domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek
POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!

Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula (CTMT)

Trajanje projekta: 1. 9. 2019 – 31. 8. 2022

Opis projekta: Projekt poteka v okviru programa Erasmus+, KA2 – Projektno sodelovanje za inovacije in izmenjavo dobrih praks.

Mednarodni projekt CTMT (Računalniško in matematično mišljenje: razvijanje digitalne pismenosti znotraj kurikula za matematiko) temelji na rezultatih raziskovalnega triletnega nizozemskega projekta z naslovom “Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula”. Glavni cilj projekta je raziskati, kako povezati računalniško in matematično mišljenje znotraj kurikula. Z dejavnostmi projekta bomo odgovorili na dve raziskovalni vprašanji:

  1. Katera so izhodiščna načela na podlagi katerih oblikujemo kurikul v katerem se medsebojno prepletata računalniško in matematično mišljenje?
  2. Ali so izhodiščna načela za pripravo kurikula ustrezna/sprejemljiva v različnih mednarodnih kontekstih?

V projektu sodelujejo strokovnjaki iz devetih evropskih institucij:

  • Stichting Leerplanontwikkeling SLO, Nizozemska – koordinator projekta
  • Eotvos Lorand Tudomanyegyetem, Madžarska
  • Katholieke Universiteit Leuven, Belgija
  • NCCA, Irska
  • Norges Teknisknaturvitenskapelige Universitet NTNU, Norveška
  • Script Innovation et Agence Qualité, Luxemburg
  • Sihtasutus Innove, Estonija
  • Univerza V Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko, Slovenija
  • Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Slovenija

Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on Twitter