SLO
SLO
ENG
ITA
HUN
Moj ZRSŠ
Iskanje
ZALOŽBA
UČILNA ZIDANA
RAZISKOVALNICA
STROKOVNE REŠITVE
MEDNARODNO SODELOVANJE
O NAS
MEDIJSKO SREDIŠČE
POZOR!
Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu
www.zrss.si
!
Učilna zidana
Izobraževanje na daljavo
Izobraževanja
Okvirne teme
Ponujene teme
Postopek za izvedbo
Prijavnica
Spletne skupnosti
Tekmovanja
Programi in učni načrti
Učbeniki in učila
Prijavnica za tematsko konferenco
Navodilo: Izpolnite prijavni obrazec, nato kliknite na gumb PRIJAVA.
Ustanova
Uradni naziv ustanove:
*
Naslov ustanove:
*
Poštna številka:
*
Kraj (pošta):
*
Območna enota ZRSŠ:
...izberite...
OE Celje
OE Koper
OE Kranj
OE Ljubljana
OE Maribor
OE Murska Sobota
OE Nova Gorica
OE Novo mesto
OE Slovenj Gradec
*
Davčna številka ustanove:
*
Kontaktna oseba
Ime in priimek kontaktne osebe:
*
Elektronska pošta kontaktne osebe:
*
E-pošta (vpišite ponovno):
*
Telefon kontaktne osebe:
*
Tematska konferenca
Okvirni čas izpeljave:
mesec
Januar
Februar
Marec
April
Maj
Junij
Julij
Avgust
September
Oktober
November
December
*
leto
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
*
Izberite ponujeno temo za tematsko konferenco ali vpišite okvirno temo:
...ponujene teme...
Didaktično-metodične prilagoditve za delo z otroki ranljivih skupin (priseljenci, begunci, romi)
Fleksibilni predmetnik – priložnost za izboljšanje kakovosti VI dela šol
Formativno spremljanje
Formativno spremljanje – kako in zakaj naj postane in ostane sestavni del pouka
Glasbila v vrtcu
Izvedbeni kurikulum VIZ institucije
Izzivi in priložnosti pri komunikaciji s starši otrok s PP
Načrtovanje, izvajanje in evalvacija individualiziranega programa za otroke s posebnimi potrebami
Od načrtovanja do vrednotenja znanja
Od učne diferenciacije do individualizacije in personalizacije vzgojno izobraževalnega dela
Petje v vrtcu
Podpora strokovnim delavcem pri izzivih vzgojno izobraževalnega dela z otroki in mladostniki s posebnimi potrebami
Poslušanje in izrazni gib v vrtcu
Pristopi za uspešno strokovno delo z učencem z Downovim sindromom
Sodoben pouk – strategije za aktiven pouk in dvig ravni znanja
Sproščanje in motivacija otrok za učenje s pomočjo glasbe
Strategije pomoči pri opismenjevanju
Učne strategije, metode in oblike, ki omogočajo aktivni pouk, razvoj pismenosti in kakovostno znanje
Vzgojno in izobraževalno delo z otrokom in mladostnikom z avtističnimi motnjami-delo na primeru
*
Navedite vsaj tri najbolj aktualna vprašanja v zvezi z opisano problematiko, na katere bi radi poiskali odgovor v okviru naročenega predavanja oz. delavnice.
*
Ime in priimek svetovalca, predstojnika ZRSŠ, ki ga predlagate za predavatelja:
*
* - obvezni vnos