Celje-Center
Julijana Makovec: Uporaba sodelovalnega učenja in poučevanja pri načrtovanju novega šolskega leta
Jana Kete: Uporaba svetovne kavarne pri matematiki
Danuša Škapin: Učno gradivo kot skupna žetev
Polona Čeligoj: Kako smo igralnico za nekaj časa spremenili v »mini« svetovno kavarno
(Izkušnja dela in uporabe sodelovalnih pristopov s predšolskimi otroki)
Renata Veberič Delak: Sodelovalni pristopi skozi prakso vodenja domskega časopisa
Edin Saračević: Kje bo pa tabla?! (O povezanosti komunikacije, učenja in razmišljanja …)
Ingrid Fatur: Sodelovalni pristopi na srečanjih vzgojiteljskega zbora
Vesna Rutar Grubić: Roditeljski sestanek z uporabo svetovne kavarne
Alenka Oblak: To bom povedal v krogu
Špela Pogačnik Nose: Starodavni krog in moderirana izmenjava: izkušnja, ki krepi osebni razvoj
Anja Bembič: Zakaj se vključiti v tim?
AKTUALNO
Lucija Galun, Katarina Klauž: Glas dijakov
Brina Menart: Pogovorjevalnice: pogovori s smislom
Geografija v šoli 2/2020
UVODNIK
Taki in drugačni virusi (Anton Polšak)
AKTUALNO
Mednarodna konferenca učiteljev »Podnebne spremembe« (Igor Lipovšek)
ŠIRIMO OBZORJA
Celovit pogled na prsti kot osnovo za kmetijsko rabo tal (Ana Vovk Korže)
Spremembe rabe tal v Evropi v obdobju 2000–2018 (Igor Žiberna, Eva Konečnik Kotnik)
Žitarice in kruh, simbol življenja (Simona Tučman)
Pridelava izbranih kmetijskih kultur na svetu (Anton Polšak)
Pomen trajnostnega in odgovornega ravnanja s hrano (Irena Simčič )
Ekosocialno in miroljubno kmetijstvo kot pot k trajnostni pridelavi hrane
tudi v Sloveniji (Ana Vovk Korže)
Kako seminar spremeni stališča udeležencev? (Igor Lipovšek)
INTERVJU
Hrana na šolskih krožnikih je kakovostna
Intervju z Ireno Simčič, višjo svetovalko na Zavodu RS za šolstvo za področji šolske prehrane in gospodinjstva (Borut Stojilković)
ZANIMIVOSTI
Koliko hrane v povprečju porabi član gospodinjstva v Sloveniji? (Anton Polšak)
PEDAGOŠKI OREHI
Uvodna motivacija pri pouku geografije – zakaj in kako? (Borut Stojilković)
Glasba v šoli in vrtcu 1/2020
Glasbena vzgoja v zgodnjem otroštvu
UVODNIK
Inge Breznik
STROKA
Inge Breznik Glasbene dejavnosti v vrtcu
Mojca Kovačič Ljudsko petje v šolskem okolju
PRAKSA
Inge Breznik Gibanje in glasba v vrtcu
Lucija Ojsteršek Ukulele v vrtcu
Tanja Rauch Krušič Vzgojiteljica, zapoj mi, vzgojiteljica, poslušaj me …
Maja Ogris Zapojmo, zaigrajmo, zaplešimo na ljudsko pesem
DOGODKI
Matija Varl 50. Revija Ciciban poje in pleše
Melita Železnik Pevska revija Ringaraja Sevnica
Martina Belšak Zborovska šola za vrtce 2019
Franc Križnar Mitja Reichenberg, Letni časi
Nina Mole O notni zbirki Ljudske za klavir avtorja Draga Ivanuše
NOTNA PRILOGA
Petra Juhart Brdnik et al. Glasbena pravljica Miška in barka
Matematika v šoli 1/2020
mag. Mateja Sirnik: Delimo in raziskujemo lastno prakso
IZ TEORIJE ZA PRAKSO
Alenka Lipovec in Jasmina Ferme: Karakteristike domačih nalog pri matematiki v povezavi z matematičnimi dosežki osnovnošolcev
Jerneja Bone: Naloge utemeljevanja na Nacionalnem preverjanju znanja matematike: analiza nekaterih vidikov nalog in uspešnost reševanja
IZ RAZREDA
Andreja Pečovnik Mencinger: Različni načini vrednotenja znanja pri pouku matematike
Tomaž Miholič: Zaporedja in potence
Ana Kretič Mamič: Eksponentna funkcija
Julija Viličnjak: Uporaba didaktične igre Dapoma v 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Hana in Sara Sambolić: Trikotniku pričrtani trikotniki: Iz danega trikotnika do novih trikotnikov
MATEMATIKA SKOZI ZGODOVINO
Marko Razpet: Nikomahov izrek
NOVICE
Jerneja Bone, Lidija Pulko, mag. Mateja Sirnik: Poučevanje matematike na daljavo
Alison Yang: Usmeritve učiteljem za izobraževanje na daljavo
Razredni pouk 2/2020
Uvodnik
Vesna Vršič, Izobraževanje na daljavo – vloga učitelja in staršev
Aktualno
Mojca Dolinar, dr. Leonida Novak, Katarina Podbornik, Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole
Vprašali ste
Leonida Novak, Kako izvajati pouk na prostem?
Strokovna izhodišča
mag. Lucija Rakovec, Kaj nam sporočajo rezultati razvojne naloge uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole
Katja Cegnar, Bralna pismenost in bralna samopodoba
Kotiček za branje
Dragica Haramija, Desetnica 2020
Virtualni kotiček
Mojca Dolinar, Izobraževanje na daljavo
Ideje iz razreda
Simona Kuplen, Primer iz prakse – didaktični pripomoček za razvoj topnega spomina
Andreja Perkovič, Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu
Evelin Malnar, Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu
Tomi Ploj, Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja
Martina Seražin Mohorčič, Babilonski stolp – primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli
Fanika Strojin, Izkušnja kolegialne hospitacije
Slovenščina v šoli 2/2020
ZA UVOD
Mirjam Podsedenšek, Je daleč blizu? Je. Daleč je lahko blizu.
RAZPRAVE
Aleks Birsa Jogan, Prispevek Antona Mahniča k ohranitvi glagoljaštva v Hrvaškem primorju, Istri in Kvarnerju
Nataša Ivančič Ropič, Govorništvo med teorijo in prakso
DIDAKTIČNI IZZIVI
Ana Perović, Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
TEKMOVANJE V ZNANJU SLOVENŠČINE ZA CANKARJEVO PRIZNANJE
Dr. Igor Saksida, Skupna izhodišča za pripravo na Tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje, v šolskem letu 2019/20
Navodila za pisanje spisa – osnovna šola, 8. in 9. razred
Meta Podlesnik Marčič, Prekrasno obdobje življenja
Živa Bregar, Pogum in strah se morata držati za roke, da ogenj, ki gori v našem srcu, nikoli ne ugasne
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 1. in 2. letnik
Izabela Letonja, Na poti do sreče
Marija Snežna Benedičič, Na poti do sreče
Svarun Čelan, Na poti do sreče
Lucija Klemen, Na poti do sreče
Navodila za pisanje spisa – poklicni programi, vsi letniki
Maruša Komljanec Bon, ****
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 3. in 4. letnik
Hana Bizjak, ****
David Dragonja, Jaz, ti, mi, vsi
Tina Černejšek, ****
PREDSTAVITVE
Dr. Špela Bregač, Portal Fran – podpora pri vseh predmetih
Dr. Špela Bregač, Jezikovni portal Franček in slovenska slovnica pri pouku (ne samo slovenščine)
Dr. Špela Bregač, Jezikovna svetovalnica za učitelje
Šolska knjižnica 2-3/2020
Gregor Škrlj, Uvodnik
STROKA IN PRAKSA
Tjaša Medved, Sodelovanje šolskega knjižničarja z učitelji v osnovni šoli
Danica Zupančič Pavlič, Z Mojco Pokrajculjo v šolsko knjižnico
Barbara Kavčič, Branje in šport – KIZ s prvošolci
Urša Bajda, Mladi prostovoljci programa Evropska solidarnostna enota (ESE) v šolski knjižnici
Gregor Škrlj, Učenje o zemljevidih s četrtošolci v šolski knjižnici
Nina Jamar, Pravljice na Glasbeni šoli Jesenice
Urška Peršin Mazi, Tujejezični otroci v osnovnošolski knjižnici
Milka Lelas, Pravljica kot podpora ob selitvi v drugo državo: »Zajček Zeki v kokošji deželi«
Irena Podjed, Branje z učnim pripomočkom KOBI
Jerneja Stoviček, Interni šolski projekt naslovljen Več branja za več znanja
Urša Bajda, Spodbujanje družinske pismenosti v šolski knjižnici OŠ Tončke Čeč
Urška Hlupič Voda, »Zelena knjižnica« na Osnovni šoli Mladika
Nina Jamar, Sodelovanje knjižnice Glasbene šole Jesenice z ustanovami na državni in lokalni ravni
Katarina Jesih Šterbenc, Funkcija šolske knjižnice pri načrtovanju medpredmetnega pouka za maturitetni tečaj na Gimnaziji Moste
Martina Klemenčič,Delo z mladimi uporabniki v Knjižnici dr. Toneta Pretnarja Tržič
S KNJIŽNIH POLIC
Gregor Škrlj, O knjigi Življenja knjig z domačih knjižnih polic
Urška Repinc, Marija Helena Logar, Projekt Branje z(a) zabavo 2- Reading with Ease and Fun 2: priročnik
MALI IN VELIKI ODMEVI
Nacionalni mesec skupnega branja 2020
Nacionalni medresorski posvet Branje kot vrednota
Zgodovina v šoli 1/2020
Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine
Reviji na pot (dr. Vilma Brodnik)
Izpostavljamo
Dr. Vilma Brodnik: Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine
Tanja Stergar: Inteligentnost ali ustvarjalnost?
Mag. Aleksandra Boldin: Vključevanje lokalne zgodovine v pouk zgodovine s primeri dobre prakse učenja z avtentičnimi nalogami za spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine
Mojca Logar: Brezčasna sporočila
Mitja Turk: Sijaj bronaste dobe in halštatske kulture
Izmenjujemo izkušnje
Janja Bec: »Primož Trubar – prvi mož med slovenskimi protestanti« pri pouku zgodovine po načelih formativnega spremljanja znanja
Iz didaktike zgodovine
Polona Majdič: Kako dobro dijaki poznajo Rudolfa Maistra?
Dunja Mušič: Arhivski detektivi, Spoznavanje arhivskih virov in delo arhivista v sklopu pedagoške dejavnosti Zgodovinskega arhiva Ljubljana
Iz zgodovinopisja
Dr. Marijan Dović: Sence Prešernovega kulta: kanonizacija nacionalnega pesnika in »slovenski kulturni sindrom«
Predstavljamo
Jurij Perovšek, Slovenci in slovanski svet, Politične slike od včeraj do danes (Brigita Praznik Lokar)
VIZ 4-5/2020
UVODNIK
Dr. Zora Rutar Ilc, Petra Založnik, Jaka Kovač, Alenka Oblak: Sodelovalni procesi v šoli
KOLUMNA
Dr. Laura P. Weisel: Ko slediš svoji strasti, zaupaš v proces in verjameš v uspeh
RAZPRAVE
Dr. Laura P. Weisel: Umetnost gostiteljstva v izobraževanju – Spreminjanje miselnosti z metodami in praksami sodelovalnega učenja
Dr. Laura P. Weisel: Podstrukture metod sodelovalnega učenja v okviru Umetnosti gostovanja, ki podpirajo razvoj veščin socialnega kapitala in socialno-čustvenih veščin v izobraževalnem okolju
ANALIZE IN PRIKAZI
Petra Založnik in dr. Sandra Mršnik: Kako znotraj šolskega prostora voditi na sodelovalen in vključujoč način
Jaka Kovač: Četvorna praksa
Alenka Oblak: Grafični prikaz kot orodje za podporo sodelovanju in pobiranju sadov pogovorov
Mag. Vanja Perovšek: Več sodelovanja in zadovoljstva pri naslavljanju izzivov univerze
(Posvetovalni obiski na Univerzi v Ljubljani)
INTERVJU
Petra Založnik: Glas Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport: sodelovanje in krepitev kompetence podjetnosti v slovenskem šolskem prostoru
UČITELJEV GLAS
Simona Painkret: Uporaba sodelovalnih/participativnih pristopov v izobraževalnem prostoru – izkušnja z Gimnazije Celje-Center
Julijana Makovec: Uporaba sodelovalnega učenja in poučevanja pri načrtovanju novega šolskega leta
Jana Kete: Uporaba svetovne kavarne pri matematiki
Danuša Škapin: Učno gradivo kot skupna žetev
Polona Čeligoj: Kako smo igralnico za nekaj časa spremenili v »mini« svetovno kavarno
(Izkušnja dela in uporabe sodelovalnih pristopov s predšolskimi otroki)
Renata Veberič Delak: Sodelovalni pristopi skozi prakso vodenja domskega časopisa
Edin Saračević: Kje bo pa tabla?! (O povezanosti komunikacije, učenja in razmišljanja …)
Ingrid Fatur: Sodelovalni pristopi na srečanjih vzgojiteljskega zbora
Vesna Rutar Grubić: Roditeljski sestanek z uporabo svetovne kavarne
Alenka Oblak: To bom povedal v krogu
Špela Pogačnik Nose: Starodavni krog in moderirana izmenjava: izkušnja, ki krepi osebni razvoj
Anja Bembič: Zakaj se vključiti v tim?
AKTUALNO
Lucija Galun, Katarina Klauž: Glas dijakov
Brina Menart: Pogovorjevalnice: pogovori s smislom
Geografija v šoli 2/2020
UVODNIK
Taki in drugačni virusi (Anton Polšak)
AKTUALNO
Mednarodna konferenca učiteljev »Podnebne spremembe« (Igor Lipovšek)
ŠIRIMO OBZORJA
Celovit pogled na prsti kot osnovo za kmetijsko rabo tal (Ana Vovk Korže)
Spremembe rabe tal v Evropi v obdobju 2000–2018 (Igor Žiberna, Eva Konečnik Kotnik)
Žitarice in kruh, simbol življenja (Simona Tučman)
Pridelava izbranih kmetijskih kultur na svetu (Anton Polšak)
Pomen trajnostnega in odgovornega ravnanja s hrano (Irena Simčič )
Ekosocialno in miroljubno kmetijstvo kot pot k trajnostni pridelavi hrane
tudi v Sloveniji (Ana Vovk Korže)
Kako seminar spremeni stališča udeležencev? (Igor Lipovšek)
INTERVJU
Hrana na šolskih krožnikih je kakovostna
Intervju z Ireno Simčič, višjo svetovalko na Zavodu RS za šolstvo za področji šolske prehrane in gospodinjstva (Borut Stojilković)
ZANIMIVOSTI
Koliko hrane v povprečju porabi član gospodinjstva v Sloveniji? (Anton Polšak)
PEDAGOŠKI OREHI
Uvodna motivacija pri pouku geografije – zakaj in kako? (Borut Stojilković)
Glasba v šoli in vrtcu 1/2020
Glasbena vzgoja v zgodnjem otroštvu
UVODNIK
Inge Breznik
STROKA
Inge Breznik Glasbene dejavnosti v vrtcu
Mojca Kovačič Ljudsko petje v šolskem okolju
PRAKSA
Inge Breznik Gibanje in glasba v vrtcu
Lucija Ojsteršek Ukulele v vrtcu
Tanja Rauch Krušič Vzgojiteljica, zapoj mi, vzgojiteljica, poslušaj me …
Maja Ogris Zapojmo, zaigrajmo, zaplešimo na ljudsko pesem
DOGODKI
Matija Varl 50. Revija Ciciban poje in pleše
Melita Železnik Pevska revija Ringaraja Sevnica
Martina Belšak Zborovska šola za vrtce 2019
Franc Križnar Mitja Reichenberg, Letni časi
Nina Mole O notni zbirki Ljudske za klavir avtorja Draga Ivanuše
NOTNA PRILOGA
Petra Juhart Brdnik et al. Glasbena pravljica Miška in barka
Matematika v šoli 1/2020
mag. Mateja Sirnik: Delimo in raziskujemo lastno prakso
IZ TEORIJE ZA PRAKSO
Alenka Lipovec in Jasmina Ferme: Karakteristike domačih nalog pri matematiki v povezavi z matematičnimi dosežki osnovnošolcev
Jerneja Bone: Naloge utemeljevanja na Nacionalnem preverjanju znanja matematike: analiza nekaterih vidikov nalog in uspešnost reševanja
IZ RAZREDA
Andreja Pečovnik Mencinger: Različni načini vrednotenja znanja pri pouku matematike
Tomaž Miholič: Zaporedja in potence
Ana Kretič Mamič: Eksponentna funkcija
Julija Viličnjak: Uporaba didaktične igre Dapoma v 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Hana in Sara Sambolić: Trikotniku pričrtani trikotniki: Iz danega trikotnika do novih trikotnikov
MATEMATIKA SKOZI ZGODOVINO
Marko Razpet: Nikomahov izrek
NOVICE
Jerneja Bone, Lidija Pulko, mag. Mateja Sirnik: Poučevanje matematike na daljavo
Alison Yang: Usmeritve učiteljem za izobraževanje na daljavo
Razredni pouk 2/2020
Uvodnik
Vesna Vršič, Izobraževanje na daljavo – vloga učitelja in staršev
Aktualno
Mojca Dolinar, dr. Leonida Novak, Katarina Podbornik, Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole
Vprašali ste
Leonida Novak, Kako izvajati pouk na prostem?
Strokovna izhodišča
mag. Lucija Rakovec, Kaj nam sporočajo rezultati razvojne naloge uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole
Katja Cegnar, Bralna pismenost in bralna samopodoba
Kotiček za branje
Dragica Haramija, Desetnica 2020
Virtualni kotiček
Mojca Dolinar, Izobraževanje na daljavo
Ideje iz razreda
Simona Kuplen, Primer iz prakse – didaktični pripomoček za razvoj topnega spomina
Andreja Perkovič, Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu
Evelin Malnar, Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu
Tomi Ploj, Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja
Martina Seražin Mohorčič, Babilonski stolp – primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli
Fanika Strojin, Izkušnja kolegialne hospitacije
Slovenščina v šoli 2/2020
ZA UVOD
Mirjam Podsedenšek, Je daleč blizu? Je. Daleč je lahko blizu.
RAZPRAVE
Aleks Birsa Jogan, Prispevek Antona Mahniča k ohranitvi glagoljaštva v Hrvaškem primorju, Istri in Kvarnerju
Nataša Ivančič Ropič, Govorništvo med teorijo in prakso
DIDAKTIČNI IZZIVI
Ana Perović, Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
TEKMOVANJE V ZNANJU SLOVENŠČINE ZA CANKARJEVO PRIZNANJE
Dr. Igor Saksida, Skupna izhodišča za pripravo na Tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje, v šolskem letu 2019/20
Navodila za pisanje spisa – osnovna šola, 8. in 9. razred
Meta Podlesnik Marčič, Prekrasno obdobje življenja
Živa Bregar, Pogum in strah se morata držati za roke, da ogenj, ki gori v našem srcu, nikoli ne ugasne
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 1. in 2. letnik
Izabela Letonja, Na poti do sreče
Marija Snežna Benedičič, Na poti do sreče
Svarun Čelan, Na poti do sreče
Lucija Klemen, Na poti do sreče
Navodila za pisanje spisa – poklicni programi, vsi letniki
Maruša Komljanec Bon, ****
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 3. in 4. letnik
Hana Bizjak, ****
David Dragonja, Jaz, ti, mi, vsi
Tina Černejšek, ****
PREDSTAVITVE
Dr. Špela Bregač, Portal Fran – podpora pri vseh predmetih
Dr. Špela Bregač, Jezikovni portal Franček in slovenska slovnica pri pouku (ne samo slovenščine)
Dr. Špela Bregač, Jezikovna svetovalnica za učitelje
Šolska knjižnica 2-3/2020
Gregor Škrlj, Uvodnik
STROKA IN PRAKSA
Tjaša Medved, Sodelovanje šolskega knjižničarja z učitelji v osnovni šoli
Danica Zupančič Pavlič, Z Mojco Pokrajculjo v šolsko knjižnico
Barbara Kavčič, Branje in šport – KIZ s prvošolci
Urša Bajda, Mladi prostovoljci programa Evropska solidarnostna enota (ESE) v šolski knjižnici
Gregor Škrlj, Učenje o zemljevidih s četrtošolci v šolski knjižnici
Nina Jamar, Pravljice na Glasbeni šoli Jesenice
Urška Peršin Mazi, Tujejezični otroci v osnovnošolski knjižnici
Milka Lelas, Pravljica kot podpora ob selitvi v drugo državo: »Zajček Zeki v kokošji deželi«
Irena Podjed, Branje z učnim pripomočkom KOBI
Jerneja Stoviček, Interni šolski projekt naslovljen Več branja za več znanja
Urša Bajda, Spodbujanje družinske pismenosti v šolski knjižnici OŠ Tončke Čeč
Urška Hlupič Voda, »Zelena knjižnica« na Osnovni šoli Mladika
Nina Jamar, Sodelovanje knjižnice Glasbene šole Jesenice z ustanovami na državni in lokalni ravni
Katarina Jesih Šterbenc, Funkcija šolske knjižnice pri načrtovanju medpredmetnega pouka za maturitetni tečaj na Gimnaziji Moste
Martina Klemenčič,Delo z mladimi uporabniki v Knjižnici dr. Toneta Pretnarja Tržič
S KNJIŽNIH POLIC
Gregor Škrlj, O knjigi Življenja knjig z domačih knjižnih polic
Urška Repinc, Marija Helena Logar, Projekt Branje z(a) zabavo 2- Reading with Ease and Fun 2: priročnik
MALI IN VELIKI ODMEVI
Nacionalni mesec skupnega branja 2020
Nacionalni medresorski posvet Branje kot vrednota
Zgodovina v šoli 1/2020
Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine
Reviji na pot (dr. Vilma Brodnik)
Izpostavljamo
Dr. Vilma Brodnik: Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine
Tanja Stergar: Inteligentnost ali ustvarjalnost?
Mag. Aleksandra Boldin: Vključevanje lokalne zgodovine v pouk zgodovine s primeri dobre prakse učenja z avtentičnimi nalogami za spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine
Mojca Logar: Brezčasna sporočila
Mitja Turk: Sijaj bronaste dobe in halštatske kulture
Izmenjujemo izkušnje
Janja Bec: »Primož Trubar – prvi mož med slovenskimi protestanti« pri pouku zgodovine po načelih formativnega spremljanja znanja
Iz didaktike zgodovine
Polona Majdič: Kako dobro dijaki poznajo Rudolfa Maistra?
Dunja Mušič: Arhivski detektivi, Spoznavanje arhivskih virov in delo arhivista v sklopu pedagoške dejavnosti Zgodovinskega arhiva Ljubljana
Iz zgodovinopisja
Dr. Marijan Dović: Sence Prešernovega kulta: kanonizacija nacionalnega pesnika in »slovenski kulturni sindrom«
Predstavljamo
Jurij Perovšek, Slovenci in slovanski svet, Politične slike od včeraj do danes (Brigita Praznik Lokar)