POZOR! Ste na arhivski strani ZRSŠ! Nova stran je dostopna na naslovu www.zrss.si!
Knjigarnica
Geografija v šoli (2/2019)
revija / vse / geografija / leto izida: 2019 / 64 str.
ISSN 1318-4717 / oznaka artikla: 9106
13,00 €
Pestra in aktualna vsebina tokratne številke je še posebej bogato podkrepljena s slikovnim gradivom.
Tatjana Kikec in Barbara Lampič predstavljata problematiko funkcionalno degradiranih območj v Sloveniji skupaj s predlogi o možnostih raziskovanja in obravnavanja le-teh v šolah. Ana Vovk Korže s kolegoma v članku Agroekološka znanja bogatijo tudi geografijo o agroekologiji kot znanstveni disciplini, ki se je premalo zavedamo pa tudi uveljavljamo v praksi, za kar najdemo v članku konkretne namige. Andreja Bečan, Nataša Mrak in Nina Farič obširno poročajo o obisku turških učiteljev pri nas in naših v Turčiji. Obiska sta bila strokovna in poglobljena v didaktiko.
Kako izdelati tipna učila za slepe in slabovidne pri pouku geografije? Polona Küssel v kratkem in ilustrativnem članku predstavi problematiko in ponudi rešitve. Prikaz medpredmetne »obdelave« Triglavskega narodnnega parka pri biologiji in geografiji v 9. razredu s poudarkom na formativnem spremljanju nam razkrivata Monika Jelenc in Ema Vidic Judež, Simona Varga piše o učnih strategijah, Matej Matkovič pa o spletni učilnici kot možnosti izvajanja formativnega spremljanja pri pouku geografije.
So učitelji nezmotljivi? Znajo vse? Kaj pa, ko učitelj ne zna? Odgovore najdete v Pedagoških orehih z Igorjem Lipovškom, v slikovno bogatih Zanimivostih pa tokrat o fitogeografiji.