Iz založbe Zavoda RS za šolstvo, oktober 2016
Vzgoja in izobraževanje št. 3-4/2016 na temo nenasilja vsebuje tehtne prispevke strokovnjakov in številne primere obravnave nasilja in izvajanja preventive na vseh stopnjah izobraževanja. Številka prinaša:
- – strokovne podlage za različne vidike obravnave nasilja (socialno čustveni vidiki, problem odgovornosti ob motečem vedenju, merjenje in obvladovanje agresivnosti …),
- – modele obravnave nasilja (model nenasilne komunikacije, načela ravnanja s konflikti, pozitivna disciplina in krogi odličnosti, participativne prakse),
- – predstavitev celovitega sistemskega pristopa k medvrstniškemu nasilju na primeru pilotne šole in predstavitev Navodil s priročnikom za obravnavo medvrstniškega nasilja (»protokol«),
- – številne primere šol (objavljenih predvsem v prilogi Učiteljski glas), ki predstavljajo svoje izkušnje pri soočanju z nasiljem in strategije za obravnavo nasilja ter njegovo preprečevanje.
Formativno spremljanje v podporo učenju
Priročnik združuje strokovna in osebna spoznanja avtorjev – svetovalcev in učiteljev praktikov, ki že vrsto let učinkovito uvajajo formativno spremljanje v svoje delo. Priročnik obsega 7 zvezkov, vsak pa vsebuje:
- – teoretični del, ki izpostavlja nekaj bistvenih značilnosti posameznega elementa formativnega spremljanja;
- – orodje za refleksijo, ki vodi učitelja v razmislek, kako uspešen je pri uvajanju formativnega spremljanja v svojo prakso in
- – formativno spremljanje v praksi z različnimi primeri, delovnimi listi ipd., ki jih učitelj ob določenih prilagoditvah lahko prenese na svoj predmet oz. področje.
Še informacija o obsegu – plačljivi priročnik je obsežnejši od brezplačnega, posameznim zvezkom smo dodali delovne liste, tako da se je obseg povečal za 28 strani.
Revija Matematika v šoli 3-4/2016 nadaljuje in poglablja tematiko, posvečeno učencem z učnimi težavami.
Napovedujemo izid revije Šolska knjižnica 1-2/2016; ob 25-letnici izhajanja smo jo prenovili, osvežili, še naprej pa spremljamo novosti na bibliotekarskem in pedagoškem področju s poudarkom na šolskem knjižničarstvu.
Revija Slovenščina v šoli 2/2016 nadaljuje obravnavo dramskih besedil, poglobljeno predstavlja koncept večjezičnosti, dragoceni pa so spisi učencev in dijakov z letošnjega tekmovanja za Cankarjevo priznanje.
Revija Šolsko svetovalno delo izhaja že 20 let. Vloga svetovalne službe je še vedno aktualna. V reviji izmenjujemo izkušnje, razvojne, teoretične in praktične dosežke, …
Vzgoja in izobraževanje št. 3-4/2016 na temo nenasilja vsebuje tehtne prispevke strokovnjakov in številne primere obravnave nasilja in izvajanja preventive na vseh stopnjah izobraževanja. Številka prinaša:
- – strokovne podlage za različne vidike obravnave nasilja (socialno čustveni vidiki, problem odgovornosti ob motečem vedenju, merjenje in obvladovanje agresivnosti …),
- – modele obravnave nasilja (model nenasilne komunikacije, načela ravnanja s konflikti, pozitivna disciplina in krogi odličnosti, participativne prakse),
- – predstavitev celovitega sistemskega pristopa k medvrstniškemu nasilju na primeru pilotne šole in predstavitev Navodil s priročnikom za obravnavo medvrstniškega nasilja (»protokol«),
- – številne primere šol (objavljenih predvsem v prilogi Učiteljski glas), ki predstavljajo svoje izkušnje pri soočanju z nasiljem in strategije za obravnavo nasilja ter njegovo preprečevanje.
Formativno spremljanje v podporo učenju
Priročnik združuje strokovna in osebna spoznanja avtorjev – svetovalcev in učiteljev praktikov, ki že vrsto let učinkovito uvajajo formativno spremljanje v svoje delo. Priročnik obsega 7 zvezkov, vsak pa vsebuje:
- – teoretični del, ki izpostavlja nekaj bistvenih značilnosti posameznega elementa formativnega spremljanja;
- – orodje za refleksijo, ki vodi učitelja v razmislek, kako uspešen je pri uvajanju formativnega spremljanja v svojo prakso in
- – formativno spremljanje v praksi z različnimi primeri, delovnimi listi ipd., ki jih učitelj ob določenih prilagoditvah lahko prenese na svoj predmet oz. področje.
Še informacija o obsegu – plačljivi priročnik je obsežnejši od brezplačnega, posameznim zvezkom smo dodali delovne liste, tako da se je obseg povečal za 28 strani.
Revija Matematika v šoli 3-4/2016 nadaljuje in poglablja tematiko, posvečeno učencem z učnimi težavami.
Napovedujemo izid revije Šolska knjižnica 1-2/2016; ob 25-letnici izhajanja smo jo prenovili, osvežili, še naprej pa spremljamo novosti na bibliotekarskem in pedagoškem področju s poudarkom na šolskem knjižničarstvu.
Revija Slovenščina v šoli 2/2016 nadaljuje obravnavo dramskih besedil, poglobljeno predstavlja koncept večjezičnosti, dragoceni pa so spisi učencev in dijakov z letošnjega tekmovanja za Cankarjevo priznanje.
Revija Šolsko svetovalno delo izhaja že 20 let. Vloga svetovalne službe je še vedno aktualna. V reviji izmenjujemo izkušnje, razvojne, teoretične in praktične dosežke, …