Izbor učnega gradiva za šolsko leto 2019/2020
Ljubljana, 17.04.2019
Izbor učnega gradiva je učiteljeva odločitev in predstavlja strokovni izziv, ki temelji na poznavanju vsebine in uporabnosti razpoložljivih učnih gradiv. Da bi sledili sodobnim didaktičnim pristopom in zagotovili dvig kakovosti učenja, je potrebno pri izbiri učnega gradiva upoštevati različne kriterije – ali gradivo zagotavlja razvoj kritičnega mišljenja, višjih taksonomskih ravni, ali podpira razvoj bralne pismenosti (bralnih učnih strategij ipd.) in sodobne koncepte učenja.
V pomoč učiteljem in ravnateljem objavljamo priporočila za izbiro učbenikov in kompletov učnih gradiv za šolsko leto 2019/2020.
Izbor učnega gradiva je učiteljeva odločitev in predstavlja strokovni izziv, ki temelji na poznavanju vsebine in uporabnosti razpoložljivih učnih gradiv. Da bi sledili sodobnim didaktičnim pristopom in zagotovili dvig kakovosti učenja, je potrebno pri izbiri učnega gradiva upoštevati različne kriterije – ali gradivo zagotavlja razvoj kritičnega mišljenja, višjih taksonomskih ravni, ali podpira razvoj bralne pismenosti (bralnih učnih strategij ipd.) in sodobne koncepte učenja.
V pomoč učiteljem in ravnateljem objavljamo priporočila za izbiro učbenikov in kompletov učnih gradiv za šolsko leto 2019/2020.