Kažejo se rezultati razvojne naloge POKIT
Ljubljana, 19.03.2019
Izbrani učitelji dvanajstih slovenskih srednjih šol ter pedagoški svetovalci Centra za poklicno izobraževanje in Zavoda RS za šolstvo so se 19. marca v Ljubljani zbrali na delovnem srečanju POKIT – poklicne kompetence z informacijsko tehnologijo. Amela Sambolić Beganović, ki nalogo vodi, je na začetku povzela trimesečno delo, ki je temeljilo predvsem na ustvarjanju pouka in učnih okoliščin s pomočjo informacijske tehnologije in obiskih pedagoških svetovalcev na šolah. Tam so spremljali pouk in v pogovoru s šolskimi timi ovrednotili, katere rešitve so specifične, katere pa so univerzalno uporabne na sleherni šoli.
Na delovnem srečanju so zato svoje izkušnje predstavile Prometna šola Maribor – s poukom poslovne korespondence, Srednja zdravstvena šola Ljubljana – z merjenjem vitalnih funkcij pri odraslem otroku, in Biotehniška šola Maribor – z obrnjenim učenjem. Vsem je bil skupen medpredmetni pristop, praktične oziroma s poklicem povezane življenjske naloge ter obilna podpora sodobne tehnologije.
V delavnicah, ki so sledile, so ustvarjali digitalne vsebine, oblikovali sodelovalno učenje z informacijsko tehnologijo in razvijali informacijsko pismenost. Vsebino delavnic je dodatno osmislila Jelka Čop in zaključila z mislijo, da naj bo temeljna smer delovanja v razvojni skupini in pri pouku soustvarjanje lastne prihodnosti.