Študijska srečanja – najtesnejša vez
Ljubljana, 17.11.2015
Oktobra in novembra potekajo študijska srečanja vzgojiteljev in osnovnošolskih učiteljev. Nekatera srečanja so enopredmetna, nekatera več- oz. medpredmetna. Enoten je program: na vseh srečanjih se obravnava formativno preverjanje/spremljanje.
Ključno sporočilo srečanj je, naj učitelji večjo pozornost namenijo kakovostnemu, ne zgolj številskemu, informiranju učencev o njihovem znanju, napredku in učenju. Takšna informacija, ki je lahko za učenca zunanja ali pa notranja ter je lahko plod zunanjega ali samopreverjanja, ima po svetovnih raziskavah, če je sprotna, največjo motivirajočo vlogo. Najbolj pa tudi prispeva k izboljšanju znanja in učenja.
Predmetni svetovalci so, ob teoretičnem uvodu, za srečanja pripravili obilo delavnic, s katerimi so učitelje oborožili z vèdenjem in znanjem. Z njim bodo lahko preverjali ali učenec dosega cilje učnega načrta ali razume učne vsebine in ali se ustrezno uči ter dosega cilje, ki si jih je sam zastavil. Na nekaterih študijskih srečanjih so uspeli formativnost, t.j. razvijanje in oblikovanje učenčevega poznavanja, veščin in odnosov, povezati tudi s terenskim raziskovanjem oz. učenjem v pokrajini.
O študijskih srečanjih poteka tudi razprava v raziskovalnici. O njih lahko tvitate s ključnikom #študijska.