Novo iz založbe
IZID NOVEMBER 2017
Cena v prednaročilu: 12,90 € (do 30. oktobra)
Cena po izidu: 15,00 €
V vrtcih in šolah se vsakodnevno soočate s kompleksnimi izzivi, ki so med drugim tudi odraz velike raznolikosti otrok. Pri uresničevanju koncepta inkluzije v najširšem smislu želimo šolam nuditi oporo in podporo, zato na Zavodu RS za šolstvo pripravljamo priročnik Vključujoča šola, ki bo vseboval 6 zvezkov, zbranih v mapi:
- Zakaj vključujoča šola
- Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu,
- Vodenje razreda za dobro klimo in vključenost
- Socialno in čustveno opismenjevanje za dobro vključenost
- Tudi učitelji smo učenci
- Vključevanje v vrtcu
Vzgoja in izobraževanje 4/2017
Četrta številka revije je naravoslovno obarvana. Pišemo o učenju in poučevanje matematike s preiskovanjem, celostnem pristopu pri vključevanju vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, ugotavljamo, kaj je računalniško mišljenje in zakaj ga potrebujemo … Analiziramo rezultate primerjalnih raziskav PISA, TIMSS in TIMSS ADVANCED 2015, v katerih so slovenski učenci in dijaki so dosegli nadpovprečne rezultate v znanju, pri merjenju odnosno-motivacijskih vidikov pa so rezultati bistveno slabši. Kako resen problem je odklonilen odnos do naravoslovja oz. naravoslovnih predmetov? Kakšna je vloga motivacije in čustev v procesu učenja?
Šolska knjižnica je bila ena prvih revij Zavoda za šolstvo, ki so začele nastajati na posameznih strokovnih področjih, in je tako rekoč tlakovala pot vsej preostali pedagoški periodiki. Zato v jesenski številki (2/2017) namenjamo prostor odmevom s Konference šolskih knjižničarjev, kjer smo na okrogli mizi osvetlili 25 let dolgo pot revije Šolska knjižnica. Pišemo o knjižničnem katalogu in bibliografskih podatkih, še razvijamo tematiko formativnega spremljanja in vpeljavo njegovih elementov v ure KIZ, predstavljamo šolski projekt, ki je povezal šport in branje in raznovrstne dejavnosti v vrtcu, povezane z branjem.
Tokratna številka se ponaša z izjemno zanimivim intervjujem z dr. Igorjem Saksido, ki pronicljivo raziskuje književnost in jezik, globoko vpet v šolski prostor. Didaktični izzivi prinašajo raziskavo različnih pogledov na Visoško kroniko, primer učenja na daljavo v spletnem okolju Mahara (eListovnik) in prispevek o nastajanju šolskega časopisa Utrinki v bolnišnični šoli. Ne nazadnje objavljamo spise učencev in dijakov, ki so na Tekmovanju v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje prejeli zlata priznanja za poglobljeno branje in interpretacijo izbranega leposlovja.
IZID NOVEMBER 2017
Cena v prednaročilu: 12,90 € (do 30. oktobra)
Cena po izidu: 15,00 €
V vrtcih in šolah se vsakodnevno soočate s kompleksnimi izzivi, ki so med drugim tudi odraz velike raznolikosti otrok. Pri uresničevanju koncepta inkluzije v najširšem smislu želimo šolam nuditi oporo in podporo, zato na Zavodu RS za šolstvo pripravljamo priročnik Vključujoča šola, ki bo vseboval 6 zvezkov, zbranih v mapi:
- Zakaj vključujoča šola
- Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu,
- Vodenje razreda za dobro klimo in vključenost
- Socialno in čustveno opismenjevanje za dobro vključenost
- Tudi učitelji smo učenci
- Vključevanje v vrtcu
Vzgoja in izobraževanje 4/2017
Četrta številka revije je naravoslovno obarvana. Pišemo o učenju in poučevanje matematike s preiskovanjem, celostnem pristopu pri vključevanju vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj, ugotavljamo, kaj je računalniško mišljenje in zakaj ga potrebujemo … Analiziramo rezultate primerjalnih raziskav PISA, TIMSS in TIMSS ADVANCED 2015, v katerih so slovenski učenci in dijaki so dosegli nadpovprečne rezultate v znanju, pri merjenju odnosno-motivacijskih vidikov pa so rezultati bistveno slabši. Kako resen problem je odklonilen odnos do naravoslovja oz. naravoslovnih predmetov? Kakšna je vloga motivacije in čustev v procesu učenja?
Šolska knjižnica je bila ena prvih revij Zavoda za šolstvo, ki so začele nastajati na posameznih strokovnih področjih, in je tako rekoč tlakovala pot vsej preostali pedagoški periodiki. Zato v jesenski številki (2/2017) namenjamo prostor odmevom s Konference šolskih knjižničarjev, kjer smo na okrogli mizi osvetlili 25 let dolgo pot revije Šolska knjižnica. Pišemo o knjižničnem katalogu in bibliografskih podatkih, še razvijamo tematiko formativnega spremljanja in vpeljavo njegovih elementov v ure KIZ, predstavljamo šolski projekt, ki je povezal šport in branje in raznovrstne dejavnosti v vrtcu, povezane z branjem.
Tokratna številka se ponaša z izjemno zanimivim intervjujem z dr. Igorjem Saksido, ki pronicljivo raziskuje književnost in jezik, globoko vpet v šolski prostor. Didaktični izzivi prinašajo raziskavo različnih pogledov na Visoško kroniko, primer učenja na daljavo v spletnem okolju Mahara (eListovnik) in prispevek o nastajanju šolskega časopisa Utrinki v bolnišnični šoli. Ne nazadnje objavljamo spise učencev in dijakov, ki so na Tekmovanju v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje prejeli zlata priznanja za poglobljeno branje in interpretacijo izbranega leposlovja.