Novosti iz založbe: junij 2020
Šolsko svetovalno delo 1/2020
Izsledki raziskav o nasilju v šoli
Uvodnik: Brigita Rupar
Intervju: Brigita Rupar, Neizbrisna sled mag. Tanje Bezić na področju šolskega svetovalnega dela
Analize in prikazi
Tina Pirc in Sonja Pečjak, Psihološki pogled na pojav »fazaniranja« s perspektive izvajalcev in novincev tarč
Tanja Šraj in Mateja Štirn, Pojavnost in nekatere značilnosti spolnega nasilja v populaciji slovenskih osnovnošolcev
Tina Pirc in Mateja Štirn, Poročilo o evalvaciji programa NEON – Varni brez nasilja za osnovnošolce
Katja Sešek, Ideologija ali spodbujanje spoštovanja človekovih pravic? Medvstniško nasilje na podlagi spolne usmerjenosti in/ali identitete
Petra Belina, Rok Gumzej in Benjamin Lesjak, Nove oblike nasilja v digitalni dobi
Intervju: Tamara Malešević, Zloraba otrok – razmišljanja in priporočila sodnega izvedenca dr. Igorja Areha
Izkušnje iz tujine
Sandra Jensen, Šolsko socialno delo v Avstriji
Aktualno
Napoved konference
Kulturni bazar
Slovenščina v šoli 1/2020
ZA UVOD
Mag. Mirjam Podsedenšek, Se je mogoče strinjati z mislijo raziskovalca?
Mag. Mirjam Podsedenšek, Katera slovenska pokrajina je najlepša? Cirilu Kosmaču (1910–1980)
RAZPRAVE
Gašper Tonin, Kvantitativna računalniška analiza Cankarjevih dram Hlapci in Za narodov blagor
Dr. Mira Kranjc Ivič, Prosim za objavo prispevka in se vnaprej zahvaljujem – Ob nekaterih dilemah pri obravnavi besedil
INTERVJU
Bojana Modrijančič Reščič, Kdor nekje korenini, ga življenje ne razdedini
DIDAKTIČNI IZZIVI
Zvonka Kajba, Priprava proslave ob slovenskem kulturnem prazniku med poukom slovenščine v 9. razredu
Irena Robič Selič, Grajski učitelj, Koprčev Jurca in Maček: ko usodni trenutki vodijo v nesrečen konec
Manja Žugman, Bolnišnični knjižni sejem
PREDSTAVITVE
Dr. Lara Godec Soršak, Hotimir Tivadar, Urban Batista, Fonetika 1
Dr. Boža Krakar Vogel, Predstavitev knjige Didaktika književnosti pri pouku slovenščine
Šolska knjižnica 1/2020
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka
Aksinja Kermauner, Jerneja Herzog, Maja Logar: Inkluzija tudi v otroški literaturi za slepe
Stroka in praksa
Irma Krečič Slejko: Kako podajamo knjige v roke otrok? ali Izposoja kot statistika in poslanstvo šolske knjižnice
Barbara Turinek: Pozdravljanje ob vstopu v knjižnico
Mali in veliki odmevi
Nada Nedeljko: Priznanje Romani Fekonja za prispevek k uresničevanju nalog in ciljev ZRSŠ
Simona Fridl: Šolsko knjižničarstvo – priložnost mednarodnega povezovanja stroke
Tina Pajnik: Prva konferenca »Učitelj učitelju učitelj«
Romana Fekonja: IASL Dubrovnik 2019
Gregor Škrlj: Mednarodni mesec šolskih knjižnic 2019
Maja Ule: Poti do knjige: spodbujanje družinskega branja
Tina Pajnik: Pouk književnosti in delo s književnimi besedili od 1. do 5. razreda
Irena Jabbi: Odmev s strokovne konference Uporabniki in knjižničarke – kaj pa knjižničarji?
Andreja Urbanec: Drugi izobraževalni dan Društva bibliotekarjev Gorenjske
Tina Pajnik: Teden pisanja z roko na OŠ Vide Pregarc
Gregor Škrlj: Nacionalni mesec skupnega branja 2019 na OŠ Prule
Tina Pajnik: Evropski teden športa 2020 in Nacionalni mesec skupnega branja se družita v knjižnicah!
Iskrice iz knjižnic
Andrej Kovačič: Izsek iz izdelka učenca o gozdnih živalih
Reci vreča, v njej je sreča
Bernardka Lesjak Skrt
Priročnik vsebuje igre, pesmi in izštevanke, s katerimi krepimo govorni in celostni razvoj otrok v predšolskem obdobju in obdobju opismenjevanja v šoli.
Gradivo je sestavljeno iz priročnika in listov, zbranih v skupni mapi. V priročniku so zapisana navodila, pojasnila in možne izpeljave za izvedbo iger. Na posameznem listu je pesem ali izštevanka z ilustracijo, ki je namenjena otroku.
Priročnika bodo veseli tako strokovnjaki kot tudi starši.
Šolsko svetovalno delo 1/2020
Izsledki raziskav o nasilju v šoli
Uvodnik: Brigita Rupar
Intervju: Brigita Rupar, Neizbrisna sled mag. Tanje Bezić na področju šolskega svetovalnega dela
Analize in prikazi
Tina Pirc in Sonja Pečjak, Psihološki pogled na pojav »fazaniranja« s perspektive izvajalcev in novincev tarč
Tanja Šraj in Mateja Štirn, Pojavnost in nekatere značilnosti spolnega nasilja v populaciji slovenskih osnovnošolcev
Tina Pirc in Mateja Štirn, Poročilo o evalvaciji programa NEON – Varni brez nasilja za osnovnošolce
Katja Sešek, Ideologija ali spodbujanje spoštovanja človekovih pravic? Medvstniško nasilje na podlagi spolne usmerjenosti in/ali identitete
Petra Belina, Rok Gumzej in Benjamin Lesjak, Nove oblike nasilja v digitalni dobi
Intervju: Tamara Malešević, Zloraba otrok – razmišljanja in priporočila sodnega izvedenca dr. Igorja Areha
Izkušnje iz tujine
Sandra Jensen, Šolsko socialno delo v Avstriji
Aktualno
Napoved konference
Kulturni bazar
Slovenščina v šoli 1/2020
ZA UVOD
Mag. Mirjam Podsedenšek, Se je mogoče strinjati z mislijo raziskovalca?
Mag. Mirjam Podsedenšek, Katera slovenska pokrajina je najlepša? Cirilu Kosmaču (1910–1980)
RAZPRAVE
Gašper Tonin, Kvantitativna računalniška analiza Cankarjevih dram Hlapci in Za narodov blagor
Dr. Mira Kranjc Ivič, Prosim za objavo prispevka in se vnaprej zahvaljujem – Ob nekaterih dilemah pri obravnavi besedil
INTERVJU
Bojana Modrijančič Reščič, Kdor nekje korenini, ga življenje ne razdedini
DIDAKTIČNI IZZIVI
Zvonka Kajba, Priprava proslave ob slovenskem kulturnem prazniku med poukom slovenščine v 9. razredu
Irena Robič Selič, Grajski učitelj, Koprčev Jurca in Maček: ko usodni trenutki vodijo v nesrečen konec
Manja Žugman, Bolnišnični knjižni sejem
PREDSTAVITVE
Dr. Lara Godec Soršak, Hotimir Tivadar, Urban Batista, Fonetika 1
Dr. Boža Krakar Vogel, Predstavitev knjige Didaktika književnosti pri pouku slovenščine
Šolska knjižnica 1/2020
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka
Aksinja Kermauner, Jerneja Herzog, Maja Logar: Inkluzija tudi v otroški literaturi za slepe
Stroka in praksa
Irma Krečič Slejko: Kako podajamo knjige v roke otrok? ali Izposoja kot statistika in poslanstvo šolske knjižnice
Barbara Turinek: Pozdravljanje ob vstopu v knjižnico
Mali in veliki odmevi
Nada Nedeljko: Priznanje Romani Fekonja za prispevek k uresničevanju nalog in ciljev ZRSŠ
Simona Fridl: Šolsko knjižničarstvo – priložnost mednarodnega povezovanja stroke
Tina Pajnik: Prva konferenca »Učitelj učitelju učitelj«
Romana Fekonja: IASL Dubrovnik 2019
Gregor Škrlj: Mednarodni mesec šolskih knjižnic 2019
Maja Ule: Poti do knjige: spodbujanje družinskega branja
Tina Pajnik: Pouk književnosti in delo s književnimi besedili od 1. do 5. razreda
Irena Jabbi: Odmev s strokovne konference Uporabniki in knjižničarke – kaj pa knjižničarji?
Andreja Urbanec: Drugi izobraževalni dan Društva bibliotekarjev Gorenjske
Tina Pajnik: Teden pisanja z roko na OŠ Vide Pregarc
Gregor Škrlj: Nacionalni mesec skupnega branja 2019 na OŠ Prule
Tina Pajnik: Evropski teden športa 2020 in Nacionalni mesec skupnega branja se družita v knjižnicah!
Iskrice iz knjižnic
Andrej Kovačič: Izsek iz izdelka učenca o gozdnih živalih
Reci vreča, v njej je sreča
Bernardka Lesjak Skrt
Priročnik vsebuje igre, pesmi in izštevanke, s katerimi krepimo govorni in celostni razvoj otrok v predšolskem obdobju in obdobju opismenjevanja v šoli.
Gradivo je sestavljeno iz priročnika in listov, zbranih v skupni mapi. V priročniku so zapisana navodila, pojasnila in možne izpeljave za izvedbo iger. Na posameznem listu je pesem ali izštevanka z ilustracijo, ki je namenjena otroku.
Priročnika bodo veseli tako strokovnjaki kot tudi starši.