Novosti iz založbe: oktober 2019
Šolska knjižnica 2/2019
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka Katarina Kesič Dimic: Lepe hruške ali uporabna jabolka
Stroka in praksa
Polona Bogataj: Razvoj branja od vrtca do drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Nina Janžekovič: Medgeneracijsko branje otroka z avtističnimi motnjami, primer dobre prakse v knjižnici Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana in seznam priporočenih knjig za otroke z avtističnimi motnjami
Katarina Jesih Šterbenc: Spremljevalci gibalno oviranih dijakov v vlogi promotorjev branja
Tatjana Vučko: O kom govorimo in kolektivni spomin – uporaba bralnih strategij pri uri KIZ
Mali in veliki odmevi
Mateja Drnovšek: Utrinki z Bibliopedagoške šole 2019
Maja Nagode Miklič: Udeležba na posvetovanju Sadržajna obrada i klasifikacija građe u dječjoj knjižnici, Zagreb, 29. marec 2019
Metka Kostanjevec: 31. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Metka Kostanjevec: Branje je prostor svobode
Gregor Škrlj: April 2019 v knjižnici OŠ Prule
Tadeja Česen Šink: 3. konferenca šolskih knjižničarjev 2019
Gregor Škrlj: Odmev s Prve mednarodne strokovne konference Promocija psihofizičnega zdravja otrok in mladostnikov
Andreja Urbanec: Mednarodna konferenca Sem, vem, znam
Jana Bauer: Sončnica na rami, nagrada za spodbujanje veselja do branja
S knjižnih polic
Katarina Kesič Dimic: Knjige in zgodbe, ki nam pomagajo razumeti posameznike s posebnimi potrebami
Iskrice iz knjižnice
Tadeja Česen Šink: Prigoda iz šolske knjižnice
Sonja Drovenik: Zanimiva razlaga
Razredni pouk 2/2019
UVODNIK Kaj pa vi berete? Vesna Vršič
STROKOVNA IZHODIŠČA
Mednarodne raziskave o odnosu četrtošolcev do znanja mag. Karmen Svetlik
Pomen gibanja pri učencih na začetku šolanja Špela Bergoč
Animirani film kot produktivni odziv na branje slikanice brez besedila dr. Janja Batič, Primož Krašna
IDEJE IZ RAZREDA
Z gibanjem do matematičnega znanja Darinka Vrlinič
Pouk v lokalni gambijski šoli Petra Pogorelc
Vključevanje igre v zgodnje učenje angleščine Špela Bogataj
Olimpijske igre – ideja za športni dan Matjaž Kešanski
Izboljšanje jezikovnih kompetenc za učitelje nemščine Maja Kuronja
Z lutko in igro do večje motivacije pri matematiki Andreja Perdih
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja Katja Draškovič
VPRAŠALI STE Domače branje pri pouku književnosti v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju dr. Leonida Novak
KOTIČEK ZA BRANJE Desetnica 2019 dr. Dragica Haramija
VIRTUALNI KOTIČEK Digitalno državljanstvo v Evropski uniji Mojca Dolinar
RAZSTAVA OTROŠKIH LIKOVNIH DEL Učenci OŠ Alojza Gradnika Števerjan, Italija
AKTUALNO Festival inovativnosti in ustvarjalnosti
Šolska knjižnica 2/2019
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka Katarina Kesič Dimic: Lepe hruške ali uporabna jabolka
Stroka in praksa
Polona Bogataj: Razvoj branja od vrtca do drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Nina Janžekovič: Medgeneracijsko branje otroka z avtističnimi motnjami, primer dobre prakse v knjižnici Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana in seznam priporočenih knjig za otroke z avtističnimi motnjami
Katarina Jesih Šterbenc: Spremljevalci gibalno oviranih dijakov v vlogi promotorjev branja
Tatjana Vučko: O kom govorimo in kolektivni spomin – uporaba bralnih strategij pri uri KIZ
Mali in veliki odmevi
Mateja Drnovšek: Utrinki z Bibliopedagoške šole 2019
Maja Nagode Miklič: Udeležba na posvetovanju Sadržajna obrada i klasifikacija građe u dječjoj knjižnici, Zagreb, 29. marec 2019
Metka Kostanjevec: 31. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Metka Kostanjevec: Branje je prostor svobode
Gregor Škrlj: April 2019 v knjižnici OŠ Prule
Tadeja Česen Šink: 3. konferenca šolskih knjižničarjev 2019
Gregor Škrlj: Odmev s Prve mednarodne strokovne konference Promocija psihofizičnega zdravja otrok in mladostnikov
Andreja Urbanec: Mednarodna konferenca Sem, vem, znam
Jana Bauer: Sončnica na rami, nagrada za spodbujanje veselja do branja
S knjižnih polic
Katarina Kesič Dimic: Knjige in zgodbe, ki nam pomagajo razumeti posameznike s posebnimi potrebami
Iskrice iz knjižnice
Tadeja Česen Šink: Prigoda iz šolske knjižnice
Sonja Drovenik: Zanimiva razlaga
Razredni pouk 2/2019
UVODNIK Kaj pa vi berete? Vesna Vršič
STROKOVNA IZHODIŠČA
Mednarodne raziskave o odnosu četrtošolcev do znanja mag. Karmen Svetlik
Pomen gibanja pri učencih na začetku šolanja Špela Bergoč
Animirani film kot produktivni odziv na branje slikanice brez besedila dr. Janja Batič, Primož Krašna
IDEJE IZ RAZREDA
Z gibanjem do matematičnega znanja Darinka Vrlinič
Pouk v lokalni gambijski šoli Petra Pogorelc
Vključevanje igre v zgodnje učenje angleščine Špela Bogataj
Olimpijske igre – ideja za športni dan Matjaž Kešanski
Izboljšanje jezikovnih kompetenc za učitelje nemščine Maja Kuronja
Z lutko in igro do večje motivacije pri matematiki Andreja Perdih
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja Katja Draškovič
VPRAŠALI STE Domače branje pri pouku književnosti v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju dr. Leonida Novak
KOTIČEK ZA BRANJE Desetnica 2019 dr. Dragica Haramija
VIRTUALNI KOTIČEK Digitalno državljanstvo v Evropski uniji Mojca Dolinar
RAZSTAVA OTROŠKIH LIKOVNIH DEL Učenci OŠ Alojza Gradnika Števerjan, Italija
AKTUALNO Festival inovativnosti in ustvarjalnosti