Okvirne teme tematskih konferenc
Okvirne teme
PREDŠOLSKA VZGOJA
- Izvedbeni kurikulum oddelka – načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela in pisne priprave
- Spoštovanje in upoštevanje drugačnosti posameznih otrok pri načrtovanju in izvajanju vzgojno-izobraževalnega dela v oddelku
- Pomen in značilnosti timskega dela na ravni oddelka in vrtca
- Sindrom izgorevanja pri vodilnih in strokovnih delavcih v vrtcih
- Refleksija in evalvacija vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
- Spodbudno učno okolje – načrtovanje in evalvacija; za ravnatelje in strokovne delavce
- Dodatne dejavnosti v vrtcu in kurikulum za vrtce
- Portfolio otroka
- Kaj in kako se malčki v vrtcu učijo
- Ureditev in oprema prostora kot spodbuda za igro in učenje otrok
- Portfolio v vrtcu … s posebnim poudarkom na spremljanju in načrtovanju profesionalnega razvoja odraslih v vrtcu
- Spremljanje napredka v razvoju in pri učenju otroka – otrokov portfolio v vrtcu
- Interakcije odraslega z otroki v vrtcu
- Vloga knjige v življenju otrok in odraslih v vrtcu
- Razvijanje najpomembnejših kompetenc vseživljenskega učenja v vrtcu s pomočjo otroške slikanice
- Umetnost v vrtcu
- Igra in učenje otrok v prvem starostnem obdobju
- Igra in igrače
OSNOVNA ŠOLA
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Inkluzivni pristopi pri delu z otroki s posebnimi potrebami
- Diferenciacija
- Poučevanje in učenje v kombiniranih nivojskih skupinah in kombiniranih oddelkih
- Domača naloga
- Internetni projekti za osnovne šole
SREDNJA ŠOLA
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Vzgojno delo v dijaških domovih
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
- Vzgojno-izobraževalno delo s posameznimi skupinami otrok s posebnimi potrebami (otroci z Downovim sindromom, otroci z avtističnimi motnjami)
- Individualizirani program
- Komunikacija s starši
- Pomoč pri opismenjevanju
- Podpora strokovnim delavcem pri delu z otroki s posebnimi potrebami
SPLOŠNE TEME ZA VSA PODROČJA
- Sodelovanje s starši
- Medkulturna vzgoja
- Preventivna dejavnost v šoli (droge, nasilje, motnje prehranjevanja)
- Vzgojni vidiki pedagoškega dela
- Priprava in izpeljava projektov
- Vzgoja za zdravje otrok
DELO Z UČENCI/DIJAKI
- Nadarjeni učenci
- Učenci s težavami pri učenju
- Portfolio učenca/dijaka
ŠOLA KOT CELOTA
- Delovanje šole kot organizacije
- Šolska kultura
- Internacionalizacija in evropska razsežnost v šoli
- Evalviranje neposredne prakse
- Organizacija pripravništva na šoli
- Organizacija nadstandardnih programov
- Organizacija vzgojno-izobraževalnih vsebin, ki potekajo zunaj šole (šola v naravi, strokovne ekskurzije, terensko delo …)
PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJA/VZGOJITELJA
- Portfolio učitelja/vzgojitelja
INFORMACIJSKO–KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA
- Informatizacija vzgojno-izobraževalnih zavodov
- Dostopnost informacijsko-komunikacijske tehnologije tudi lokalni skupnosti
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v življenju in delu šole
- Informatizacija predmetov
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku
- Poučevanje in učenje s pomočjo informacijskih virov
SPLOŠNO ZNANJE IZ PEDAGOŠKE PSIHOLOGIJE IN DIDAKTIKE
- Spremljanje razvoja, igre, učenja in napredka otrok
- Več razsežnosti učenja
Okvirne teme
PREDŠOLSKA VZGOJA
- Izvedbeni kurikulum oddelka – načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela in pisne priprave
- Spoštovanje in upoštevanje drugačnosti posameznih otrok pri načrtovanju in izvajanju vzgojno-izobraževalnega dela v oddelku
- Pomen in značilnosti timskega dela na ravni oddelka in vrtca
- Sindrom izgorevanja pri vodilnih in strokovnih delavcih v vrtcih
- Refleksija in evalvacija vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
- Spodbudno učno okolje – načrtovanje in evalvacija; za ravnatelje in strokovne delavce
- Dodatne dejavnosti v vrtcu in kurikulum za vrtce
- Portfolio otroka
- Kaj in kako se malčki v vrtcu učijo
- Ureditev in oprema prostora kot spodbuda za igro in učenje otrok
- Portfolio v vrtcu … s posebnim poudarkom na spremljanju in načrtovanju profesionalnega razvoja odraslih v vrtcu
- Spremljanje napredka v razvoju in pri učenju otroka – otrokov portfolio v vrtcu
- Interakcije odraslega z otroki v vrtcu
- Vloga knjige v življenju otrok in odraslih v vrtcu
- Razvijanje najpomembnejših kompetenc vseživljenskega učenja v vrtcu s pomočjo otroške slikanice
- Umetnost v vrtcu
- Igra in učenje otrok v prvem starostnem obdobju
- Igra in igrače
OSNOVNA ŠOLA
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Inkluzivni pristopi pri delu z otroki s posebnimi potrebami
- Diferenciacija
- Poučevanje in učenje v kombiniranih nivojskih skupinah in kombiniranih oddelkih
- Domača naloga
- Internetni projekti za osnovne šole
SREDNJA ŠOLA
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Vzgojno delo v dijaških domovih
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
- Vzgojno-izobraževalno delo s posameznimi skupinami otrok s posebnimi potrebami (otroci z Downovim sindromom, otroci z avtističnimi motnjami)
- Individualizirani program
- Komunikacija s starši
- Pomoč pri opismenjevanju
- Podpora strokovnim delavcem pri delu z otroki s posebnimi potrebami
SPLOŠNE TEME ZA VSA PODROČJA
- Sodelovanje s starši
- Medkulturna vzgoja
- Preventivna dejavnost v šoli (droge, nasilje, motnje prehranjevanja)
- Vzgojni vidiki pedagoškega dela
- Priprava in izpeljava projektov
- Vzgoja za zdravje otrok
DELO Z UČENCI/DIJAKI
- Nadarjeni učenci
- Učenci s težavami pri učenju
- Portfolio učenca/dijaka
ŠOLA KOT CELOTA
- Delovanje šole kot organizacije
- Šolska kultura
- Internacionalizacija in evropska razsežnost v šoli
- Evalviranje neposredne prakse
- Organizacija pripravništva na šoli
- Organizacija nadstandardnih programov
- Organizacija vzgojno-izobraževalnih vsebin, ki potekajo zunaj šole (šola v naravi, strokovne ekskurzije, terensko delo …)
PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJA/VZGOJITELJA
- Portfolio učitelja/vzgojitelja
INFORMACIJSKO–KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA
- Informatizacija vzgojno-izobraževalnih zavodov
- Dostopnost informacijsko-komunikacijske tehnologije tudi lokalni skupnosti
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v življenju in delu šole
- Informatizacija predmetov
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku
- Poučevanje in učenje s pomočjo informacijskih virov
SPLOŠNO ZNANJE IZ PEDAGOŠKE PSIHOLOGIJE IN DIDAKTIKE
- Spremljanje razvoja, igre, učenja in napredka otrok
- Več razsežnosti učenja