domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek
POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!

Okvirne teme tematskih konferenc

Okvirne teme
PREDŠOLSKA VZGOJA
  • Izvedbeni kurikulum oddelka – načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela in pisne priprave
  • Spoštovanje in upoštevanje drugačnosti posameznih otrok pri načrtovanju in izvajanju vzgojno-izobraževalnega dela v oddelku
  • Pomen in značilnosti timskega dela na ravni oddelka in vrtca
  • Sindrom izgorevanja pri vodilnih in strokovnih delavcih v vrtcih
  • Refleksija in evalvacija vzgojno-izobraževalnega dela v vrtcu
  • Spodbudno učno okolje – načrtovanje in evalvacija; za ravnatelje in strokovne delavce
  • Dodatne dejavnosti v vrtcu in kurikulum za vrtce
  • Portfolio otroka
  • Kaj in kako se malčki v vrtcu učijo
  • Ureditev in oprema prostora kot spodbuda za igro in učenje otrok
  • Portfolio v vrtcu … s posebnim poudarkom na spremljanju in načrtovanju profesionalnega razvoja odraslih v vrtcu
  • Spremljanje napredka v razvoju in pri učenju otroka – otrokov portfolio v vrtcu
  • Interakcije odraslega z otroki v vrtcu
  • Vloga knjige v življenju otrok in odraslih v vrtcu
  • Razvijanje najpomembnejših kompetenc vseživljenskega učenja v vrtcu s pomočjo otroške slikanice
  • Umetnost v vrtcu
  • Igra in učenje otrok v prvem starostnem obdobju
  • Igra in igrače
OSNOVNA ŠOLA
  • Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
  • Timsko delo
  • Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
  • Preverjanje in ocenjevanje znanja
  • Inkluzivni pristopi pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  • Diferenciacija
  • Poučevanje in učenje v kombiniranih nivojskih skupinah in kombiniranih oddelkih
  • Domača naloga
  • Internetni projekti za osnovne šole
SREDNJA ŠOLA
  • Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
  • Timsko delo
  • Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
  • Preverjanje in ocenjevanje znanja
  • Vzgojno delo v dijaških domovih
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
  • Vzgojno-izobraževalno delo s posameznimi skupinami otrok s posebnimi potrebami (otroci z Downovim sindromom, otroci z avtističnimi motnjami)
  • Individualizirani program
  • Komunikacija s starši
  • Pomoč pri opismenjevanju
  • Podpora strokovnim delavcem pri delu z otroki s posebnimi potrebami
SPLOŠNE TEME ZA VSA PODROČJA
  • Sodelovanje s starši
  • Medkulturna vzgoja
  • Preventivna dejavnost v šoli (droge, nasilje, motnje prehranjevanja)
  • Vzgojni vidiki pedagoškega dela
  • Priprava in izpeljava projektov
  • Vzgoja za zdravje otrok
DELO Z UČENCI/DIJAKI
  • Nadarjeni učenci
  • Učenci s težavami pri učenju
  • Portfolio učenca/dijaka
ŠOLA KOT CELOTA
  • Delovanje šole kot organizacije
  • Šolska kultura
  • Internacionalizacija in evropska razsežnost v šoli
  • Evalviranje neposredne prakse
  • Organizacija pripravništva na šoli
  • Organizacija nadstandardnih programov
  • Organizacija vzgojno-izobraževalnih vsebin, ki potekajo zunaj šole (šola v naravi, strokovne ekskurzije, terensko delo …)
PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJA/VZGOJITELJA
  • Portfolio učitelja/vzgojitelja
INFORMACIJSKO–KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA
  • Informatizacija vzgojno-izobraževalnih zavodov
  • Dostopnost informacijsko-komunikacijske tehnologije tudi lokalni skupnosti
  • Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v življenju in delu šole
  • Informatizacija predmetov
  • Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku
  • Poučevanje in učenje s pomočjo informacijskih virov
SPLOŠNO ZNANJE IZ PEDAGOŠKE PSIHOLOGIJE IN DIDAKTIKE
  • Spremljanje razvoja, igre, učenja in napredka otrok
  • Več razsežnosti učenja
Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter