logotip
domov
uporabnik   ISKANJE

PLENARNA PREDAVANJA “Razredni pouk čez planke”, četrtek 22.3.2018

Koncept pouka na prostem na Norveškem, Katja Gomboc

V prispevku bom predstavila izkušnjo in spoznanja, ki sem jih doživela na Norveškem, in sicer koncept pouka na prostem. Izpostavila bom nekaj primerov njihovega dojemanja preživljanja časa na prostem ter pojasnila, kaj za njihov šolski sistem pomeni učenje na prostem. To se namreč v veliki meri navezuje predvsem na prosto igro ali t.i. free play. Katere implementacija je predvsem posledica norveške zgodovine, njihovih družbenih vrednot in naravnih pogojev.

Pedagoške izkušnje iz Avstralije, Vida Vončina Vodeb

V prispevku bo predstavljeno, kako spletajo vez sodelovanja med šolo in domom na eni izmed javnih osnovnih šol v Melbournu v Avstraliji. Orisane bodo prakse vzpostavljanja odnosov med starši, šolo in učenci, kot se odvijejo skozi šolski dan. Pozornost bomo usmerili k digitalnem portfoliu učencev, v katerega učitelji shranijo posnetke izbranih dejavnosti in dosežkov učenca, ter pokazali kako prispevajo k delu učitelja, kako podprejo starše in kaj ponujajo učencem. Odprli bomo primer digitalnega portfolia in tako pokukali v utrip prvega in drugega razreda.