domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek
POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!

Pustimo radovednosti, da se razvija in čudi

Ljubljana, 10.10.2019

Zveza društev slovenskih likovnih umetnikov (ZDSLU) vabi učitelje likovne vzgoje in umetnosti, ravnatelje, učitelje razrednega pouka ter ostalih predmetov na prvo predstavitev mednarodnega projekta ”Pustimo radovednosti, da se razvija in čudi” (izvirno v angleščini: „Erasmus plus – PERMISSION TO WONDER“), ki bo v sredo, 16. oktobra 2019, v Galeriji in prostorih ZDSLU, Komenskega 8 v Ljubljani (od 16. ure do predvidoma 17.30).

Glavni namen projekta, v katerem poleg Slovenije sodelujejo še Irska, ki projekt vodi, Nizozemska, Finska, Danska in Španija, je razvijanje ‘’strategij vizualnega mišljenja’’ (VTS – Visual Thinking Strategies) v šolah, galerijah in muzejih ter spoznati nove strategije in metode likovno-vizualnega mišljenja pri pouku likovne vzgoje in umetnosti ter tudi pri ostalih dejavnostih v vrtcih in vsebinah vseh drugih predmetov v osnovnih in srednjih šolah.

V Galeriji ZDSLU bodo v uvodu predstavili vsebino in filozofijo projekta (Marjan Prevodnik, koordinator). Ga. Jelka Flis, likovna pedagoginja iz osnovne šole, ki se je v sklopu omenjenega projekta usposabljala na Danskem, Finskem in na Nizozemskem, pa bo ob razstavljenih umetninah, predstavila VTS projektne strategije in metode dela. Razprava bo tekla tudi o prednostih in možnostih ter omejitvah vključevanja te novosti v pouk likovno-umetnostne vzgoje v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah. Ta novi pristop na zelo specifičen način razvija t. i. likovno-vizualno mišljenje in mišljenje nasploh, kar bo zagotovo zelo zanimivo tako za razredne kot predmetne učitelje drugih predmetov. Slednji bodo spoznali načine razvijanja mišljenja pri njihovih vsebinah s pomočjo likovnih umetnin.

Prijavite se lahko na elektronski naslov Anje Seničar (tel: 01/433 0464). Število prijavljenih je zaradi narave dela omejeno na 25 udeležencev.

Vabilo v PDF obliki in Wordov dokument.

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter