PLENARNA PREDAVANJA na zaključni konferenci
Zaključne ugotovitve projekta in načrti za naprej (dr. Fani Nolimal, dr. Gašper Cankar)
Mišljenje in govor kot napovednika bralne pismenosti in znanja otrok: Socialna in kulturna perspektiva (Ljubica Marjanovič Umek)
The task and literacy curriculum as a containing metaphor (Marie Delaney)
Kaj pa pisanje? Spodbujanje pisanja za razvoj bralne pismenosti (dr. Nataša Potočnik)
Ali je bralna pismenost dovolj za znanje z razumevanjem? (Leopoldina Plut-Pregelj)
V labirintu bralnih učnih strategij: kako naprej? (dr. Sonja Pečjak)
Refleksije učiteljev na projekt skozi intervjuje s šolskimi fokusnimi skupinami (Marjeta Doupona)
Samoregulacija šole - OŠ Spodnja Šiška (Franci Hočevar)
Samoregulacija šole - OŠ Preserje pri Radomljah (Ana Nuša Kern)