Novosti iz založbe – januar 2019
Fizika v šoli 2,2019
Jaka Banko: Učenje z raziskovanjem
STROKOVNI PRISPEVEK
Peter Jevšenak: Pot protonov v snovi
DIDAKTIČNI PRISPEVKI
Gorazd Planinšič: Aktivni pouk – zakaj in kako
Tatjana Hedžet: Vključevanje nadarjenih učencev v interesno dejavnost – Naravoslovne urice
Robert Buček: Dan dejavnosti – gibanje in energija
Jure Cvahte: Sile na človeka pri prometni nesreči
Damjan Kobale: Raziskovanje ozvezdij na tehniškem dnevu
Daniel Doz, Eleonora Doz: Poučevanje fizike s simulacijami: primer poučevanja ohranitve mehanske energije
Jerneja Pavlin: Učenje ob raziskovanju hidrogelov
Marko Rožič: Rekonstruiranje gibanja z zakoni mehanike
Peter Gabrovec: Splošna matura iz fizike 2019
UPODOBITVE V FIZIKI
Mojca Čepič: Izraz ali formula
UČITELJEV POGLED
Bela Szomi Kralj: Nacionalno preverjanje znanja (NPZ) iz fizike 2019
Slovenščina v šoli 3, 2019
ZA UVOD
Mirjam Podsedenšek
RAZPRAVE
Barbara Baloh, Kako spodbujati medkulturno zavedanje v čezmejnem prostoru med Strunjanom in Miljami (Projekt Eduka 2 – čezmejni razredi)
Zaira Vidau, Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenijo: projekt Eduka2
TEKMOVANJE V ZNANJU SLOVENŠČINE ZA CANKARJEVO PRIZNANJE
Dr. Igor Saksida, Skupna izhodišča in glavni poudarki priprav na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2018/2019
Navodila za pisanje spisa – osnovna šola, 8. in 9. razred
Dora Suljanović, Je mnenje drugih pomembno?
Jan Čelesnik, Drugačnost presega časovne in druge okvire
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 1. in 2. letnik
Vida Glatz, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Hana Žličar, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Ana Škorjanec, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Navodila za pisanje spisa –poklicni programi, vsi letniki
Sergej Goričan, Je pot cilj?
Natalija Krek, Je pot cilj?
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski program, 3. in 4. letnik
Lea Zahrastnik, Ivan Cankar – publicistični redoljub in ustvarjalni rodoljub
Ana Slomšek, Resnica je ideal
DIDAKTIČNI IZZIVI
Nataša Klis, Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja
Bojana Modrijančič Reščič, Je knjiga še vedno naša prijateljica?
PREDSTAVITVE
Vasilija Rupnik, Razstava Pater Stanislav Škrabec tako in drugače
Šolska knjižnica 3-4,2019
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka
Barbara Obolnar: Referenčni pogovor v šolski knjižnici v luči komunikacijskega modela NLP
Urša Bajda: Sekcija za šolske knjižnice v Zvezi bibliotekarskih društev Slovenije
Stroka in praksa
Simona Merljak: Reklama za šolsko knjižnico
Martina Kozorog Kenda: Medvrstniško spodbujanje branja v šolski knjižnici
Lidija Mazgan: Branje kot izziv za rešitev detektivske naloge
Tadej Česen Šink: Delavnica uporabnega branja na OŠ Frana Albrehta Kamnik
Štefka Zore: Domače branje je lahko tudi zanimivo – branje s starši
Nenad Dolgov: Povezovanje knjižnice in pouka slovenščine z metodo fit4kid
Andreja Urbanec: Tudi v šolski knjižnici lahko formativno spremljamo
Nina Schmidt: Bralne urice v Centru IRIS
Manja Brinovšek: Sodelovanje šolske svetovalne službe in knjižnice pri premagovanju bralnih težav učencev
Ines Novak: Je pisanje z roko že zastarelo?
Urška Cilenšek: KEKec iz Trbovelj
Mali in veliki odmevi
Urša Bajda: Nacionalni strokovni posvet Katerega spola so knjižni molji? in podpis listine EURead
Gregor Škrlj: Poročilo s Kongresa ZBDS 2019
Katarina Jesih Šterbenc: Udeležba na mednarodni konferenci v Naklem
Tadeja Česen Šink: Na OŠ Frana Albrehta Kamnik se ne ustrašimo nobenega »izziva«
Gregor Škrlj: Odmev s konference VIVID 2019
S knjižnih polic
Gregor Škrlj: Predstavitev knjige Organizacija knjižničnih zbirk
Iskrice iz knjižnic
Urša Prus: Kako hitro teče čas v knjižnici
Glasba v šoli in vrtcu 3, 2019
Franc Križnar: Uvodnik
Iz prakse v prakso
Bojana Kralj: Slikanica brez besedila kot spodbuda za nastanek inštrumentalne skladbe za otroke
Doris Keršič, Anja Slokan, Eva Širca: Učinki Bachovih Cvetnih plesov na pozornost, koncentracijo, motivacijo in emocionalno stanje učencev v glasbeni šoli
Katja Alauf: Od spoznavanja not do igranja na ksilofon
Etnomuzikologija
Vesna Sever Borovnik: Naša dediščina – kjer preteklost sreča prihodnost
Ocene
Franc Križnar: Albert Schweitzer, Johann Sebastian Bach – glasbeni pesnik
Glasba na elektronskih medijih ZKP RTV Slovenija 2018-2019
Lovorka Nemeš Dular: Zbornik Aci Bertoncelj – apostol slovenske klavirske in komorne glasbe 20. stol.
Ivan Vrbančič: Radovan Gobec. Mati Slovenija, tvoji smo sinovi
Poročila
Ana Trojna: Za razvoj poučevanja baletne umetnosti – že 10. seminar Kraljeve akademije za ples v Kamniku
Nina Lorber: 3. mednarodno tekmovanje IMMCC, Maribor 2019
Primož Kuret: Skladatelj Andrej Makor
Franc Križnar: Domovinske pesmi v notni prilogi
Notna priloga – DOMOVINSKE PESMI
Fizika v šoli 2,2019
Jaka Banko: Učenje z raziskovanjem
STROKOVNI PRISPEVEK
Peter Jevšenak: Pot protonov v snovi
DIDAKTIČNI PRISPEVKI
Gorazd Planinšič: Aktivni pouk – zakaj in kako
Tatjana Hedžet: Vključevanje nadarjenih učencev v interesno dejavnost – Naravoslovne urice
Robert Buček: Dan dejavnosti – gibanje in energija
Jure Cvahte: Sile na človeka pri prometni nesreči
Damjan Kobale: Raziskovanje ozvezdij na tehniškem dnevu
Daniel Doz, Eleonora Doz: Poučevanje fizike s simulacijami: primer poučevanja ohranitve mehanske energije
Jerneja Pavlin: Učenje ob raziskovanju hidrogelov
Marko Rožič: Rekonstruiranje gibanja z zakoni mehanike
Peter Gabrovec: Splošna matura iz fizike 2019
UPODOBITVE V FIZIKI
Mojca Čepič: Izraz ali formula
UČITELJEV POGLED
Bela Szomi Kralj: Nacionalno preverjanje znanja (NPZ) iz fizike 2019
Slovenščina v šoli 3, 2019
ZA UVOD
Mirjam Podsedenšek
RAZPRAVE
Barbara Baloh, Kako spodbujati medkulturno zavedanje v čezmejnem prostoru med Strunjanom in Miljami (Projekt Eduka 2 – čezmejni razredi)
Zaira Vidau, Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenijo: projekt Eduka2
TEKMOVANJE V ZNANJU SLOVENŠČINE ZA CANKARJEVO PRIZNANJE
Dr. Igor Saksida, Skupna izhodišča in glavni poudarki priprav na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2018/2019
Navodila za pisanje spisa – osnovna šola, 8. in 9. razred
Dora Suljanović, Je mnenje drugih pomembno?
Jan Čelesnik, Drugačnost presega časovne in druge okvire
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski programi, 1. in 2. letnik
Vida Glatz, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Hana Žličar, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Ana Škorjanec, Dediščina identitet – iskanje poti za razumevanje drugačnih svetov
Navodila za pisanje spisa –poklicni programi, vsi letniki
Sergej Goričan, Je pot cilj?
Natalija Krek, Je pot cilj?
Navodila za pisanje spisa – gimnazijski program, 3. in 4. letnik
Lea Zahrastnik, Ivan Cankar – publicistični redoljub in ustvarjalni rodoljub
Ana Slomšek, Resnica je ideal
DIDAKTIČNI IZZIVI
Nataša Klis, Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja
Bojana Modrijančič Reščič, Je knjiga še vedno naša prijateljica?
PREDSTAVITVE
Vasilija Rupnik, Razstava Pater Stanislav Škrabec tako in drugače
Šolska knjižnica 3-4,2019
Gregor Škrlj: Uvodnik
Stroka
Barbara Obolnar: Referenčni pogovor v šolski knjižnici v luči komunikacijskega modela NLP
Urša Bajda: Sekcija za šolske knjižnice v Zvezi bibliotekarskih društev Slovenije
Stroka in praksa
Simona Merljak: Reklama za šolsko knjižnico
Martina Kozorog Kenda: Medvrstniško spodbujanje branja v šolski knjižnici
Lidija Mazgan: Branje kot izziv za rešitev detektivske naloge
Tadej Česen Šink: Delavnica uporabnega branja na OŠ Frana Albrehta Kamnik
Štefka Zore: Domače branje je lahko tudi zanimivo – branje s starši
Nenad Dolgov: Povezovanje knjižnice in pouka slovenščine z metodo fit4kid
Andreja Urbanec: Tudi v šolski knjižnici lahko formativno spremljamo
Nina Schmidt: Bralne urice v Centru IRIS
Manja Brinovšek: Sodelovanje šolske svetovalne službe in knjižnice pri premagovanju bralnih težav učencev
Ines Novak: Je pisanje z roko že zastarelo?
Urška Cilenšek: KEKec iz Trbovelj
Mali in veliki odmevi
Urša Bajda: Nacionalni strokovni posvet Katerega spola so knjižni molji? in podpis listine EURead
Gregor Škrlj: Poročilo s Kongresa ZBDS 2019
Katarina Jesih Šterbenc: Udeležba na mednarodni konferenci v Naklem
Tadeja Česen Šink: Na OŠ Frana Albrehta Kamnik se ne ustrašimo nobenega »izziva«
Gregor Škrlj: Odmev s konference VIVID 2019
S knjižnih polic
Gregor Škrlj: Predstavitev knjige Organizacija knjižničnih zbirk
Iskrice iz knjižnic
Urša Prus: Kako hitro teče čas v knjižnici
Glasba v šoli in vrtcu 3, 2019
Franc Križnar: Uvodnik
Iz prakse v prakso
Bojana Kralj: Slikanica brez besedila kot spodbuda za nastanek inštrumentalne skladbe za otroke
Doris Keršič, Anja Slokan, Eva Širca: Učinki Bachovih Cvetnih plesov na pozornost, koncentracijo, motivacijo in emocionalno stanje učencev v glasbeni šoli
Katja Alauf: Od spoznavanja not do igranja na ksilofon
Etnomuzikologija
Vesna Sever Borovnik: Naša dediščina – kjer preteklost sreča prihodnost
Ocene
Franc Križnar: Albert Schweitzer, Johann Sebastian Bach – glasbeni pesnik
Glasba na elektronskih medijih ZKP RTV Slovenija 2018-2019
Lovorka Nemeš Dular: Zbornik Aci Bertoncelj – apostol slovenske klavirske in komorne glasbe 20. stol.
Ivan Vrbančič: Radovan Gobec. Mati Slovenija, tvoji smo sinovi
Poročila
Ana Trojna: Za razvoj poučevanja baletne umetnosti – že 10. seminar Kraljeve akademije za ples v Kamniku
Nina Lorber: 3. mednarodno tekmovanje IMMCC, Maribor 2019
Primož Kuret: Skladatelj Andrej Makor
Franc Križnar: Domovinske pesmi v notni prilogi
Notna priloga – DOMOVINSKE PESMI