Konferenca o zgodnjem učenju in poučevanju tujih jezikov v OŠ
Konferenca je namenjena vsem osnovnošolskim ravnateljem in učiteljem tujih jezikov v osnovni šoli.
Predstavili bomo ključne ugotovitve domačih raziskav in v ospredje postavili tudi vidik spremembe motivacije za učenje angleščine v višjih razredih. Spregovorili bomo o ustreznosti vertikalnega povezovanja učnih načrtov za tuje jezike ter osvetlili učinkovitost raziskovanja lastne pedagoške prakse. Prisluhnili boste ugledni gostji, strokovnjakinji s področja zgodnjega poučevanja tujih jezikov – Janet Enever.
V nadaljevanju se boste udeležili dveh od sedmih praktičnih delavnic s področja tujih jezikov: o strokovni rabi učnega načrta, o vplivu razrednega jezika kot mosta do avtentičnega sporazumevanja, o pomembnosti medkulturnosti, o razredni interakciji in sodelovalnih veščinah, o učinku sprotne povratne informacije, o ravnateljevem spremljanju pouka tujega jezika kot pomembnega elementa pedagoškega vodenja in o poskusu prenovljenega koncepta razširjenega programa področja A – uvajanja prvega obveznega tujega jezika v prvem triletju.
O vseh aktualnih informacijah v zvezi s konferenco vas bomo seznanjali sproti, vabimo pa vas tudi na spremljanje sprotnih objav na spletni strani konference in na družabnih omrežjih (Twitter in Facebook).
V pričakovanju pestrega strokovnega druženja vas lepo pozdravljamo.
Prijave na KONFERENCO so mogoče najkasneje do ponedeljka, 16. 10. 2017 in so potrebne tako v Katisu (iščite pod LETNA REFLEKSIJA UVAJANJA in SPREMLJANJA TUJEGA JEZIKA v 1. VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU) kot tudi na spletni prijavi ZRSŠ.