Instrumenti spremljanja in evalvacije dosežkov, povezanih z razvijanjem bralne pismenosti
Instrumente smo za namen temeljitega sprotnega in sumativnega spremljanja in evalvacije učinkov projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja razvili v skupini za metodologijo, delujoči znotraj projekta in sestavljeni iz vrst članov strateškega tima.
Pri vsakem instrumentu je zapisano, katera raziskovalna področja in/ali spremenljivke obsega in kaj je z njim mogoče izmeriti. Reproduciranje je dovoljeno za namen sprotnega in sumativnega spremljanja in evalviranja vzgojno-izobraževalnega dela, povezanega z razvijanjem bralne pismenosti, ob navedbi avtorja/-ev.
Vprašalnik bralne motivacije za mlajše učence
Vprašalnik bralne motivacije za starejše učence
Vprašalnik za učence o bralnih aktivnostih v prostem času in obisku knjižnic
Opomnik za pripravo, izvedbo, spremljavo in evalvacijo diferencirane učne podpore učencu ali skupini učencev
Obrazec za formativno spremljanje učenja
Vprašalnik za učence o strategijah branja in razumevanja besedil
Vprašalnik za učitelje o uporabi bralnih učnih strategij
Vprašalnik za učence petega razreda o strategijah branja in razumevanja besedil
Vprašalnik za učence sedmega razreda o strategijah branja in razumevanja besedil
Polstrukturirani intervju z učitelji
Obrazec za operativni načrt šole
Obrazec za vmesno poročilo šole o analizi doseganja ciljev
Obrazec za letno poročilo šole o analizi doseganja ciljev
Lestvica za spremljanje učnih dejavnosti in strategij v povezavi z bralno pismenostjo
Vprašalnik o vplivu SES na NPZ za učence devetega razreda