O razvojni nalogi Formativno spremljanje/preverjanje
Ljubljana, 08.12.2016
V Ljubljani in Pesnici sta 7. in 8. decembra potekali delovni srečanji razvojne naloge Formativno spremljanje/preverjanje. Prerez skozi projekt je predstavila Ada Holcar Brunauer. O kakovosti odnosa med učiteljem in učencem kot dejavniku uspešnega učenja je predavala Alenka Polak s Pedagoške fakultete. Primer formativnega spremljanja v vrtcu je z besedo in fotografijo prikazala Manica Žnidaršič iz vrtca Otona Župančiča. Kako je formativno spremljanje uporabno pri poku biologije, je povedala Zorica Potisk s kočevske gimnazije. Primera formativnega spremljanja pri matematiki je pokazala Tatjana Kerin z OŠ Leskovec.
V popoldanskem delu so učitelji v skupinah spregovorili o dobrih izkušnjah s formativnim spremljanjem/preverjanjem. Za ključna elementa so izpostavili sprotno preverjanje in povratno informiranje. Načrtovali so nove korake in se seznanili, katere naloge morajo opraviti do konca prihodnjega leta, ko se bo razvojna naloga zaključila.