Seminar Pomen povratne informacije za izboljšanje učnih dosežkov učencev
Organizatorji smo želeli, da udeleženci seminarja spoznajo nekatera temeljna izhodišča in pomen oblikovanja povratne informacije za spremljanje napredka učenca, da ozavestijo, kakšen je pomen povratne informacije za izboljšanje učnih dosežkov, spoznajo različne načine in oblike podajanja povratne informacije v procesu učenja, reflektirajo lastno prakso in izmenjajo izkušnje ob predstavitvi primerov dobre prakse.
Seminarja se je udeležilo 96 učiteljev osnovnih in srednjih šol iz OE Murska Sobota, OE Maribor in tudi OE Celje.
V dopoldanskem plenarnem delu so udeleženci najprej z zanimanjem prisluhnili dr. Nataliji Komljanc, ki je razmišljala o kulturi formativnega spremljanja in pomenu povratne informacije za izboljšanje učnih dosežkov. Saša Kregar je v nadaljevanju predvsem izpostavila, kako snovati kriterije uspešnosti v povezavi s podajanjem konstruktivne povratne informacije.
V popoldanskem delu seminarja smo predstojnica enote in pet svetovalk v sodelovanju z devetimi učitelji, člani razvojne naloge Formativno spremljanje/preverjanje za posamezne skupine učiteljev izpeljali šest delavnic. Učitelji razrednega pouka, matematike, naravoslovnih predmetov, slovenščine in tujih jezikov, madžarščine in učitelji družboslovnih predmetov ter drugi strokovni delavci so aktivno sooblikovali delavnice, predvsem pa učiteljem, ki so predstavili primere dobre prakse, zastavili vrsto vprašanj v zvezi z načrtovanjem, izvajanjem in evalvacijo pouka po načelih formativnega spremljanja. Tudi tokrat so udeleženci predstavitve in delo v delavnicah pohvalili in ocenili kot koristne, uporabne in zanimive.