8:00 – 9:00 |
Registracija udeleženk in udeležencev |
9:00 – 9:30 |
OTVORITEV KONFERENCE
- Uvodni pozdravi
-
Kaj (se) dogaja v naravoslovju ali cilji/namen NAK 2017, Andreja Bačnik
|
VELIKA IN MODRA DVORANA |
9:30 – 11:00 |
PLENARNA PREDAVANJA
|
VELIKA IN MODRA DVORANA |
11:00 – 11:30 |
ODMOR |
11:30 – 13:00 |
SEKCIJSKA PREDAVANJA |
UČENJE NARAVOSLOVJA Z RAZISKOVANJEM / PREISKOVANJEM
Moderatorica: Mariza Skvarč
|
VELIKA DVORANA I |
NARAVOSLOVNA IN DIGITALNA PISMENOST
Moderator: Jaka Banko
|
VELIKA DVORANA II |
MOTIVACIJA IN ODNOS DO NARAVOSLOVJA
Moderatorica: Saša Krajšek
|
GALA DVORANA |
VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ (VITR)
Moderatorica: Saša Kregar
|
MODRA DVORANA I |
UMETNOST, INOVATIVNOST IN USTVARJALNOST V NARAVOSLOVJU
Moderator: Goran Bezjak
|
MODRA DVORANA II |
PODPIRAJMO VSAKEGA UČENCA V NARAVOSLOVJU
Moderator: Radovan Krajnc
|
ZELENA DVORANA |
13:00 – 14:30 |
ODMOR ZA KOSILO |
14:30 – 15:15 |
DELAVNICE I. SKLOP
|
OKROGLA MIZA: Kdo bo poučeval naravoslovje v prihodnosti? moderatorja: Simona Slavič Kumer in Gorazd Fišer, Sodelujoči: Vinko Logaj, Gregor Mohorčič, Mateja Ploj Virtič, Slavko Kocijančič, Mojca Čepič, Gregor Torkar, Bernarda Sopčič
|
VELIKA DVORANA I |
Vizualizacija – povezovalni element naravoslovne in bralne pismenosti, Anita Poberžnik in Darinka Rosc Leskovec |
VELIKA DVORANA II |
Učimo se z raziskovanjem od malih nog, Katarina Dolgan in Goran Bezjak |
MODRA DVORANA I |
Kako naravoslovec stepe sneg iz beljakov?, Tanja Vičič in Špela Kastelic |
GALA DVORANA |
Kako razvijati raziskovalne veščine pri eksperimentalnem delu, Miran Tratnik in Janina Žorž |
ZLATA DVORANA (ZD) |
Raziskovanje mladih na mednarodni ravni, Alenka Mozer |
POSLOVNI PROSTOR 5 |
Učenje v naravi temelj oblikovanja trajnostnega, naravovarstvenega odnosa do narave, Dušan Klenovšek |
ORANŽNA DVORANA |
DELAVNICA NA PROSTEM: Stik z naravo vodi v njeno spoštovanje in ohranjanje, Katarina Vodopivec Kolar |
RECEPCIJA KONFERENCE |
Delo z živalmi, Bojana Mencinger Vračko |
VELIKA SEJNA SOBA |
Elementi formativnega spremljanja pri pouku, Zorica Potisk |
MODRA DVORANA II |
Sprotno spremlj@nje učencev z GOformative, Tatjana Gulič |
SREBRNA DVORANA I |
STEAM: Izdeljamo mikroskop drugače, Sanja Hrvačanin in Katja Volgemtu |
VIJOLIČNA DVORANA |
Vloga in pomen t. i. “imaginacije” in risanja v naravoslovju, (likovni) umetnosti ter v vzgoji in izobraževanju, Marjan Prevodnik |
POSLOVNI PROSTOR 4 |
Motivirati ali ne, to sedaj ni več vprašanje, Marjetka Kolbl |
ZELENA DVORANA |
Razvoj algoritmičnega mišljenja, Matej Črepinšek |
POSLOVNI PROSTOR 1 |
Prva pomoč kot del naravoslovne pismenosti, Sandra Svetina in Nina Zalaznik |
MALA SEJNA SOBA |
14:30 – 16:30 |
PODALJŠANE DELAVNICE I. SKLOPA |
Z ribami pouk naravoslovja ne more biti dolgočasen, Vesna Maršič in Bernarda Moravec |
RDEČA DVORANA |
STROKOVNA EKSKURZIJA: Muzej Elektroprenosa Fala, vodi Minka Vičar |
RECEPCIJA KONFERENCE |
STROKOVNA EKSKURZIJA: Pivovarna Laško, vodi Saša Krajšek |
RECEPCIJA HOTELA |
15:15 – 15:30 |
ODMOR |
15:30 – 16:30 |
DELAVNICE II. SKLOP
|
Citizen science: creating a passion for science and education for sustainable development Ian Menzies, Education Scotland |
VELIKA DVORANA I |
Naučimo se trajnostno in odgovorno ravnati s hrano Irena Simčič
|
VELIKA DVORANA II |
“Posladkajmo” učenje z raziskovanjem, Simona Slavič Kumer, Andreja Bačnik in Saša Kregar |
GALA DVORANA |
Barvni odtenki začetnega naravoslovja, Leonida Novak in Sandra Mršnik |
MODRA DVORANA I |
Kako si postavljati vprašanja in iskati odgovore nanje?, Mihael Gojkošek in Goran Bezjak |
MODRA DVORANA II |
DELAVNICA NA PROSTEM: Raziskovanje izven učilnice (SOS), Renata Filipič |
RECEPCIJA KONFERENCE |
Biotska pestrost in terensko delo pri pouku, Gregor Torkar |
SREBRNA DVORANA II (ZD) |
Učenje z raziskovanjem in projektno delo pri pouku Majda Kamenšek Gajšek |
ZLATA DVORANA (ZD) |
Analiza in klasifikacija izbranih naravoslovnih terminov, Darinka Sikošek |
ORANŽNA DVORANA |
Raziskovanje z Arduinom, Janez Demšar |
POSLOVNI PROSTOR 1 |
Učenje z modeli in formativno spremljanje, Ana Logar |
POSLOVNI PROSTOR 5 |
STEAM: Po poteh umetnika Gilberta Esparze, Kristijan Tkalec |
VIJOLIČNA DVORANA |
Izzivi in pasti virtualnega sveta pri poučevanju naravoslovnih in tehniških vsebin, Slavko Kocijančič |
SREBRNA DVORANA I |
Kaj nam lahko nariše gravitacija v dvozvezdjih?, Peter Jevšenak |
ZELENA DVORANA |
16:30 – 17:00 |
ODMOR |
17:00 – 18:00 |
PREDSTAVITEV E-PLAKATOV V OBLIKI UČITELJSKE IZMENJEVALNICE |
UČITELJSKA IZMENJEVALNICA I
-
Uporaba drona pri pouku, Ivan Jovan
-
Fizikalna sestavljanka – vodoravni met, Nina Jereb
-
Samostojno raziskovanje encima katalaza, Janina Žorž
-
Ko drugošolci raziskujejo živalski vrt, Anita Smole
-
Elementi formativnega spremljanja pri pouku na temo voda, Petra Jesih
-
Vonj domače kozmetike, Dominika Mesojedec
-
Spoznavanje naravoslovnih vsebin z raziskovanjem vodne učne poti Lesično – Pilštanj, Mateja Koprivc Polutnik
-
Kemija v stripu in lutkovni predstavi, Nina Pulko
-
Obravnava vremena v kombiniranem oddelku s pomočjo formativnega spremljanja, Petra Krajnc Urbanija
-
Mobilna aplikacija: Kartiranje invazivnih rastlin, Petra Madronič
|
VELIKA DVORANA I |
UČITELJSKA IZMENJEVALNICA II
-
Uganke pri pouku naravoslovja, Dejan Klančičar
-
Elementi likovne umetnosti kot del pouka naravoslovnih predmetov, Nina Ličen Goričan
-
Lingua latina viridis, Andreja Senčar
-
Robotika v tretjem razredu, Iztok Ostrožnik
-
Vsebine naravoslovja v projektu Popestrimo šolo 2016-2021 na OŠ Selnica ob Dravi, Urška Breznik
-
Arduino in Raspberry Pi pri fiziki, Lidija Babič
-
Vertikalno medpredmetno sodelovanje, Adela Žigert
-
Spoznajmo živali skupaj (sodelovalno učenje), Monika Jelenc
-
Od atoma do iona, Karmen Ančimer Poteko
-
Uporaba hidrogelov v osnovni šoli, Saša Mezek
|
VELIKA DVORANA II |
19:30 |
DRUŽABNO SREČANJE |