domov

SLO

ZALOŽBA   vozicek
POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!

Novice in obvestila

 

Mednarodni dan izobraževanja

Ljubljana, 24.01.2019

Danes obeležujemo prvi mednarodni dan izobraževanja. Generalna skupščina Združenih narodov je 24. januar za mednarodni dan izobraževanja določila zaradi izjemne vloge, ki jo ima izobraževanje za mednarodni mir in razvoj. Unesco pri tem poziva vse članice, naj okrepijo politične zaveze do izobraževanja kot gonilne sile za doseganje milenijskih razvojnih ciljev.


V preiskovanje usmerjen pouk matematike

Ljubljana, 22.01.2019

Ali ste vedeli, da je učenje s preiskovanjem eden od izpostavljenih pedagoških pristopov v Evropi? Člani projektne skupine MERIA (Matematično izobraževanje – pomembno, zanimivo in uporabno) so za učitelje matematike v slovenskih srednjih šolah pripravili 24-urno izobraževanje V preiskovanje usmerjen pouk matematike (MERIA delavnica) bo 4. in 5. februarja 2019 ter 12. aprila 2019, v Kongresnem […]


Razstava likovnih del učenk in učencev OŠ Preska Medvode

Ljubljana, 21.01.2019

Na Zavodu RS šolstvo večkrat gostimo razstave, ki nam jih prijazno odstopijo učenke in učenci šol. Tokrat gostimo razstavo, ki so jo pod mentorstvom likovne pedagoginje Nike Berčič Terčon pripravili učenci OŠ Preska in podružničnih šol Topol in Sora.    


Srečno in uspešno tudi v 2019!

Ljubljana, 21.12.2018

Spoštovane kolegice in kolegi na področju vzgoje in izobraževanja! Naj bo tudi v novem letu vaš korak odmeven in vaša beseda pogumna. Naj nam bo ob medsebojni podpori in sodelovanju vsak dan čudovito darilo tudi v letu 2019!    Vinko Logaj,  direktor ZRSŠ s sodelavci


Družili smo se z našimi dragimi upokojenci

Ljubljana, 19.12.2018

Minuli teden je v prostorih Zavoda RS za šolstvo potekalo tradicionalno božično-novoletno druženje zaposlenih, ki ga z obiskom obogatijo naši dragi upokojenci. Srečanje ob koncu leta je priložnost, da se za trenutek ustavimo, se ozremo nazaj, si čestitamo za uspehe, se ohrabrimo za naprej in si voščimo vse dobro v prihajajočem letu. Klepet z upokojenci […]


Kje na poti je NA-MA POTI?

Ljubljana, 13.12.2018

Sodelujoče šole, vrtci, fakultete in ZRSŠ v projektu NA-MA POTI smo v iztekajočem se letu zelo aktivni. Kaj počnemo? Člani razvojnih timov za naravoslovno in matematično pismenost so opredelili naravoslovno in matematično pismenost, zapisali gradnike in podgradnike pismenosti ter zapisali opisnike oz. opise dosežkov za vsak podgradnik po stopnjah izobraževanja (na koncu vrtca, 1. VIO, […]


prazna

POKIT gre naprej

Ljubljana, 07.12.2018

Razvojni timi 12 slovenskih srednjih šol so se zbrali v Ljubljani na delovnem srečanju v razvojni nalogi POKIT (poklicne kompetence z informacijsko tehnologijo). Razvojna naloga bo v letu in pol pripravila praktične rešitve za sistematično in gospodarno razvijanje digitalnih kompetenc v poklicnih in strokovnih šolah. V uvodu je Nives Kreuh poglobila razumevanje digitalnih kompetenc. Primere […]


Decembrski eNovičnik 2018

Ljubljana, 06.12.2018

Z decembrskim eNovičnikom se tudi mi pridružujemo prazničnemu vzdušju v našem okolju. Tema meseca praznuje obletnice in Cankarjevo leto. Intervju smo opravili z nagrajenko Jano Kruh. Založba pa vam predstavlja kar pet novih izdaj revij. Aktualna dogajanja preberite v Obvestilih za vrtce, šole in dijaške domove. Naj vam bo v decembru toplo pri srcu!  


Državni svet RS vabi k udeležbi na prvem hibridnem posvetu

Ljubljana, 03.12.2018

Državni svet RS v torek, 4. 12. 2018, ob 9:30, pripravlja posvet Pomanjkanje kompetenc na trgu dela v RS za uspešno trajnostno gospodarsko rast, v katerega želijo vključiti najširšo strokovno in laično javnost ter vse zainteresirane. Na posvetu bodo ministri, delodajalci in delojemalci, strokovnjaki in menedžerji strokovnih institucij, tudi s področja izobraževanja razpravljali o izzivih […]


prazna

Kako uskladiti merila za vrednotenje zemljevida?

Ljubljana, 01.12.2018

Razvojna naloga Formativno spremljanje bo raziskala, kako je možno ob izdelkih, ki so jih pripravili učenci in dijaki, soočiti njihova pričakovanja s pričakovanji učitelja in učnega načrta. Predmeti imajo različne možnosti, če odštejemo pisna ocenjevanja, da dijaki pri pouku napravijo izdelek ali postopek, ob katerem je možen pogovor o namenu, pričakovanjih, merilih, usklajevanju meril in […]