Urnik
PROGRAM POSVETA
|
|
Torek, 11. december 2012
|
7.30 – 9.30
|
Registracija udeležencev
|
9.30 – 10.00
|
Uvod in pozdravni nagovori
|
|
|
10.00 – 11.00
|
Predstavitev rezultatov TIMSS in PIRLS 2011, Pedagoški inštitut
Grandis
|
11.00 – 11.30
|
Odmor
|
|
- Plenarno predavanje
Grandis
|
11.30 – 12.15
|
Languages and math/sciences as vectors for civic education: preparing our children to live in a globalized world, Bruno della Chiesa
|
12.15 – 13.00
|
Poglobljeni pregled rezultatov TIMSS in PIRLS 2011 v vzporednih skupinah:
- PIRLS bralna pismenost, Marjeta Doupona Horvat
Steklena
- TIMSS matematika, Barbara Japelj Pavešić
Grandis
- TIMSS naravoslovje, Karmen Svetlik
Heros
|
13.00 – 14.30
|
Odmor za kosilo
|
|
- Plenarno predavanje
Grandis
|
14.30 – 15.00
|
Razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri učencih in učiteljih, Andrej Šorgo
|
15.00 – 15.30
|
Vključevanje novega znanja v pouk NAMA, Mojca Čepič
|
15.30 – 15.45
|
Odmor
|
|
|
15.45 – 18.00
|
1. Bralna pismenost v matematiki in naravoslovju
Steklena 4
|
2. Aktivni pouk NAMA
Grandis
|
3. Kontekstualizacija pouka NAMA
Heros A
|
4. Diferenciacija in individualizacija pri pouku NAMA
Heros B
|
5. Vrednotenje znanja pri NAMA
Steklena 2, 3
|
6. Povezovanje po dolgem in počez
Heros C
|
7. Enajsta šola
Heros D
|
|
Sreda, 12. december 2012
|
|
- Plenarno predavanje
Grandis
|
9.00 – 10.00
|
Eurydice – predstavitev študij o matematičnem in naravoslovnem izobraževanju, Bernadette Forsthuber
|
10.00 – 10.45
|
Povzetki razprave iz tematskih stez
|
10.45 – 11.15
|
Odmor
|
|
- Predstavitev e-plakatov
Steklena in Splendens
|
11.15 – 12.45
|
Predstavitev e-plakatov
|
|
Razstava risb Narava nam govori v jeziku matematike mentorica: Majda Srna, OŠ F. S. Finžgarja Lesce
|
|
- Plenarno predavanje
Grandis
|
12.45 – 13.15
|
Osnovne sestavine kakovostnega pouka matematike, dr. Petar Pavešić
|
13.15 – 14.45
|
Odmor za kosilo
|
14.45 – 16:45
|
|
|
1. a |
Matematične naloge iz preizkusov znanja TIMSS 2011: zasnova, razumevanje rezultatov, uporaba pri poučevanju in učenju, Barbara Japelj Pavešič, PI
Elegans (Kokra)
|
1. b |
Od zaprtih k odprtim problemom, Silva Kmetič in mag. Mojca Suban Ambrož, ZRSŠ
Elegans (Kokra)
|
2. a |
Naravoslovne naloge iz preizkusov znanja TIMSS 2011: zasnova, razumevanje rezultatov, uporaba pri poučevanju in učenju, Karmen Svetlik, PI
Virgo (Kokra)
|
2. b |
Didaktični pristopi za razvijanje bralne pismenosti pri naravoslovju, mag. Mariza Skvarč, Sandra Mršnik, mag. Leonida Novak in mag. Andreja Bačnik, ZRSŠ
Virgo (Kokra)
|
3. a |
Kako zagotoviti aktivnejše učenje pri pouku naravoslovnih predmetov? dr. Iztok Devetak, dr. Vesna Ferk Savec, dr. Saša A. Glažar in dr. Katarina S. Wissiak Grm, PeF in NTF, UL
Heros A
|
3. b |
Razvijanje naravoslovnega razmišljanja ob preprostih poskusih, Mihael Gojkošek, Bor Gregorčič in dr. Gorazd Planinšič, FMF, UL
Heros A
|
4. a |
Učenje z raziskovanjem v predšolskem obdobju in v prvem triletju osnovne šole, dr. Dušan Krnel, PeF, UL
Heros B
|
4. b |
Kako preseči naivne predstave v naravoslovju, mag. Claudio Battelli, ZRSŠ
Heros B
|
5. a |
Kako do kakovostnejšega znanja učencev z analizo dosežkov NPZ?, dr. Gašper Cankar in Erika Semen, RIC
Steklena 1
|
5. b |
Od besedilnih nalog do modeliranja pri pouku matematike, dr. Zlatan Magajna, PeF, UL in Jožef Senekovič
Steklena 1
|
6. a |
Prepoznavanje učnih težav ter ukrepi pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki v osnovni šoli, mag. Mateja Sirnik, Vesna Vršič, dr. Amalija Žakelj, ZRSŠ, Alenka Spasovski, Jana Pečaver, Mojca Kavčič, Zdenka Mahnič, Marjeta Ferkolj Smolič, OŠ Grm in Alenka Živic, OŠ Venclja Perka Domžale
Grandis
|
6. b |
Diferenciacija in individualizacija dela z nadarjenimi učenci pri matematiki, Majda Vehovec, OŠ Šenčur pri Kranju
Grandis
|
7. a |
Trajnostni razvoj – kroskurikularna tema v posodobljenih učnih načrtih, Simona Slavič Kumer in Bernarda Moravec, ZRSŠ
Steklena 2
|
7. b |
Dotik za domači stik, Ana Bordjan in Matija Hreščak, ZOO
Steklena 2
|
8. a |
Nekatere možnosti medpredmetnega povezovanja NAMA, Milenko Stiplovšek, Anita Poberžnik in mag. Sonja Rajh, ZRSŠ
Heros C
|
8. b |
Raziskovanje encimske aktivnosti, dr. Iztok Tomažič, BF, UL
Heros C
|
9. a |
Raznolika in smiselna uporaba IKT pri NAMA (Merjenje odrivne moči s tehnologijo ali brez nje) Samo Božič, Amela Sambolić Beganović in Nives Markun Puhan, ZRSŠ
Steklena 4
|
9. b |
Miti in legende o domačih nalogah, Urška Lun in Andreja Verbinc, OŠ Oskarja Kovačiča
Steklena 4
|
10. a |
Diferenciacija pri naravoslovnih predmetih, Saša Kregar, ZRSŠ in Katja Stopar, Gimnazija Ravne na Koroškem
Steklena 3
|
10. b |
Učne težave na področju naravoslovja, dr. Marija Kavkler, PeF, UL
Steklena 3
|
11. a |
Naravoslovne dejavnosti v naravnem okolju, Irena Brajkovič, Simona Žibert Menart in Mirjana Jesenek Mori, CŠOD
Heros D
|
11. b |
Vzgoja za odgovoren odnos do narave skozi izkušenjsko učenje, Irena Furlan, ZOO
Heros D
|
17.00 – 17.10
|
Predstavitev projekta Scientix
Grandis
|
17.10 – 17.30
|
Zaključek
Grandis
|
Program konference (za tisk)
|
|
|